Blackberry of Iphone?

Ik ben eens benieuwd, waarsch. vind ik de abonnementen te duur, maar ik ben wel benieuwd naar jullie (gebruikers)ervaringen

Ik lees mee! mag binnenkort een nieuw toestel kiezen.

Ik zou de Iphone kiezen!!

iPhone :smiley:

iPhone dan!

(of anders de HTC Desire, die heb ik… ben ermee getrouwd :shifty: :inlove: )

Iphone 4 :thumbup:

Manlief had een blackberry, maar stapt nu over naar iphone. Hij heeft ontzettend veel gedoe gehad. Van storingen, naar onverstaanbaar zijn voor de ander, andere accu, helemaal niet meer kunnen bellen enz…

Nu dus over naar iphone!

Iphone!!..kan je na mijn idee veel meer mee…BB is leuk en goed voor zakelijke telefoon…

Bij op het werk (groot schoolgebouw) hebben de leerlingen blackberries en de docenten iPhones. Maf hè, heb er toevallig gisteren naar gevraagd.

Het is het nieuwe statussymbool, met een Blackberry scoor je. Aldus

Mijn man had de Blackberry Torch zakelijk maar is binnen 8 dagen over gegaan op de iphone 4. Hij vond het scherm niet prettig werken en de telefoon ging heel gemakkelijk over op geen belgeluid/alleen trillen. Hij miste heel veel telefoontjes.

@lydia wrote:

Bij op het werk (groot schoolgebouw) hebben de leerlingen blackberries en de docenten iPhones. Maf hè, heb er toevallig gisteren naar gevraagd.

Het is het nieuwe statussymbool, met een Blackberry scoor je. Aldus




Ben benieuwd wat ik dan doe ik de ogen van de leerlingen… heb geen van beide :mrgreen: Gok dat ik in de categorie fossiel val dat ik gewoon een telefoon heb waar je mee kan bellen en sms’en that’s it :lol:

Je hebt een telefoon, dan is het ook goed. De Blackberry is momenteel het paradepaardje. En dan vooral de witte parelmoer. Ik vind de knopjes te klein.

Ik mag over een paar maandjes ook een nieuwe nemen maar zit ook aan de BB te denken, lijkt me wel makkelijk smsen enz. want ik heb nu ook een touchscreentelefoon en word gek van dat ding,smsen is onhandig en heel vaak reageerd het toestel niet op aanraking dus vaak 3 of meerdere keren aanraken voordat ie reageert, daarom beetje huiverig voor Iphones en andere touchscreen phones, of jullie moeten mij over kunnen halen waarom jouw touchscreen ideaal is :wink:



Ik wil wel graag kunnen internetten met de phone das ook belangrijk of je de pagina goed te zien krijgt, nu moet ik elke keer uitvergroten zo irritant !!

tussen die twee? de iphone…

maar heb zelf de samsung galaxy s die ook erg goed bevalt

@mamaMarije wrote:

@lydia wrote:
Bij op het werk (groot schoolgebouw) hebben de leerlingen blackberries en de docenten iPhones. Maf hè, heb er toevallig gisteren naar gevraagd.

Het is het nieuwe statussymbool, met een Blackberry scoor je. Aldus




Ben benieuwd wat ik dan doe ik de ogen van de leerlingen… heb geen van beide :mrgreen: Gok dat ik in de categorie fossiel val dat ik gewoon een telefoon heb waar je mee kan bellen en sms’en that’s it :lol:




Idem, maar nog een graadje erger :angel: . We hebben samen één mobiele telefoon uit het jaar nul, die meestal uitstaat en anders zijn de batterijen wel op. Maarrrr, ik werk bij een Apple-winkel, dus ik stem toch, zonder er maar iets vanaf te weten, voor de iPhone :mrgreen: .

Ik heb dus een BB, en ik zweer erbij! Ik vind een Iphone echt super, maar ik kan gewoon echt niet overweg met touchscreen. Dus daarom een BB.

Ik ben er erg gelukkig mee!

Zekerrrrr te weten Iphone :thumbup:

Ik ben gemeen:



Htc. Wil niet meer zonder.

@Madre wrote:

Ik ben gemeen:



Htc. Wil niet meer zonder.




Helemaal mee eens! :wink:

dochter en ik hebben allebei de blackberry en helemaal verslaafd eraan :mrgreen: , vriendinnetje heeft de iphone maar die kan mij niet bekoren.