Binnen een jaar een 2e willen

Jaha, ook bewust. 9 maanden op - 9 maanden af - 9 maanden op - en van mij mag het nog een keer :wink:.



Nadeel hoor, van die liefjes hebben die tot zover haast nooit moeilijk zijn. Wil je meteen aan volgende proberen te beginnen :mrgreen:.



Dan roepen mijn collega’s: :naughty: pas daarmee op, die kids luizen je erin op die manier! Als ze 18 zijn, zit je met de gebakken peren… :angel:

hey hey

wij zijn ook binnen een jaar weer zwanger geworden

bewust

maare de oudste is nu dus net 2 en de jongste is 6 maanden

bets zwaar

maar de oudste heeft een ontwikkelings achterstand

en zit geestelijk ook niet goed

dus veel instanties

en elke week ziekenhuis bezoek voor fysio en ercho therapie

de oudste was 9 maanden dat ik zwanger werd

wij hebben ook binnen een jaar voor een tweede kindje gekozen… :inlove: en zie mn banners… :inlove:

ik vindt het geweldig 2 van die kleintjes… als mijn jongste dochter straks wat ouder is dan kunnen ze heerlijk spelen samen…

Wij gaan vanaf volgende maand ook voor nummer 2! Een heel bewuste keuze ivm met mijn leeftijd…nu maar hopen dat het weer snel raak is :pray: :pray:

Hier ook een hele bewuste keuze omdat Nancy en ik graag de kindjes ook dicht op elkaar wilde qua leeftijd maar ook weer niet twee baby’s. Druk is het zeker maar over 1 jaar zullen we er al zeker nog meer van gaan genieten als kleine Marley wat meer gaat ontdekken en dat ze wat meer kan communiceren met der grote zus :inlove: :inlove:

Hier ook net binnen een jaar weer (overwacht!) in blijde verwachting. Moet zeggen dat ik er wel heel erg aan wennen moest. Eenmaal gewend ging deze zwangerschap mis… :frowning: Daarna de natuur haar gang laten gaan en was meteen daarna ook weer zwanger :inlove:

Tussen onze mannetjes zit 23 maanden!

Pfff ik wil ook wel weer hahahah!!

Stijn is nu 3 maanden en ik mis het zwanger zijn zo erg!!



We gebruiken geen anticonceptie maar omdat mijn cyclus er onregelmatig is zien wij wanneer het raak is.

Dus mocht het nu gebeuren dan is het goed en als het te lang duurt bellen we de gyn weer even.



Groetjes

Hoi hoi,



Ja hoor hier ook binnen een jaar 2 :wink:

Toen onze zoon 3 maanden was werd in alweer zwanger van de 2de

Maar onze dochter is ook nog eens 4 weken te vroeg geboren, dus er zit maar 10,5 maand tussen die 2.

Dylano 27-07-2008 en Kyara 15-06-2009

Het wel best pittig maar ook super hoor :inlove: :inlove:



Groetjes

toen de oudste 1 werd was ik 3 maand zwanger van de 2e… dus 1,5 jaar tussen de oudste 2.

De jongste zit dan weer bijna 3 achter de 2e aan.