Bijna 6 weken zwanger en bloedingen

Hallo allemaal,

Als het goed is ben ik ongeveer 6 weken zwanger. Afgelopen dinsdag had ik ineens bloedverlies. bruin en ook helderrood. Woensdag was het over, donderdag ook niks, tot eind van de middag. Weer bloed…

Begon bruin, hele kleine stolseltjes erbij (2) en sinds vanochtend alleen maar helderrood en net als een menstruatie.

Het is mijn tweede zwangerschap en bij mijn eerste had ik nergens last van. Heb de vk al gebeld, maar die kunnen nu ook niks voor me doen zeggen ze.

Ik wordt ondertussen gek van onzekerheid en weet niet wat ik ervan moet denken. Is dit een miskraam of niet??

Groetjes Nuage

heb je ook buikkrampen of niet? verlies je erg veel bloed? maandverbandje vol of niet?

ik zou als ik dit zo lees zelf uitgaan van een mk… weet dat dit niet de woorden zijn die je wilt horen… heb zelf ook helaas 3x een mk gehad, wat allemaal gepaard ging met helderrood bloedverlies…

wanneer heb je afspraak voor je 1e echo staan?

sterkte meid :hug:

Helaas hier nog een die het ook heeft mee gemaakt…

Kan weinig zeggen je laten hopen heeft geen zin ben ik bang…

en de verlos kan idd niks voor je doen… das het @@@@@@@ eraan…

Van hieruit een warme :hug: :hug:

en heel veel sterkte

nee, geen krampen, das het gekke…

Blijft toch afwachten ben ik bang :frowning:

Mmmh ik zal voor je duimen, bij verlies van stolsels en continu verlies nu ben ik bang dat je uit kan gaan van een miskraam :hug: ik heb er zelf 6 gehad en klinkt erg bekend… sterkte duim voor je!

ik wil je vanuit hier succes wensen…

het klinkt erg negatief,maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

heel veel sterkte…

zelf 2 miskramen en 1 bbz

Ik heb het zelf ook gehad, bij de eerste zwangerschap bijna de hele zwangerschap door… Ook bloedverlies met stolsels, geen krampen. Die zwangerschap is verder goed verlopen. Nu heb ik er ook regelmatig last van… Het wil dus niet altijd zeggen dat het fout afloopt… Vind het wel raar dat een vk zegt dat je maar moet afwachten en dat ze niets voor je kunnen doen. Tijdens de zwangerschap van Juul heb ik met 5w en 4d de eerste echo gehad omdat ik ook flink helderrood bloed verlies had. Ze zagen geen knipperlichtje maar ik kreeg wel het gevoel dat ze mij serieus namen…

1 wek later mocht ik terug komen en toen was er wel een knipperlichtje te zien…

Bedankt voor al jullie reacties.

Het is hier nog steeds hetzelfde, bloedverlies zoals bij een menstruatie maar geen krampen en geen grote stolsels, wel wat kleinere frutseltjes, maar niet zorgwekkend.

Maandag toch de vk maar weer bellen, wil nu toch wel weten wat er aan de hand is.

Ik ga er voorlopig maar vanuit dat het niet goed is, mocht het allemaal wel goed zijn is dat alleen maar positief natuurlijk.

Het meest frustrerende is gewoon die onzekerheid…

ik heb tot 15weken bloed verloren.

helder en bruin…

dus het kan ook nog steeds positief zijn.

ik duim voor je

succes,ja dat wachten is zo vreselijk,ik heb met je te doen… :frowning:

sterkte,liefs petra en ik duim voor je

hai meis ken het gevoel helemaal

ik heb ook bloedingen gehad maar zoals je ziet ga ik bijna bevallen bij mijn vorige zwangerschap ook bloeding gehad maar is ook goed gegaan

ik hoop het beste voor je die ontwetendheid is ook niks

succes

Veel sterkte!

:hug:

Ik heb weinig opbeurend nieuws. Ook helderrood bloedverlies gehad tijdens mijn tweede zwangerschap, wat af-en-aan kwam. Dan weer niets, dan weer bruin bloed, dan weer rood bloed etc. Zonder stolsels en zonder buikpijn.

Toch bleek het niet goed te zijn. Helaas.

:pray:

Bij mij begon de MK zo. Pas op dag 5 liet het vruchtje los. Ik voelde zelf duidelijk dat het mis was :cry: . Nu bijna 2 jaar geleden overigens.

Sterkte :-*

Pfff…,.

Vanochtend maar weer de vk gebeld, waar de assistente na overleg me doodleuk vertelde dat ik waarschijnlijk gewoon ongesteld was :shock: en tot donderdag moest wachten met bellen met de vk zelf. Mocht het zo zijn dat het bloeden was gestopt zou ik inderdaad gewoon ongesteld zijn en zouden ze me ook uit schrijven :shock: :shock:

Anders kon ik een afspraak maken om langs te komen als het nog steeds bloedde.

Ik dacht dat ik gek werd! Heb nu mn huisarts gebeld en zelf een echocentrum gebeld voor een afspraak waar ik morgen om 10 uur terecht kan.

Verder nog steeds hetzelfde, ga er nog steeds van uit dat het niet goed is, maar wil het nu gewoon weten, dan kan ik het ook afsluiten.

Ik hou jullie op de hoogte.

even heel wat anders, maar hoe lang bloed je meestal voordat je een miskraam krijgt?

@Nuage wrote:

even heel wat anders, maar hoe lang bloed je meestal voordat je een miskraam krijgt?

Ik denk dat dat verschillend is… ik heb alles op 1 dag verloren… ( Kheb in mei een mk. gehad )

@Nuage wrote:

en tot donderdag moest wachten met bellen met de vk zelf. Mocht het zo zijn dat het bloeden was gestopt zou ik inderdaad gewoon ongesteld zijn en zouden ze me ook uit schrijven :shock: :shock:

Wat een empathie!!! :shock: (maar niet heus)
Het zou niet eerlijk zijn om je onterechte hoop te geven, maar een beetje medeleven kan geen kwaad.

Sterkte!

Kom net bij het echocentrum vandaan waar ze helaas geen baby in mn buik zagen.

Hij zag wel wat vocht in mn onderbuik en vond het vreemd dat ik tot 3x toe wel positief heb getest. Het andere wat hij vreemd vond is dat hij mijn linker eierstok niet kon vinden met de inwendige echo :think:

Hij had het over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar dan zou ik echt kramp in mn buik moeten hebben. Dat heb ik dus niet, daar ga ik ook maar even niet van uit.

Heb net mn huisarts gebeld voor overleg, kijken wat daar uitkomt.

Bedankt voor jullie medeleven, helaas voor mij dit keer geen baby. We gaan gewoon door met oefenen en hopen dat we snel weer 2 streepjes op de tester zien en dat het dan wel allemaal goed gaat!

@Nuage wrote:

Kom net bij het echocentrum vandaan waar ze helaas geen baby in mn buik zagen.

Hij zag wel wat vocht in mn onderbuik en vond het vreemd dat ik tot 3x toe wel positief heb getest. Het andere wat hij vreemd vond is dat hij mijn linker eierstok niet kon vinden met de inwendige echo :think:

Hij had het over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar dan zou ik echt kramp in mn buik moeten hebben. Dat heb ik dus niet, daar ga ik ook maar even niet van uit.

Heb net mn huisarts gebeld voor overleg, kijken wat daar uitkomt.

Bedankt voor jullie medeleven, helaas voor mij dit keer geen baby. We gaan gewoon door met oefenen en hopen dat we snel weer 2 streepjes op de tester zien en dat het dan wel allemaal goed gaat!

Heel veel sterkte :hug:

sterkte,en hoop dat je snel weer een zwangerschap mag beleven,maar dan op een leuke manier…

groetjes