Blij!!!! (toch een andere..)

persoonlijk vind ik deze mooier :slight_smile:



Ooit hoop ik er de ruimte voor te hebben… en dan mijn ouders lief aankijken of ik hun kast mag :angel:

Super! Wij hebben er ook zo 1… :inlove:

@ faizaa, ga jij me nu dan ook vertellen dat 'ie nieuw nog geen 100 euro kostte??? Whahaha!!!

Ik wil een keuken waar zo’n kast in past :o

Mel, hij komt tegen onze lange muur aan. Dus hij gaat heel mooi uitkomen denk ik!

@~Marion~ wrote:

@ faizaa, ga jij me nu dan ook vertellen dat 'ie nieuw nog geen 100 euro kostte??? Whahaha!!!






Was dat maar waar… en zo zijn er meer dingen/meubels… waarvan ik nu denk, had ik ze toen maar via MP aangeschaft… :silenced: :wall:

Leuk, een nieuwe kast :smiley:



Ik wil er ook wel een… alleen iets ander modelletje (is natuurlijk kwestie van smaak).



Ik wil deze :inlove:



Maar eeuhh… eerst moeten we hier geld uit gaan geven aan de tuin en nieuwe slaapkamer… :shifty:

Dus die kast moet nog eventjes op mij wachten :mrgreen:



Veel plezier met je nieuwe aanwinst :wink:

Mooie kast zeg! :inlove:

@faizaa wrote:

@~Marion~ wrote:
@ faizaa, ga jij me nu dan ook vertellen dat 'ie nieuw nog geen 100 euro kostte??? Whahaha!!!






Was dat maar waar… en zo zijn er meer dingen/meubels… waarvan ik nu denk, had ik ze toen maar via MP aangeschaft… :silenced: :wall:




Ow pfjoew…De kast die ik eerst zou kopen kostte volgens Mutsie niet veel meer dan het bod dat ik er op gedaan had. Nu is dat helemaal niet erg als je dan een mooie massieve kast koopt, maar dat was in dit geval dus niet zo…



Heb je precies dezelfde? Ik ben er namelijk nog niet achter gekomen of de verkoper hem zelf wit heeft geschilderd of dattie zo origineel al was.

@~Marion~ wrote:

@faizaa wrote:
@~Marion~ wrote:
@ faizaa, ga jij me nu dan ook vertellen dat 'ie nieuw nog geen 100 euro kostte??? Whahaha!!!






Was dat maar waar… en zo zijn er meer dingen/meubels… waarvan ik nu denk, had ik ze toen maar via MP aangeschaft… :silenced: :wall:




Ow pfjoew…De kast die ik eerst zou kopen kostte volgens Mutsie niet veel meer dan het bod dat ik er op gedaan had. Nu is dat helemaal niet erg als je dan een mooie massieve kast koopt, maar dat was in dit geval dus niet zo…



Heb je precies dezelfde? Ik ben er namelijk nog niet achter gekomen of de verkoper hem zelf wit heeft geschilderd of dattie zo origineel al was.






Nee niet precies hetzelfde… maar wel ook zo’n idee kast… waar we eigenlijk veel te veel voor betaald hebben… (omdat we dus niet verder gekeken hebben en later om onze oren geslagen werden met zo’n zelfde soort kasten voor veel minder geld… :wall: )

Oh deze vind ik ook mooi :inlove:



Begrijpelijk dat je er vanaf zag, wij vonden het ook een hoge prijs voor de kwaliteit kast.



Ik zie nu al dat deze kast die je nu graag wilt veel betere kwaliteit is.

Deze is nog mooier Marion, groot gelijk dat je voor een andere bent gegaan.

Nou, daar issie dan! We gaan de binnenkant van de vitrine toch niet grijs schilderen. Dan wordt het te donker. Er komt als we weer eens bij Ikea zijn wel een led-lichtslangetje in. De kast is wel echt creme wit, dus wellicht dat we hem uiteindelijk toch nog in een helderder wit gaan schilderen, maar voor nu blijft ie zo. Ik ben super blij!



Leuk! :thumbup: