Bikini, Tankini, Badpak

Ik heb altijd in een bikini gelopen. Dik was en ben ik toch ( nog steeds ondanks - 25 kilo) ook in een badpak. Dus dan gewoon lekker een bikini aan. Liefst topless, maar niet als ik de enige ben. Zo dra ik een medestandster heb gespot gaat bij mij ook het bovenstuk uit. Ik voel me zo vel vrijer.

Tankini’s vind ik lelijk, en ik vind het niet mooi als mijn buik heen en weer blubbert in een bikini. Dus maar een badpak gekocht. Je hebt hele mooie tegenwoordig en mijn man vindt die, die ik uitgekozen heb mooier staan dan de bikini die ik eerst had. Of ik wel of niet overal bruin word, interesseert me niet.

Zo’n tankini vind ik echt helemaal niets…Het ziet er wel grappig uit, maar dan kan je net een topje met kort broekje aan doen toch…



Ik ga in bikini, met lichaam en striaea

@Marlous wrote:

Ik ga in bikini, met lichaam en striaea




Hier net zo, alleen in mijn lijstje moet er nog flubberbuik bij. :mrgreen:

Hier de tankini, heb er net 1 gekocht! ging eerder heel stoer 8) in mijn bikini, maar naar de bevalling toch iets te zwaar gebleven, dus nu heel stoer 8) in de tankini…

@Greetje14 wrote:

@diana30 wrote:
kan iemand me even uitleggen voor deze blijkbaar ouderwetse muts wat een Tankini is?




Ze zijn best leuk! :thumbup:




oeh die onderste is gaaf ,waar vind ik die? 8)

Ik kan natuurlijk ook een bikini nemen EN een tankini :mrgreen:

En dan nog zoiets, kies je voor een hipsterbroekje of een gewoon broekje en kies je voor een haltertopje of zo’n normale?







(moeilijk???, nee hoe kom je erbij :liar: )

ik heb z’n broekje maar die zijn vaak iets lager dan een gewoon broekje en dan komen net die rollen :oops: iets beter uit

Ik heb het allemaal uitgeprobeerd, maar ik vond dat ik in een badpak oid toch een stuk dikker leek dan in een bikini… Hoe gek ook. Dus ik ga gewoon slik weer voor een bikini!

Een tankini… da’s wel hip. Ik heb wel eens een bikini aangehad toen ik 25 kilo lichter was… misschien als ik wéér 25 kilo lichter ben dat ik het dan nog eens aandurf, maar voor nu… heb ik een badpak!!

hier gewoon een badpak aangezien ik niet de slankste ben haha zeg maar dik dus ik ga me echt niet begeven in bikinnies of tankiennieshoe mooi ze ook zijn

@Sterre74 wrote:

Ik draag in Spanje een bikini, in Nederland ga ik niet naar het strand, dus in het zwembad een badpak.

Die tankini…ik heb d’r 1x een gepast, en ik vond het lelijk bij mijn buik! In plaats van het buikje te verbergen, kwam ie precies onder het randje uit :snooty: wat dus dat rolletje voor mijn gevoel juist accentueerde :oops:

En zoals eerder gezegd is, bijna iedereen heeft een bikini aan, en ik ben niet de enige met rollen bij m’n buik :mrgreen:

(Ik vind mijn bovenbenen eigenlijk lelijker…)




Hier precies het zelfde. De aandacht werd enorm op de rol gevestigd.

Hier ook bikini dus. Met het broekje wat hoger opgetrokken zodat ie over mijn streepjesprint zit 8)

Sinds een jaar of 4 ben ik (eindelijk) eigenlijk heel trots op mijn lijf. En dus ga ik lekker in een bikini! Maar nu even niet, nu nog een ‘‘prachtig’’ zwangerschapsbadpak :? Als ik uberhaupt nog een keertje ga zwemmen voor de bevalling…denk ut niet. Hooguit misschien in onze overstroomde achtertuin :roll:

Ik heb een tankini en een badpak. Een bikini doe ik écht niet aan; ik ben de slankste niet en dus vind ik dat ook niet mooi.

ehm… heb nog niks…

en hier is t al 2 weken te koud om uberhaupt in korte broek rond te lopen.



Ik geloof dat ik van vorig jaar nog bikini’s heb… :eh:

ik trek gewoon een badpak aan of het nu UIT is of niet :stuck_out_tongue:



voel me niet prettig in een bikini, zo ‘bloot’ hoeft van mij niet.

gewoon een sportbadpak als ik ga zwemmen en een t- shirt en korte broek op het strand.

ik heb zonne-allergie dus zonnen kan toch niet :lol:

@nette wrote:

Ik heb een badpak en een bikini dus ik kan kiezen wat ik wil, maar ik denk dat ik voor de bikini ga, vind ik persoonlijk wat volwassener staan dan een badpak.
:think:

Op het strand of vakantie een bikini…

Als we een keer gaan zwemmen in de buurt, dus binnenzwembad, dan badpak.