bloedverlies tijdens zwangerschap

ik verlies zo af en toe wat bloed soms rozig bruin andere keer helderrood heb geen krampen en me gyn zei het kan innesteling zijn me echo was goed gelukkig!

hebben jullie dit ook meegemaakt? het maakt me soms toch wel onzeker

Hier geen bloedverlies gehad tijdens beide zwangerschappen, zelfs niet toen het fout bleek te zitten.

Hopelijk heeft het bij jou niks te betekenen! Dinsdag heb je weer een echo, toch? Hopelijk dan weer een mooi beebje te zien! :-*

hoihoi

Ik heb met een week of 8 acht een hele erge bloeding gehad. gelukkig was het niks en ben ik nu al 32 weken zwanger van een aankomend voetballertje of ballerina aan de bewegingen te voelen.

groetjes

marlies

ik heb met 25 weken een lichte bloeding gehad, was w.s. gesprongen adertje, hartje klopte toen goed!

:hug:

Ik had je zo graag een wat “onbezorgdere” zwangerschap gewenst!! (in zoverre dat mogelijk is…)

Wanneer heb je de echo gehad?

Bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik bloedverlies gehad (bruin, rozig) van week 4-5. Innesteling denk ik.

Bij deze zwangerschap geen bloedverlies gehad.

Heb het de vorige x en deze x weer gehad… Deze x erger dan bij Jayden. Het begon bij deze met erge krampen, toen helder rood bloedverlies, heeft best een poos aangehouden, dan weer bruinig en dan weer helder rood. En alsnog is het goed gegaan! Zie banner :inlove:

Heb ik rond de 8 weken ook gehad.

Ik :pray: dat het goed gaat!!

hier ook gehad bij me laatste dochter en deze zwangerschap ook dit is gestopt na zo 11 wkn daarna geen bloedingen meer gehad zo dra ze gepaard gaan met krampen zal ik wel even bellen… zolang dat niet gebeurd en jij je niet te druk maakt zal alles goed zijn maar dat is natuurlijk makkelijk zeggen ik zat iedere keer ook in de stress

ik heb 2 keer een bloeding gehad, 1 keer met 8 weken en 1 keer met 10 weken. Die van 8 weken was innestelingsbloed en die van 10 weken was een soort beurse plek van binnen waarvan ze niet wisten hoe die er kwam.

Als je ongerust bent gewoon vragen om een echo hoor!

gr Leonie

1ste zwangerschap, week 6 en 7 bloedverlies, ge-eindigd in een mk.

Zwangerschap van Mik bloedverlies met 13 weken, 19 weken en 32 weken, alles ok.

Zwangerschap van Tes, bloedverlies met 11 weken, 16 weken, 24 weken en 32 weken, oorzaak: placenta bilobata. Heb in de zwangerschap van Tes ook veel in het ziekenhuis gelegen daardoor,omdat ik door het bloedverlies ook lichte weeën kreeg.

dank je wel voor jullie lieve reacties :-*

vandaag gelukkig nog geen bloeding gehad ik heb 6 aug me eerste echo gehad toen was ik 8 weken en alles was goed!

dinsdag heb ik weer een echo spannend!

je leest idd veel dat veel zwangere vrouwen dit hebben hoop maar dat het niks heeft te betekenen heb verder ook geen krampen ofzo

is het helder bloed?

@pooh wrote:

is het helder bloed?
nee meestal is het bruinig of rozig een enkele keer een helder rood slijm zeg maar maar niet vaak gelukiig

Dan denk ik dat je je niet al teveel zorgen moet gaan maken :-*

Waarschijnlijk is dit nog wat “oud” bloed.

Tegen mij zeide ze altijd: helder bloed, bellen!!

idd ik moet me er maar niet al te druk om gaan maken ik heb toen gebeld en het uitgelegd(de dag dat ik de echo had verloor ik helder rood bloed) en de gyn dacht dat het had te maken met innesteling of bloedvaatje die geknapt kon zijn

geen zorgen maken

Is makkelijker gezegd dan gedaan!! :-*

idd ik laat dinsdag weten hoe de echo was lief dat jullie zo meeleven en denken :-*

ik heb gister weer een echo gehad en alles was goed :inlove: kindje zwaaide al en trappelde flink in het rond geweldig :dance:

wauw meis,

kan me voorstellen dat het spannend is als je bloed verliest, maar een goede echo zal je toch enigzinds geruststellen, hoop ik.

Leuk hé als “ze” zo zwaaien tijdens echo…werd er altijd heel erg emo van…

liefs

Gerda

ik werd er ook emo van ik had het nog niet verwacht want had 2 weken terug ook een echo gehad en toen was het nog eenklein stipje en het is nu een stuk groter en je zag duidelijk de contouren prachtig :inlove: