Bij hoeveel weken voelden jullie het kindje

Hey dames

Ik ben nu 13 week en 3 dagen zwanger

en gister had ik ineens het gevoel als of ik de baby voelde in mijn buik.

Nu twijfel ik hier wel over omdat het natuurlijk nog wel vroeg is

Bij hoeveel week voelden jullie de baby?

17 weken (en bij 18 weken kon mijn vriend het ook aan de buitenkant voelen).

rond week 15 voelde ik steeds kriebeltjes maar rond week 21 begon ik het duidelijker te voelen nu pas heel duidelijk me placenta ligt voor dus dat is de oorzaak me vriend kan het zelden aan de buitenkant voelen :frowning: maar me buik beweegt genoeg heen en weer das danw el weer leuk :inlove:

al bij de 12 weken weet ook zeker dat dat ons babytje was…

21 weken

steeds vroeger… en toen weer later. Bij Mies was het met 11 weken al, nu pas met 14 weken geloof ik…Maar zo vroeg kan dus wel :thumbup:

ik was ook 13 weken bij mn eerste! dus het kan best hoor…niet duidelijk een schop ofzo, maar wel een gevoel waarbij ik zoiets had van…hmm dit is niet iets van mn lijf zelf :inlove:

en nu…is het nog wel IETS te vroeg om iets te voelen :mrgreen:

Hier was het volgens mij met 16 weken :inlove: en dat is met de eerste zwangerschap.

ineens tussen 12 en 13 weken :smiley:

Ik zat achterover en had mijn vingers bij mijn broek in en zat aan tafel ( koude vingers :stuck_out_tongue: :shifty: ) en toen ineens; PLOP! heel duidelijk!

Mik bij 15 weken en Tes bij 11 weken.

Bij mn oudste 14 weken en met mn jongste met 11 weken al :thumbup:

bij 16 weken :smiley:

Bij de eerste 23 weken (placenta lag aan de voorkant)

En bij de tweede 15 weken (placenta lag ook aan de voorkant)

Maar de eerste was een jongetje en de tweede een meisje,

en ik vond de tweede zowiezo een stuk drukker de hele zwangerschap.

bij 14 weken… eerste kindje. Was heel gek, kon het niet plaatsen eerst, maar het was duidelijk niet iets van mijn darmen.

ermm bij Eli zo rond de 16 weken denk ik mij te herinneren. Bij nicolai rond de 13/14 weken en deze zwnagerschap al rond de 8/9 weken 8)

met 17 weken voelde ik een heel lief kriebeltje :inlove:

rond de 21 weken werden die lieve kriebeltjes ineens duidelijke schopjes :inlove:

helaas ligt mijn placenta ook aan de voorkant, waardoor mijn man de baby nog niet heeft gevoeld.

Eerste met 20 weken pas. Tweede met 15 weken al.

Met 15 weken de eerste plopjes, de duidelijke schopjes pas met 18 weken.

bij de 1e met de 20 weken echo zagen we der schoppen en dat voelde ik dus ook heel duidelijk!

en met deze zw schap voelde ik het al vrij vroeg kriebelen zo rond 10 a 11 wkn maar met 19 weken was het pas echt heel goed voelbaar!

met 17 weken