Bijna 6 weken zwanger en bloedingen

Hallo allen,

Donderdag 13-11 en vrijdag 14-11 last gehad van donkerbruin bloedverlies; welke ik niet kon plaatsen… moest de 17e ongesteld worden, maar niet geworden…dus voor de zekerheid gisteren een zw-test gedaan en jawel positief!!!

Had al een aantal zw-verschijnselen, maar had de link nog niet gelegd zeg maar…

Deze zw.schap is niet gepland, maar zeer zeker wel gewenst!

Echter heb ik nu sinds vandaag last van bloedverlies; als ik naar het toilet ben geweest heb ik helderrood bloed aan het toiletpapier. Huisartsenpost gebeld --> kan 2 kanten opgaan. Of een miskraam of een innesteling… volgens de huisartsenpost.

Morgen maar even naar mijn huisarts en vragen hoe en wat nu… vraag me wel erg af of dat zij iets kan doen voor me of dat ik nu nog en paar weken moet wachten op antwoord!!!

Probeer mezelf niet gek te maken, hoe moeilijk is dat zeg!

Pfffffffffffff!

Groetjes,

Ik heb ook een miskraam gehad, geen krampen overigens, maar ik liep compleet leeg met stolsels die gewoon lawaai maakten als ze in de wc pot vielen.

Werd gewoon slap van het bloeden ook.

Durf niet te zeggen of je een miskraam hebt, je kunt immers ook bij de groep vrouwen horen die zwanger zijn en nog wel 1 a 2 keer ongesteld zijn.

Ik zou een echo willen om te zien wat er gaande is in je baarmoeder. Mocht er een vruchtje zitten dan kunnen ze dat wel degelijk zien, met of zonder kloppend hartje. Immers is het jou lichaam en wil je weten waar je aan toe bent toch.

Sterkte meid en ik hoop voor je dat het goed zit.