blije doos

Hoi,



Ik heb misschien een rare vraag.

In de blije doos van Prenatal zaten 2 zakjes met luiers, op die zakjes zat een sticker met

10 euro korting voor new born 1 luiers.

Nou zag ik dat die luiers in de winkel 9,95 per 56 kosten, bekend dit dat ik 2 gratis pakken luiers krijg?

Zoals je het zegt lijkt het idd dat je ze gratis krijgt

bij mij zat er een bon in voor gratis pak luiers bij aanschaf van 2… dus 3 halen 2 betalen zeg maar.

Vroegah zat er een heel pak pampers maat 1 in, dus het klinkt aannemelijk dat je een gratis pak krijgt. (Of 2) Handig voor hen natuurlijk als ze daarmee klanten binden in de hoop dat je er de komende 3 jaar niet meer van af wijkt :wink:

heb de doos ook gehad en de bon houd in dat je bij aankoop van 2 pakken een 3e pak gratis krijgt… tenminste zo heb ik het begrepen. Helaas idd geen heel pak meer, maar maar 8 luiertjes :think: jammer maar ja, een gegeven paard he :wink:

bij de kruidvat kan je ook gratis luiers scoren… en daar wel een heel pak :wink: (en zelfs wel meer als je zou willen).



C1000 babytas na de geboorte zit ook een bon in voor een gratis pak newborn, in de doos van Etos na de geboorte zit een bon voor een heel pak luiers voor 3 euro… er kan nog heel wat gescored worden :thumbup:

De doos van de prenatal na de geboorte heb ik net vandaag opgehaald… enige leuke was dat de oude party die erin zat toevallig van de geboortedag van onze zoon is :lol: .

Het blad is niet boeiend, het is ook al 4 maand oud dus, alleen de datum is leuk. Verder zat er weinig tot niks boeiends in.

Dit gaat om die stickers die op die 2 pakjes pampers luiers zitten, niet om de kortingsbonnen die los in de doos zitten.

@bigsby wrote:

Dit gaat om die stickers die op die 2 pakjes pampers luiers zitten, niet om de kortingsbonnen die los in de doos zitten.




Wat staat er precies op de stickers dan?

ook geen kleine lettertjes bijv.

volgens mij is het idd 10 euro korting bij aankoop van drie pakken luiers, dus drie halen twee betalen

Volgens mij verwijzen die stickers naar de kortingsbonnen! En bij die bonnen is het ‘3 halen 2 betalen’…

Volgens mij is het dus voor niemand duidelijk :lol:

Er staan geen kleine lettertjes op of een verwijzing naar :think:

Oke ff wat foto’s voor de duidelijheid :wink:

Ik heb ook 2 van die ronde stickers maar ik dacht dus dat die stickers verwijzen naar die bonnen en dat je dus met die 2 bonnen je korting krijgt en dat de sticker zelf verder niks doet…

Er staat nergens op die bon dat het een verwijzing is van…

En op die sticker ook niet :think:, op die sticker staat ook duidelijk 10 euro korting :think:

haha als je googelt op ‘pampers kortingsbonnen blije doos’ dan zie je dat er al bij meerdere forums topics over zijn :slight_smile:

Nou ja, 1 manier om er achter te komen: gewoon alles inleveren! Of pampers bellen :slight_smile:

Ik zit nu op google te kijken maar het is mij nog steeds niet duidelijk :think: :oops:

Maar goed ik ben blij dat ik niet de enige ben die het niet snapt :shifty:

Mij wel, die sticker is niet je korting, je koopt 3 pakken stuurt de bon met je bank/gironummer en dan krijg je 10 euro terug.



Als je er echt werk van maakt dan is pampers fout, maar het lijkt me dat je je wel met andere zaken bezig houdt momenteel :wink:



Er was toch ooit eens een man die met gouden blokker dukaten voor weet ik veel hoeveel geld gratis produkten mee kon nemen, omdat het niet goed in de kleine lettertjes stond aangegeven dat je maar een bepaald aantal dukaten per produkt kon inleveren.

Een dukaat was destijds 5 gulden of misschien al 5 euro waard en hij verzamelde al die dingen bij elkaar en heeft ze in èèn keer uitgegeven, en blokker had geen poot om op te staan :lol:

Hij liep zo met dozen vol gratis produkten naar buiten.

Tuurlijk ga ik er geen werk van maken, maar ik wilde gewoon duidelijkheid :wink:

tja op de sticker staat alleen 10 euro korting… dat zie ik niet als een gratis pak.



Die sticker zat er hier ook op en ik heb dat altijd als verwijzing naar de bonnen gezien eigenlijk.