Ik was even benieuwd hoelang jullie je eisprong voelen.
Ik vanaf dag 9 tot dag 15
Ik voel hem niet.
Eerder dag of drie vier, waarvan de tweede het meest.
Maar tegenwoordig voel ik hem ook niet meer.
ook ik voel niets
ongeveer 4 dagen, tegenwoordig heb ik er zelfs bloedverlies bij en echt pijn. Vreselijk, hoop echt dat het minder gaat worden ooit.
Meestal 4 dagen, waarvan één hele dag (soms + avond) echt last.
Soms doet het zoveel pijn, dat ik niet normaal kan staan en lopen.
Dit is gelukkig niet elke maand zo extreem, maar toch helaas vrij regelmatig. De andere keren doet het pijn, maar kan ik het hebben.
Ik in het verleden (maar) een paar uurtjes.
Ik voel hem een paar uur flink, het begint laat in de middag en in de avonduren zakt het weer af…
Hier is dag 13 het hefstigste, maar wel te doen.
Een paar dagen van te voren begint mijn buik al gevoelig te worden en na mijn ei is het vaak ook wel weer over.
Dus hier duurt het een paar dagen
Voor de zwangerschap van de jongste werd mijn buik enkele dagen ervoor gevoelig en had ik een paar uur echte buikpijn op de dag van de eisprong.
Na dat ik voor het eerst weer ben gaan menstrueren na de bevalling voelde ik niks. Geen buikpijn en zelfs niet gevoeliger.
Een dag of 3. Echt op één plek (meestal linksonder) gevoelig en dan wordt het steeds sterker totdat ik op een gegeven moment een half uur kromloop en daarna is het over.
dag of 2/3 zeurende pijn
Toen ik vorig jaar met de hormonen begon had ik een nacht/ochtend zoveel pijn dat ik dacht dat ik een blindedarmonsteking zou hebben.
Was gewoon mijn eisprong :oops:
De maand erop voelde ik het minder en de twee keren daarna helemaal niet. Ook deze keer toen ik zwanger raakte heb ik geen eisprong gevoeld.
Ik meestal een paar uur, beetje stekend gevoel alsof er iets ‘klem’ zit.
Van dit kindje weet ik dan ook héél erg zeker sinds wanneer ik zwanger ben
Qua periode voel ik het netjes 14 dg voor NOD. Voel ik het later, dan stel ik mijn NOD bij.
ik voel ook niets
soms een paar uur, soms niks.
Groetjes,
LaBruja
mag ik vragen wat jullie dan voelen?
Ik voel wat zeurderige buikpijn en een ‘zwaar’ gevoel onderin mijn buik.
Groetjes,
LaBruja