Ik zou graag willen weten of jullie kleintje bij jullie op de kamer sliep in haar of zijn eigen bedje,
De rede van de vraag is omdat ik soms rare reacties krijg als ik vertel dat Jasly bij ons op de kamer slaapt,
Ik vind het namelijk heel handig dat zij in haar eigen bed bij ons slaapt omdat ik ten eerste borstvoeding geef,
En ten 2e vind ik het fijn om haar snachts bij me te hebben,
Ze zeggen ook dat ik haar verwen want Jasly is al wat ouder en zo leert ze nooit in haar eigen kamer te slapen,
Of ze zeggen dat ik lui ben om snacht mn bed helemaal uit te gaan om Jasly dr huil te horen om haar te voeden,
Zoals ik het eerder zei doe ik het voor de borstvoeding,
Graag wil ik jullie antwoorden weten!
bedankt!
Groetjes Jeanette
Thijmen sliep tot ik geloof zo’n 9 maanden bij ons op de kamer, daarna gaf hij zelf aan naar zijn eigen kamertje te willen.
Mirthe blijft net zolang op onze kamer totdat zij ook zelf aangeeft apart te willen liggen.
julia slaapt vanaf het begin, sinds we uit het ziekenhuis waren, in haar eigen kamer, in haar ledikantje!
waarom… geen idee… leek me handiger, en het is me goed bevallen!
ondanks dat ik bv gaf, want je moet toch vaak luier verschonen ed, dus dan was ik meteen al bij de commode!
Amy heeft van het begin af aan op haar eigen kamer geslapen, maar dat komt mede omdat ze de eerste 9 weken na haar geboorte in het ziekenhuis heeft gelegen…ze wist dus niet beter dan dat ze apart lag en dat hebben we dus ook zo gehouden!
Merlijn is nu 3.5 maanden oud en is afgelopen woensdag voor het eerst op zijn eigen kamertje gaan slapen 'snachts. Zelf had ik het nog wel langer gewild, maar hij paste in de breedte niet meer in zijn wieg.
Hij slaapt nogal breed, met zijn armen wijd uit :roll:
tot een maand geleden bij ons op de kamer, nu op haar eigen kamer… maar meer omdat ik zo verkouden was en zij steeds wakker werd van mijn genies enzo, ze slaapt nogal licht. Ook begon ze te groot te worden voor de wieg en haar ledikant (is nogal groot) op onze kamer zag ik niet zitten.
Met verwennen heeft t volgens mij niets te maken hoor!
allebij hebben ze zo`n 6weken op onze kamer gelegen daarna in in eigen bedje en slipen toen ook door…
ik heb het gedaan zo kort omdat ik van elke kikje die ze maakte wakker werden, terwijl hun eigenlijk gewoon geluidjes maakte in hun slaap. en dat brak mij vresselijk op. dat ze eenmaal in hun eigen kammertje lagen sliepen ze vrijsnel door ethan meteen en levi ook vrij snel daarna.
Quillan heeft de eerste 2 week bij ons op de kamer gelegen, heerlijk vond ik dit en nee ik gaf geen bv maar ik genoot van zijn ademhaling en ivm ons verleden vonden wij het gewoon fijn om hem zo dicht bij ons te hebben.
Mijn schoonzus heeft de kinderen tot hun vierde jaar op de slaapkamer gehad. Maar nu slapen ze allemaal op hun eigen kamer.
Volg gewoon je gevoel je doet het super, je bent echt een topmama.
Kleine M. begon altijd in zijn eigen bedje en zodra hij voor de eerste nachtvoeding kwam nam ik hem in bed. Hij kwam 3 keer per nacht en had geen zin om elke keer weer uit bed te gaan.
Gewoon t-shirt omhoog…Heerlijk, borstvoeding… :mrgreen:
Meid, laat je toch niet zo gek maken…Iedereen heeft altijd iets anders te zeggen. Volgens mij doe je het hartstikke goed. Je moet gewoon iets meer op je eigen gevoel en moeder-instinct luisteren…
Zal ik het je dan helemaal mooi vertellen???
Hier slapen we (noodgedwongen) met zijn alles op één kamer. En ik vind het GEWELDIG!!!
Als we straks B’Elanna d’r kamer klaarhebben, blijft Benthe nog heerlijk bij ons en ik zal B’Elanna vreselijk “missen”.
Geniet van je meisje zo dicht bij je!!!
non
Hier sowieso tot de nachtvoeding over was op de kamer gehouden.
En R gaf aan met en maand of 6,7 dat hij alleen wilde slapen,werd wakker van ons dekbed enzo…i zijn eigen kamer was het helemaal goed…ik moest er wel aan wennen :oops:
C sliep tot 6 maanden naast mijn bed en toen nog een kleine 3 maanden in de andere hoek van onze kamer en toen is zij bij haar broe op de kamer gegaan en dat gaat top! :inlove:
Volg je gevoel je hebt niemand wat uit te leggen als jij en je vriend het maar fijn vinden :-*
Ja ik snap dat je partner er ook allemaal ideeen bij heeft. Heeft hij ook gevraagd aan die vaders of hun kindjes bv krijgen. Want voor mij was dat een groot verschil.
Mijn man lag ook gewoon naast mij hoor…
Misschien kan je gewoon proberen om haar in de avond in haar bedje te leggen en als ze dan voor de eerste nachtvoeding komt haar bij je in bed te leggen?
Senne heeft zo’n 6 weken bij ons op de kamer geslapen, heb borstvoeding gegeven tot hij 9,5 maand was maar ik kon niet slapen van z’n geluidjes. Dus na 6 weken hebben we em op z’n eigen kamertje gelegd, moest daar echter ook écht aan wennen!
ik denk juist dat je met 1jr nog heel veel voor elkaar krijgt.
misschien zal het even huilen worden maar daar heb je ook alweer trukjes voor. ik denk dat als ze meer dingen gaan beseffen en dat is pas met 2jr dat het dan juist moeilijker word om dingen anders te doen dan ze gewend zijn.
gewoon doen waar jullie je goed bij voelen dat is het belangrijkste!
en ik deed het ook om pure gemakzucht in het begin met bv hoefde ik er niet uit! het gevaar was alleen dat ik soms wel eens in slaap viel en dat vond ik dan wel weer eng.
ik slaap echt door alles heen onweer hagel storm enz enz, maar bij 1kik van mijn kinderen ben ik wakker :mrgreen:
Hay meis,
Hier heb ik Sanae op de kamer gehad tot ze doorsliep s’nachts… omdat ik het vreselijk vind om te moeten opstaan ivm een voeding… Aisah hebben we rond een maand of 11 naar de kamer van zijn zusje gebracht en die kwam toen nog een keer of 3 s’nachts… echt een nadeel dan maar nu slaapt hij door, en die enkele keer dat ie zich mocht melden vind ik dan ook geen ramp…
Ik denk dat IN bed nemen wel problemen (kan) geven… maar op de kamer, en dan apart naar een andere gaat vaak wel goed als ik het zo om me heen hoor… ook hier is het meteen goed gegaan moet ik zeggen…
En wat privacy betreft, sexen kan ook goed onder de douche of in andere ruimtes :oops: hoeft niet perse in bed… hier durfden we niet goed ‘bezig’ te zijn, niet dat we ZOOOO luidruchtig zijn maar als je je omdraaide werd die kleine al wakker… :thumbdown:
Ik moet zeggen dat ik het puur genot vind nu alleen op de kamer, kan lekker lezen en gewoon de slaapkamer instappen… lekker kreunen als een oerang oetang :mrgreen: dusse, top! Maar als ze s’nachts nog komt en zo, zou ik haar nog op je kamer laten… :thumbup:
Bij ons sliep Juul alleen de kraamperiode bij ons op de kamer. Dit hadden we van te voren met elkaar afgesproken. Op de dag dat kraamverzorgster het laatst bij ons was is Juul naar z’n eigen kamertje verhuisd…
Ik vond de eerste nachten (eigenlijk weken) ontzettend moeilijk, bij ieder kikje of kreuntje stond ik naast zijn bed… :roll:
Kaylee sliep bij ons tot ze doorsliep, met 4.5 mnd was dat. Bij Jayden doen we t net zo, of misschien wel langer, ik vind het makkelijk en gezellig :mrgreen:
Tara heeft de eerste vier weken bij ons geslapen op de kamer, ik was van elk kreuntje wakker en merkte dat ik op het laatst al dik drie kwartier voor ze echt smek geluiden maakte wakker was… en had het idee dat zij ook zo op mij begon te reageren.
Na vier weken is ze naar haar kamertje gegaan en sliep gelijk langer door. Eigenlijk heb ik toen nog maar een week snachts eruit gemoeten voor een voeding… daarna kreeg ze de laatste rond 11 half 12 en sliep ze door tot 6 half 7…
Overigens krijgt ze nog steeds BV hoor, alleen madame slaapt inmiddels van uurtje of 8 tot half 7 (wakker maken als we gaan werken) of half 8 (meestal ook wakker maken… maar weekend dus later hihihi)
En weet je… belangrijkste is dat jullie je prettig voelen bij jullie situatie!!!
En volgens mij, doe je het hartstikke goed!!!
Aidan sliep tot een paar weken geleden bij ons op de kamer. Soms als hij 's nachts wakker werd kwam hij bij ons in bed.
Nu heeft hij sinds twee weken zijn eigen kamer en slaapt hij in een groot bed . We hebben helemaal geen problemen gehad met de overgang.
Gewoon doen waar jij je lekker bij voelt meid. Mensen zeggen altijd dat kleintjes op deze manier verwend worden en niet op hun eigen kamer willen slapen wanneer ze ouder zijn maar zoals je ziet is Aidan drie jaar en wij hebben echt helemaal geen problemen gehad met de overgang naar zijn eigen kamer in een groot bed.