blije doos

Zoals ik het lees moet je 3 pakken luiers kopen en dan de bon aan de sticker naar een adres sturen die erop staat dan krijg je 10 euro op je rekening terug.



Die andere bon is gewoon voor die bovenste bedoeld. Ik kan me ze nog herinneren van onze kleine man.

Lijkt mij ook 3 halen, 2 betalen.



Zit dat alcoholvrije bier er trouwens nog in?

Ja, twee mini blikjes, eentje rose en eentje witbier :mrgreen:

Ach nu rosébier, ik had toen alleen 2 witbier :mrgreen:

Vond het niet echt lekker, beetje waterig.

Op de proefluiers in de etos doos had ik zo’n zelfde sticker zitten maar dan met 25 euro korting! Zal wel een foutje geweest zijn… Er zat voor 15 euro aan kortingsbonnen bij.

In de blije doos had ik dezelfde als jij hier laat zien (10 euro). Dat worden een boel gratis luiers als we een beetje door gaan drammen :lol:

@Marieke_5000 wrote:

Lijkt mij ook 3 halen, 2 betalen.



Zit dat alcoholvrije bier er trouwens nog in?




dat verklaart vast de sticker die al los was bij mijn doos… dat zal er wel uitgehaald zijn dan al?



Want dat zat er hier niet in verder.



In die van prenatal zat deze keer sowieso weinig vond ik eigenlijk.

Maar ja gegeven paard en dat soort dingen en die 8 luiertjes was toch weer een dag gratis luiers verschonen :wink: .

bij kruidvat kan je idd nu gratis een pak(je) krijgen, zo’n klein pak. Je aanmelden voor die kaart van hun en dan aangeven dat je zwanger bent en zoveel weken voor je bevalling krijg je dan kortingscouponnen, waarvan o.a. 1 voor een pakje luiers.



Ik heb de kortingsbonnen van de prenatal bewaard, maar denk niet dat ik die ga gebruiken… ze zijn vaak 3 voor 2 gewoon in de aanbieding, dat is dan handiger dan wachten tot je geld teruggestord krijgt… bovendien heb ik 1,5 pak gekregen van een kennisje wiens kleinzoon uit nr. 1 was, ook erg prettig :dance: dat icm dat ons kindje een groot ventje kan gaan worden, denk ik daar voorlopig wel zat aan te hebben, zeker met het kruidvat pakje erbij :wink:

@mlk1982 wrote:

bij kruidvat kan je idd nu gratis een pak(je) krijgen, zo’n klein pak. Je aanmelden voor die kaart van hun en dan aangeven dat je zwanger bent en zoveel weken voor je bevalling krijg je dan kortingscouponnen, waarvan o.a. 1 voor een pakje luiers.




Dank je voor de tip! :thumbup:
Ik had die voordeelkaart al weken bij de pc liggen om ooit eens te registreren. Nu toch maar even gedaan en als het goed krijg ik dan over een tijdje een leuke shopper met luiers, creme e.d.

@elisabeth wrote:

@mlk1982 wrote:
bij kruidvat kan je idd nu gratis een pak(je) krijgen, zo’n klein pak. Je aanmelden voor die kaart van hun en dan aangeven dat je zwanger bent en zoveel weken voor je bevalling krijg je dan kortingscouponnen, waarvan o.a. 1 voor een pakje luiers.




Dank je voor de tip! :thumbup:
Ik had die voordeelkaart al weken bij de pc liggen om ooit eens te registreren. Nu toch maar even gedaan en als het goed krijg ik dan over een tijdje een leuke shopper met luiers, creme e.d.


goh dat is snel verandert inmiddels.
Paar maand terug was het dus bonnen voor oa gratis luiers en verder korting op een aantal dingen, nu dus een shopper met dingen erin.

Het kan snel gaan in babyland :lol:

Misschien een domme vraag :oops: , maar waar is die niervormige ‘lap’ voor die in de blije doos zit? Volgens mij komt hij van nutrilon. Is dat een groot uitgevallen spuugdoek ofzo?

Zal vast wel van pas komen, maar we zaten er allebei naar te kijken van ‘wat is dit nou weer?’ (tja, nieuwkomers in babyland he…)

dat is een geweldige spuugdoek :thumbup:

Tenminste… ik vind hem ideaal :lol:



Die kan je over je schouder heenleggen.

Mocht je kind dan een mond terugspugen als je hem omhoog houdt na een voeding (voor een boertje of lekker de melk laten zakken) loop jij niet met zo’n mooie witte vlek achterop je shirt :mrgreen: (zo heb ik er dus heel vaak zonder dat ik het doorhad bijgelopen bij nummer 3… tja winterkind, ik voelde dat niet altijd door mijn shirt heensijpelen… bleek ik later waarschijnlijk halve dag met die vlek op mijn schouder rond te hebben gelopen :shifty: ).



Bij een halve voeding terugspugen zal het waarschijnlijk nog niet groot genoeg zijn, maar voor die mondjes is die ideaal.

Ideale spuugdoek die niervormige. Ik heb er 2 van. Je kunt ze door de ronde uitsparing ook heel makkelijk onder het halsje van de baby leggen als ze liggen te drinken.



Zit het rompertje er ook nog in?

@Marieke_5000 wrote:

Ideale spuugdoek die niervormige. Ik heb er 2 van. Je kunt ze door de ronde uitsparing ook heel makkelijk onder het halsje van de baby leggen als ze liggen te drinken.



Zit het rompertje er ook nog in?




bij mij zat er wel een rompertje in, zit nou heel hard te denken wat er ook alweer op stond :oops: in zilverkleurige letters in elk geval en goed gedragen hier, was een fijne romper… alleen meneer was er vlot uit.

Klein wondertje staat er volgens mij op ( en ® prenatal)

Ik had die niervormige spuugdoek er ook in, lijkt me idd handig.

En op het rompertje staat idd klein wondertje :mrgreen:

Klein wondertje ja, dat is ook een van de rompertjes die ik bewaar. Wessel heeft er toch nog vrij lang ingezeten.

Ik ben ook fan van die grote spuugdoek :thumbup:

hij wordt nu voor de snotneuzen gebruikt :roll: