Bij hoeveel weken voelden jullie het kindje

bij de eerste rond de 17 weken, de 3e als rond de 10/11

Bij Mats met 19 weken. Deze zwangerschap met 14 weken!

Ik voelde voor het eerst iets met 16 weken. En sindsdien is het een compleet circus af en toe vanbinnen :wink:

Rond de 15 weken denk de baby gevoeld te hebben maar kon het toen nog niet echt plaatsen.

vorige week voor het eerst dat ik zeker wist dat het de baby was.

en nu voel ik iedere avond af en toe een schopje.

bij de 1e rond de 22 wkn bij de 2e met 17 wkn, beide keren placenta aan de voorkant.

Ik voel nu al echt plopjes maar het is ook al mijn 2e bij de 1e bij 20 pas… Ik kan niet wachten tot het echt duidelijke shopjes worden.

Afgelopen zondag voelde ik het voor het eerst met 16.3 wk.

Met mijn zoon (1ste zwangerschap) ook met zo’n 16wk, maar toen werd het pas duidelijk voor mij dat het de baby was met 18wk.

Nu herkende ik het direct.

Met 18 weken en een week later kon je het aan de buitenkant ook voelen

Gemiddeld ligt dat rond de 20 weken hoorde ik ooit, maar volgens mij voel je het wel makkelijker als je weet wat je moet voelen. De eerste keer dat ik mijn zoon voelde ik echt wat bewegen, maar bij mijn dochter voelde ik al rond de 12 weken alsof er belletjes knapten in mijn buik. Toen ik voor een echo bij de gyn was zag ik dat Eline bewoog als ik die belletjes voelde knappen :smiley: Dat was dus duidelijk. Mijn placenta lag toen trouwens achter en bij Jorrit lag ie voor.

Hmmm, ik voel eigenlijk ook nog niet echt iets. Af en toe wel een krampje ofzo, maar dat heeft volgens mij meer met mijn banden te maken. Dus blijf afwachten!! :roll:

eerste bij 17 en nu bij 13 weken. even wachten, valt niet mee, maar als het zover is :dance:

Ik ben zwanger van mijn eerste en voelde haar in de 18de week echt duidelijk. Waarschijnlijk daarvoor ook al een beetje, maar toen dacht ik dat mijn buik aan het rommelen was :slight_smile:

Ik voelde het ongeveer toen ik 13 weken zwanger was…kon niet helemaal thuisbrengen wat het was maar was niet mijn lijf dus moest wel mijn kindje zijn :smiley:

Nu ben ik 21 weken en voel het sinds vandaag ook aan de buitenkant :smiley:

@bianca&? wrote:

met 17 weken

en nu 11 weken

steeds dacht ik het maar dat waren echt me darmen en nu net ik weet het zeker :inlove:

Bij 20 weken besefte ik pas goed dat wat ik voelde dat dat de baby was.

Vaak voelde ik wel iets maar wist niet goed wat of dacht dat het mijn darmen waren. Duidelijke plopjes en ook heel vaak op een gegevn moment dus toen wist ik zeker dat dat de baby was. Nu voel ik al een week hele duidelijke bewegingen en ook dat de baby goed reageert op strelende handen op mijn buik…

Echt geweldig :inlove: :inlove: :inlove:

Bij mijn eerste met 16 weken, de 2e met een week of 12 en nu ben ik 10 weken en heb ik nog niets gevoeld :wink: Het voelde bij allebei de jongens als een kriebeltje in mijn onderbuik de eerste keren en dan steeds op dezelfde plek :inlove: :inlove: En later werden dat echt duidelijk voelbare bewegingen :inlove: Kan niet wachten tot het feestje vanbinnen weer begint :inlove:

Ik voelde met 11 weken al een fladderend vlindertje in mijn buik. Dat was vroeg, maar het kan zeker wel! Later werden die vlindertjes, plopjes. Ik weet nog wel dat ik vreselijk verliefd :inlove: was als ik Lars voelde. Heerlijk gevoel!