Binnen een jaar een 2e willen

hallo wij zijn nu zwanger van een 2e kindje dit was een bewuste keuze onze zoon is nu 7 maand en we willen ze dicht op elkaar hebben zodat ze veel aan elkaar zullen hebben.

zijn er nog meer ouders die binnen een jaar voor een 2e (zijn ) (ge)gaan

Hier twee keer zelfs. Toen de oudste 9 maanden was raakte ik zwanger van de tweede. En toen de tweede 11 maanden was, was ik weer zwanger.

Het is best vermoeiend en druk, kindjes zo dicht op elkaar.

Maar het is ook zooooo leuk. De oudste twee, nu 3 jaar en 2 jaar, kunnen goed samen spelen…en ruzie maken :roll: Maar toch zijn het echt de dikste vrienden!

Groot voordeel vind ik trouwens dat ik (nog) geen kind heb dat naar de basischool gaat. Dat lijkt me dus echt een gedoe, vier keer per dag heen en weer met een peuter en een baby.

Nu kunnen we, als we willen, het 's ochtends lekker rustig aan doen en hoeven we ons niet te haasten om op tijd bij school te zijn.

Hier ook binnen een jaar :wink: Niet helemaal gepland maar wel zeer welkom :smiley:

@Suuzeke wrote:

Hier ook binnen een jaar :wink: Niet helemaal gepland maar wel zeer welkom :smiley:


ik zie dat het er 2 zijn had je een voorgevoel dat het er 2 zouden zijn heb ik namelijk

ja hier ook :thumbup: ook niet helemaal gepland maar we zijn er onwijs blij mee.

hier ook 2 kindjes in een jaar

ik was 10 weken na de bevalling van nathalya weer zwanger van kyano



niet verwacht wel bewust gekozen



bij nathalya duurde het 1,5 jaar voordat we zwanger werden en in de zwangerschap van haar mijn eierstok verwijdert

dus niet verwacht dat we zo snel weer zwanger zouden worden daarna maar zeker wel gehoopt

en dus ook heeeel erg gewenst :inlove:

floris is bijna 4 maand en bekijk mijn banner eens :mrgreen: we gaan gelijk door :wink: :thumbup:

Toen onze dame 8 maand was zijn wij er weer voor gegaan, nu maar hopen dat het snel raak is :mrgreen:

Toen mijn oudste 8 maanden was, was ik 6 weken zwanger van de jongste. Geheel bewust.



Het eerste 1,5 jaar vond ik echt hellllllllllllllllllll, maar nu is het eindelijk leuk aan het worden :thumbup:

Ze vinden elkaar ook echt leuk en ook al vliegen ze elkaar regelmatig in de haren denk ik dat het helemaal goed komt met die 2.

Hier is anne verwekt ongeveer 14 dagen voor damian ze 1este verjaardag dus de oudste was 11,5 maand en toen was ik zwanger van de jongste,

Ook bewust voor gekozen! En eerst is het echt zwaar (vond ik ) Maar nu is het echt geweldig hoe ze omgaan echt! :inlove: :inlove: :inlove:

T was eerst 4 maanden toen ik weer zwanger was, helaas ging dat mis.

Toen T 9 maanden was, was ik weer zwanger en M werd geboren toen hij 18 maanden was.

ik wil het ook!! maar huub niet die wil wachten tot ze minimaal 1 jaar is :cry:



ik hoop dus ook niet gepland aar wel welkom :lol: hopelijk hebben wij ook een snel zaadje dat zelfs door de pil komt :mrgreen:



maar als je dat wil zal het wel niet en ik ga niet vals spelen :snooty: dan wacht ik wel



maar gefeliciteerd!!

onze eerste was 6 maanden toen ik weer zwanger werd. vond de eerste drie maanden van mijn tweede zwangerschap wel enorm zwaar, vooral omdat ik er ook nog eens een griepje bij kreeg. en wat een derde betreft, we hebben het er wel over, maar willen vooral eerst zien hoe het met 2 kleintjes gaat! lijkt me inderdaad zwaaaaar

merk wel dat deze zwangerschap zwaarder is

Op Juul z’n eerste verjaardag had ik een positieve test…



Hoe het is met 2 kleintjes had ik graag al willen weten maar madam heeft er geen zin in… :?

mijn zus is afgelopen juli bevallen van nr 2 en bevalt nu eind juni of begin juli van nr 3 :mrgreen:



edit is juni geworden…er zit dus elf maanden en een paar dagen tussen…

onze oudste was 3 dgn toen wilde ik alweer zwanger zijn.

Vriendlief heeft altijd gezegd dat hij het mooi zou vinden om er 1.5 tussen te willen

We hebben het geluk gehad dat het snel is gegaan, zit precies 17.5 mnd verschil tussen.

Mats is nu bijna 10 maanden en we zitten in ronde 1 voor een 2de kindje!

Ik wil graag weer een kleine erbij, nu nog niet maar over een maand of 3 weer beginnen ofzo, alleen me vriend wil er niet aan, ik moet van hem nog 1 jaar of zelf 5 jaar wachten!



:naughty: 1 jaar best, maar 5 jaar! mooi niet :mrgreen:

Robbe* 4 juli 2004

Broes 23 juni 2005

Senne 13 september 2006

Cas 3 juni 2008



Fijn en gezellig! :thumbup: :inlove:



(Broes en Senne schelen 15 maanden, Senne en Cas 20 maanden)