Bibaboerderij - varkentje?

en die tandenborstels zijn ook vette nep… julian wilde graag een bibatandenborstel… maar alleen de verpakking is bibaboerderij en de tandenborstel lelijk blauw met de tekst c1000…

doe ik ook nooit meer!

maar goed, hij vind het toch erg leuk en zingt ook de liedjes mee. Toch wel leuk om te horen…

maar ind… vraag maar eens na aan je kennis waarom hij in de rolstoel zit.

trouwens, mijn zoontje heeft net sinds kort een megaopvallende bril, maar geen kind dat er erg in heeft hoor, zo grappig!

dus ik denk dat het niet zo zeer is, waarom zit die big in die rolstoel, maar idd, hij zit er gewoon in en dat is zo klaar als een klontje…

Ik hoorde laatst ook die of zo’n soort tekst inderdaad en ik dacht :wall: .

Heb je een kind wat eet krijg je dat soort liedjes op de tv :wall: .

Verder doen ze juist af en toe veel te pedagogisch verantwoord vind ik (als je die cd luistert over brood eten :roll: ).

Maar je moet goed opletten met die produkten inderdaad. Kon eerst ook alleen maar rozijntjes vinden met chocolade erom :roll: ; heb nu wel de gewone gelukkig.

Wij hebben hier alleen biba ‘roze’ aardbeienpasta en die is er ook in het blauw :inlove: .

@Mamalien wrote:

Verder doen ze juist af en toe veel te pedagogisch verantwoord vind ik (als je die cd luistert over brood eten :roll: ).

Maar je moet goed opletten met die produkten inderdaad. Kon eerst ook alleen maar rozijntjes vinden met chocolade erom :roll: ; heb nu wel de gewone gelukkig.

Wij hebben hier alleen biba ‘roze’ aardbeienpasta en die is er ook in het blauw :inlove: .

Wie was dat hier op kok, Marion?

Die kocht rirarozijnenbollen 8) van de bibaboerderij en daar zat alcohol door.

@lydia wrote:

@Mamalien wrote:

Wie was dat hier op kok, Marion?

Die kocht rirarozijnenbollen 8) van de bibaboerderij en daar zat alcohol door.

dat was Wisje die had die rozijnen dingen toen met alcohol.toch :think:

Dat was ik. Ben sindsdien niet meer naar C100 geweest (zit niet in de buurt) Maar ze hebben me verzekerd dat het nu andere bibabollen zijn :smiley:

En we hebben er een paar zakken snisnasnoep aan overgehouden :mrgreen: