Bikini, Tankini, Badpak

Wat is jullie keuze voor deze zomer?



Ik vind bikini wel erg leuk, maar heb niet zo’n strak lichaam :eh:

Volgens mijn zusje is een badpak UIT :think:

Dan blijft de tankini over :roll:



Dragen jullie bv wel een bikini met een iets minder strak lichaam?

bikini is dit jaar juist weer helemaal in!!!

Ik draag wel een bikini hoor. Over mijn lichaam, ik heb een D-cup en maat 40 dus strak kun je t niet meer noemen :lol: Zal mij een worst wezen, ik vind een bikini het mooist en t staat ook niet zo raar als je bruin wordt in een bikini. Met een badpak en tankini ziet dat er zo raar uit vind ik, hele stukken wit en hele stukken bruin :lol:

Ik een Tankini!!! :thumbup:



Een badpak vind ik niet mooi 8) En voor een bikini heb ik geen mooi lichaam meer :mrgreen:



Heb vrij grote borsten (cup E/F) en nu nog maat 42/44!!! En een blubberbuik :lol: Met een tankini kan ik dat ding over mn buikje doen! Mocht mn buikje wat strakker worden (jaja, buikspieroefeningen) dan kan ik hem iets omhoog doen :thumbup:

En het staat leuk!! vind ik! :mrgreen:



Heb zo’n mooie blauwe, van de HEMA!! Helemaal leuk!

kan iemand me even uitleggen voor deze blijkbaar ouderwetse muts wat een Tankini is?

Ik draag een badpak (ook als ik niet zwanger ben :mrgreen: ) Ik voel mij veels te onzeker in een bikini… ik ben niet superslank, maar ook niet heel zwaar. Ik heb ongeveer maatje 40.

Maar in een badpak voel ik mezelf lekkerder…dus kan mij het schelen dat het UIT is :lol:

ik draag trouwens wel bikini maar heb nu z’n triangel en wil gewoon een beugelbikini maar kan nergens een leuke vinden :wall:



maar goed ik heb dan ook gewoon maatje 36 :oops:



al heb ik ook geen strakke buik maar die komt wel idd ook door middel van buikspieroefeningen

Een tankini is een broekje, met een hempje zeg maar.

Dus een badpak maar dan los :mrgreen: haha!

Zoiets dus (is die wat ik heb :mrgreen: :inlove:)

oh das wel cool…bedankt voor de uitleg :thumbup:

ik hou het gewoon op badpak

mijn blubberlijf gaat gewoon in bikini :mrgreen:

vanmorgen toevallig wezen zwemmen met carmen. Liep ook een vrouw in een hele foute, ouderwetse, aftandse badpak :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: .

Ik d8 als de badmeester dit ziet, dan wordt ze eruit gezet. Ik schaamde mij spontaan namens het hele vrouwelijke geslacht



Nee ff zonder dollen badpakken :naughty:

Bikini en tankini :thumbup:



Juist als je onzeker bent zou je een tankini of bikini moeten dragen, omdat het m.i modieus is en niet opvalt. Een badpak is relatief ouderwets en valt op.

Badpak…

Bikini is inderdaad leuker, maar ik voel me er vreselijk in… :mrgreen:

Denk toch dat ik dan maar voor de bikini ga, idd zonnetje op je buik, lekker bruin worden…

Ach en wat vet op de buik is toch ook niet erg? :think:



(Best wel stom, ben 11 kilo kwijt en nog onzeker :evil: )

ga lekker voor een badpak om te zwemmen ouderwets of niet ik voel me veel fijner daarin bovendien… mijn kleine dreumes trekt altijd aan mijn badpak… als het een bikini was dan was ik vaak naakt aan het zwemmen denk ik…



Bikini voor in de achtertuin… en het strand… ik wacht wel op mooi weer voor ik dat beslis… voorlopig heb je nog rubberlaarzen en een regenpak nodig …



natas

@diana30 wrote:

kan iemand me even uitleggen voor deze blijkbaar ouderwetse muts wat een Tankini is?




Ze zijn best leuk! :thumbup:

Ik draag in Spanje een bikini, in Nederland ga ik niet naar het strand, dus in het zwembad een badpak.

Die tankini…ik heb d’r 1x een gepast, en ik vond het lelijk bij mijn buik! In plaats van het buikje te verbergen, kwam ie precies onder het randje uit :snooty: wat dus dat rolletje voor mijn gevoel juist accentueerde :oops:

En zoals eerder gezegd is, bijna iedereen heeft een bikini aan, en ik ben niet de enige met rollen bij m’n buik :mrgreen:

(Ik vind mijn bovenbenen eigenlijk lelijker…)

Ik heb dus dat mijn tankini mijn buikje juist verbergt :thumbup: Echt super!



(misschien moet ik trouwens t bikini topje wat dr bij past ook aanschaffen. Kan ik kiezen! Hahaha) :mrgreen:

Badpak, vond het eerst ook ouderwets, maar je hebt hele moderne tegenwoordig, heb er wel 25 gepast en uiteindelijk een knalroze gekocht met halter. Heb al veel positieve reacties gehad! Alleen moet je voor een mooi badpak wel even diep in je portomonnee kijken…



Dus badpak: niet meer ouderwets hoor…