Blackberry of Iphone?

Geen van twee :mrgreen: Heb gisteren de samsung galaxy S i9000 besteld. Lijkt overigens het meeste op de iphone ook kwa opties en mogelijkheden. Of de samsung bevalt kan ik pas zeggen als hij binnen is :wink:

ik wil niet meer zonder mn galaxy :mrgreen:

Iphone is niet meer weg te denken. Super makkelijk.

Ik heb een BB Bold 9700…Als die gewoon functioneert vind ik hem geweldig! Soms wil die nog wel eens vast lopen.

Wilde perse geen touchscreen.



Poll heb ik perongelukg Iphone ingevuld :doh:

Iphone 4. Zou niet meer zonder kunnen :mrgreen:

Ik ben van mijn simpele nokia totaal overbodig naar een iphone 4 gegaan. Mijn man had een htc (en iets dergelijks weer daarvoor) en stapte ook over naar de iphone 4.



De htc van mijn man vond ik best leuk, maar vond ik niet nodig zelf zoiets te hebben.

Nu heb ik plots een iphone en KAN ECHT niet meer zonder :shock: Ik vind hem helemaal geweldig. :thumbup: :thumbup:



Over de BB’s bij de jeugd heb ik gehoord dat ze gemakkelijk berichtjes naar elkaar kunnen sturen. Weet ff niet meer hoe dat heet, lijkt op sms maar dan weer anders.

En omdat die berichtjes alleen op BB’s kan. MOET je om erbij te horen natuurlijk ook een BB hebben :mrgreen:

Onder volwassenen heb ik nooit veel goeds erover gehoord eigenlijk. :think:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Met een iPhone, htc of Blackberry kun je makkelijk naar elkaar pingen/whatsappen.



Ik whatsapp met een bb, een htc, een iPhone en een Nokia. Kan allemaal dus dat zal de belangrijkste reden niet zijn :wink:

@lydia wrote:

Met een iPhone, htc of Blackberry kun je makkelijk naar elkaar pingen/whatsappen.



Ik whatsapp met een bb, een htc, een iPhone en een Nokia. Kan allemaal dus dat zal de belangrijkste reden niet zijn :wink:
:think: Ik zal het dan toch nog eens moeten navragen (als ik zin heb en onthoud, RInse is niet thuis nu) Vorige week zei hij toch zoiets :think: Volgens mij was het idd iets als pingen. Dat het alleen met hetzelfde soort kon. dus bb met bb enz.

Nouja, vond het al raar of ik heb het gewoon niet goed begrepen. Het zal wel :wink:



Ik ben in elk geval helemaal voor de iphone :mrgreen:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

ik heb een BB en ben helemaal verslaafd

nouja verslaafd… uhhh ik vind pingen leuk in mijn eigen tijd en heb ook weinig mensen in mijn lijst… helemaal 4 personen :mrgreen:

het is wel zo dat kwa internet hij vaak vast loopt maar doe er niet echt veel mee dus mis het niet zo

maar vind het over het algemeen een leuke telefoon…

@kristalkindje wrote:

tussen die twee? de iphone…

maar heb zelf de samsung galaxy s die ook erg goed bevalt




Heb ik ook nu, helemaal top…



Er word beweerd zelfs beter dan Iphone :mrgreen: :mrgreen:



En met 1.000den apps in de Android Store ook zeer veelzijdig te gebruiken.

:dance: :dance: :dance:

leuk om te lezen!!



ik heb zelf een samsung jet, zonder internetabb.



ik heb zelf twijfels bij deze telefoon omdat hij steeds van zijn vergrendeling afgaat en er weer eens een paar contacten zijn gewist :twisted:



maar met deze telefoon zou je dus niet kunnen pingen of whats appen?



en idd, die iphone is natuurlijk touchscreen. nu gaan ze al zoveel jaar mee en je hoort weinig slechte verhalen er over…



maar vraag me af of ik in mijn generatie dan zo nodig zo’n ding moet hebben terwijl ik weinig ‘phone’/ping’ vriendjes heb, maar gewoon nog ouderwets sms…



maar ja, ik ben ook net single geworden. haha… en stel dat je de markt weer opgaat, kun je ook misschien weer sneller contacten onderhouden… weet ik veel, ik roep ook maar wat, hahahahaha



ik ben wel benieuwd naar de voors- en tegens…



alhoewel ik de abonnementen nog erg prijzig vindt. Zeker voor het feit of ik een simonly zou kiezen of zo’n duur abb.

Ik zie dat single verhaal niet zo voor me :think:



Ik ping of whatsapp met 20-30 jaar oudere collega’s, broertje, vrienden, modies en andere kokkers :angel:

Ik whats app ook hoor, lekker goedkoop :thumbup: En ik ben ook wel van jouw generatie denk ik :smiley:



Ik heb een Blackberry maar ik stap over op een Iphone. Manlief heeft deze ook en dat werkt voo rmij net even wat prettiger omdat we ook een Ipad hebben en ik raak steeds in de war met het verschil in sliden :eh:

iPhone for sure. :thumbup: ik ben zakelijk aan mijn 2e bezig (3e gebruik ik privé) en in maart komt de iPhone 4 voor de zaak tenzij ik wacht tot juni in de hoop dat de iPhone 5 op tijd komt.



Hier voor kwam er elke abo verlenging een andere telefoon nu dus niet meer hij bevalt nog steeds prima.



En whatsapp en pingen is niet langer platform afhankelijk dus je kunt nu ook van iPhone naar Blackberry, nokia etc en vv.

iphone, van t eerste model tot de nieuwste de hele familie is bijna apple minded dus dan is de keus simpel.

zelfs mijn zoontje vindt de iphone geweldig; met joe-tjoeb bumba kijken !!! en hij weet het prima te vinden,… net 2.1/2 jaar.



op mijn broer zijn werk was hij op de afd de enige met een iphone nu 6 maanden later stappen ze allemaal over op iphone

iPhone :thumbup:

@little star wrote:

iphone, van t eerste model tot de nieuwste de hele familie is bijna apple minded dus dan is de keus simpel.

zelfs mijn zoontje vindt de iphone geweldig; met joe-tjoeb bumba kijken !!! en hij weet het prima te vinden,… net 2.1/2 jaar.




Goh, ik dacht dat mijn dochter handig was met youtube op mijn telefoon, maar het is dus gewoon de generatie!!! :mrgreen:

Oh ja, en als je een Iphone hebt, is een Ipad ook heel verleidelijk :angel: De kids hier weten er wel weg mee, leuk al die spelletjes.

wahahaha, nou, volgens mij is het wel duidelijk!!!



grappig!! :mrgreen:

@Karin2 wrote:

Oh ja, en als je een Iphone hebt, is een Ipad ook heel verleidelijk :angel: De kids hier weten er wel weg mee, leuk al die spelletjes.


iPad is onderweg :smiley: