bloedverlies tijdens zwangerschap

Gefeliciteerd! Prachtig he zo’n inie mini mensje :inlove:

@peter&caren wrote:

Gefeliciteerd! Prachtig he zo’n inie mini mensje :inlove:

zeker weten ben nu al verliefd :inlove:

Hoi Roosje83,

Wat fijn dat je een goede echo gehad hebt! Ik weet zelf hoe het is om in die onzekerheid te zitten met bloedverlies. Heb de eerste 13 weken regelmatig bloedverlies gehad. En elke keer denk je dat het mis gaat. Voor mijn gevoel waren die 12 weken ook heel belangrijk, als ik die maar haalde… Totdat ik met precies 12 weken 's ochtends uit bed kwam en het meeste bloedverlies tot dan toe had… Toen was het wel even paniek. Maar wat ik je dus eigenlijk wilde zeggen, het hoeft niet mis te gaan, inmiddels ben ik 37,5 week zwanger!

Ik hoop dat je verder een ongestoorde zwangerschap zult hebben waar je lekker van kan gaan genieten en dat je uiteindelijk een gezond kindje in je armen mag houden!

ik heb vanmorgen weer flink wat bloed verloren helder rood heb geen krampen, geen stolsels maar vind het zo eng!

hoi roosje,

ik heb de hele zwangerschap bloedverlies gehad ook soms best veel.

maar ik heb nu een prachtig zoontje van bijna zes maanden.

hoop je zo een hardt onder de riem te steken.

groetjes willie

hey roosje,

eerst een dikke :hug: . Ik heb met nicolai tot 22 weken hevig bloedverlies gehad. Niet opgeven meid! bloed betekend niet automatich dat het fout zit, mijn zoon is nu opweg voor grote broer te worden en is al 2jaar en 3 maand !!

suc6 meid!!

:hug: Bah wat een onzekerheid he? Duim voor je dat het gewoon goed is! Als je bang bent ofzo kan je gewoon de vk bellen he!

ik kom net bij de vk vandaan heb toch gebeld en mocht komen het kindje doet het goed het hartje hebben we horen en zien kloppen :inlove: waar de bloeding weg komt weet ze niet

kan van alles zijn garantie geven kan ze natuurlijk nooit maar goed ze schreef me wel wat rustvoor ik heb me werk dus voor maandag en dinsdag afgebeld (ben ook grieperig dus alles gaat nu dubbelop)

donderdag hebben we nog een echo in het zkh (die stond al gepland)

@willie wrote:

hoi roosje,

ik heb de hele zwangerschap bloedverlies gehad ook soms best veel.

maar ik heb nu een prachtig zoontje van bijna zes maanden.

hoop je zo een hardt onder de riem te steken.

groetjes willie

dank je wel :-* ik ben erg bang dat het weer mis zal gaan heb al eens een mk gehad maar dat was bij 5 weken al

ik vind het zo spannend en eng dat ik me al snel zorgen maak

ik ben vandaag weer naar de vk geweest omdat ik zo onzeker werd van de bloedingen ik mocht meteen langs komen en de beeb doet het helemaal goed!

zwaaide zelfs al! en was in 1 week tijd ander halve cm gegroeid :mrgreen:

maar goed ik kwam dus om te kijken of ze ook kon zien waar de bloeding weg komt en waarschijnlijk heb ik dus een cyste aan de onderkant van me baarmoeder die veroorzaakt de bloedingen en kan geen kwaad

deze moet van zelf weer weg gaan en heb over 2 weken weer een echo

dit is wel een gerust stelling maar toch wel spannend!

aah goed nieuws :smiley:

wat fijn dat je de beeb weer even hebt kunnen zien :smiley: :inlove:

fijn!

de cyste is helemaal weg!! en baby doet het super goed :inlove:

Hier tot een week of 14 bloedingen gehad. Vreselijke spanning keer op keer. Maar mijn wondertje is inmiddel 6,5 maand dus het zegt niet altijd dat het niet goed gaat. Sterkte en ik duim dat het goed mag gaan.