Bikini, Tankini, Badpak

Gewoon lekker veel en uitgebreid passen. Is echt om depri van te worden soms (al die modellen die helemaal niet flatteren zijn érg frustrerend), maar het is zó persoonlijk wat nu wel en niet mooi staat. Neem desnoods iemand mee die heel eerlijk is, is op het moment zelf misschien niet altijd leuk, maar je voelt je een stuk zekerder als je een exemplaar hebt gekocht waarvan je weet dat je lijf daar het beste in uitkomt.



Voor mijn zwangerschap had ik altijd bikini’s met beugels of zo’n mooie triangelbikini. Na mijn zwangerschap hebben mijn borsten toch een íets andere vorm gekregen en stond me dat voor geen meter. Nu heb ik een bikini waarvan het bovenstukje zo’n topje is, er zitten wel beugels in, maar die zijn onzichtbaar. En ik heb zo’n omslagrokje gekocht, de striae op mijn benen is nl niet van de lucht en bedek ik liever als ik eventjes een ijsje ga halen ofzo :mrgreen:

@Greetje14 wrote:

@nette wrote:
Ik heb een badpak en een bikini dus ik kan kiezen wat ik wil, maar ik denk dat ik voor de bikini ga, vind ik persoonlijk wat volwassener staan dan een badpak.
:think:






dat was mijn gedachte ook…

:think:

Wat is dat nu weer voor een reactie :think: ik zet alleen mijn mening er neer wat ik er van vind, maar ik heb hem al weg gehaald hoor dus niemand hoeft zich er meer aan te storen, en ik zal ook niet weer reageren op berichten als er toch zo raar op gereageerd word, ik reageer al niet zo vaak, en als ik het een keer doe dan krijg je van die rare reacties, nou ik hou het wel bij het topic waar ik altijd schrijf, hoeven jullie je ook niet meer te storen aan mijn reacties.



en zouden jullie die Quote ook weg willen halen, hoef je je daar ook niet meer aan te storen.



:twisted: :twisted:

Ik heb een badpak en een trendy 1 met luipaard print met bijpassende pareo, dus NIETS ouderwets aan. Pers mijn maat 48 in een bikini en dan pas loop je voor schut! :hand:

@nette wrote:

Wat is dat nu weer voor een reactie :think: ik zet alleen mijn mening er neer wat ik er van vind, maar ik heb hem al weg gehaald hoor dus niemand hoeft zich er meer aan te storen, en ik zal ook niet weer reageren op berichten als er toch zo raar op gereageerd word, ik reageer al niet zo vaak, en als ik het een keer doe dan krijg je van die rare reacties, nou ik hou het wel bij het topic waar ik altijd schrijf, hoeven jullie je ook niet meer te storen aan mijn reacties.



en zouden jullie die Quote ook weg willen halen, hoef je je daar ook niet meer aan te storen.



:twisted: :twisted:




Ik geloof niet Nette dat iemand het rot bedoelde en dat ze daardoor reageerde met de :think: . Ik weet zeker dat het meer is omdat ze gewoon niet snapten HOE je dat bedoelde… Als ik heel eerlijk ben… IK snap het ook niet namelijk. Ik ben er ook wel benieuwd naar namelijk…