Blij!!!! (toch een andere..)

Ik ben blij. Heb een, vind ik, gave kast gescoord op MP voor in mijn woonkamer… Woensdagavond ophalen, dus maar hopen dattie niet tegenvalt. Volgens de verkoper verkeerd de kast in prima staat… We gaan de binnenkant van de vitrine grijs schilderen… Ik kan nu al niet wachten om hem in te richten…



Mooi!!



Is het niet zo’n zelfde kast als die Cell heeft?

Ik heb hem wel al eens hier ergens langs zien komen.

mooi :thumbup:

@mamma van sharondenise wrote:

Mooi!!



Is het niet zo’n zelfde kast als die Cell heeft?

Ik heb hem wel al eens hier ergens langs zien komen.




Geen idee? CELL?!?!?!?!?!?

Hoi Marion,

Ik zag ook al eens een kast van Cell voorbijkomen.

Het is niet dezelfde, maar m.i. in dezelfde aard.

ben het topic voor je op gaan zoeken:

Dit is de link:



klik hier voor een kast van Cell, onderaan de pagina



mooie kast trouwens die je gekocht hebt !

geniet er van !



liefs

Gerda

mooi hoor!!

Mooie kast!!



Ik ben ook al enige tijd op zoek naar een andere kast, maar op mp kan ik tot nu toe nog niets vinden. Misschien toch iets beter zoeken :think: 8)

Gave kast Mar! Ben benieuwd naar de “na” foto’s :smiley:

@Boerinnetje82 wrote:

Mooie kast!!



Ik ben ook al enige tijd op zoek naar een andere kast, maar op mp kan ik tot nu toe nog niets vinden. Misschien toch iets beter zoeken :think: 8)




Ik heb de zoektermen ‘buffetkast’ en ‘vitrinekast’ gebruikt. Succes!

Tnx allemaal. Ik ben blij!



Kast van Cell is inderdaad anders. Maar ook mooi! :inlove:

Leuk!

Kan me helemaal voorstellen dat je niet kan wachten tot ie er staat. Altijd leuk nieuwe dingen!

Prachtig,.zo’n kast en dan blond servies erin…

hmmm ontbreekt t alleen aan de ruimte voor zo’n kast hahaha

Wauw mooie kast zeg!

i love it :inlove: :inlove:

Mooooi :inlove:

Ik heb dezelfde :inlove:



En ben er nog steeds erg blij mee!

@Mutsie86 wrote:

Ik heb dezelfde :inlove:



En ben er nog steeds erg blij mee!




Ow ja? issie wel een beetje zwaar?

uh nee… ja ik vind hem wel zwaar hoor, maar de kast is van goedkope kwaliteit. Wij hebben hem bij Leen Bakker destijds gekocht. Was een van de goedkopere series. Wij hebben ook de computerkast, tvkast, een grote tafel en een kleine tafel en een bijzettafel ervan.



Ik ben er nog steeds blij mee, maar wil na de verbouwing wel een ‘echte’ witte kast :lol: :inlove: De deurtjes zijn bv wel slap, is ook geen echt glas maar plastic. Dat soort dingen wat verschilt met een ‘echte’ kast. Maar goed deze kostte ook een stuk minder.

wat een mooi kast! leuk dat je hem gaat schilderen aan de binnenkant, zal een mooi effect geven :thumbup:

N.a.v. Mutsies berichtje begon ik toch heel erg te twijfelen. Ik heb de verkoper gemaild dat ik van de koop afzie. Inmiddels heb ik een andere kast gevonden die wel van massief grenen is en echt ruitjes heeft. Ben ik ook best heul blij mee. Ook van deze kast gaan we de binnenkant van de vitrine grijs schilderen en we gaan er nieuwe (strakke) knopjes opzetten.