Heb dus al de hele dag dat eind liedje in mn hoofd :x
Dit was het, tot ziens,
tot de volgende keer,
Als morgen de haan kraait,
dan zijn we er weer!
bla bla bla
We zien je op de biba…we zien je op de biba boederiiijjjjjjj
:shifty: :roll: :lol:
tot ziens moet toch zijn “de groetjes”?
Hier nemen de meiden ook gewoon voor lief dat hij in een rolstoel zit. Geen vragen, geen discussie. Sommige mensen zitten gewoon in een rolstoel, sommige niet (de meeste ;)).
Manlief zei wel heel nuchter, hij zit in een rolstoel omdat niemand anders in het pak past… :roll: Maar dat zal de reden wel niet zijn
Sorry klopt!! Tja…Zit er nog niet zo heel lang in he :lol:
Jim vindt het helemaal leuk, maar hier geen C1000 in de buurt dus ook geen biba boodschappen. SM al gevraagd om eens voor die cd te neuzen maar mooi niks (terwijl ze daar dus wel boodschappen doet…) :wall:
ik heb al 2 plu’s (roze en blaauw), maar wie heeft er bedacht dat de kids met watervaste stiften die plu’s moeten gaan kleuren? :shock: :roll: de stiften liggen hoog en droog in de kast, gewone stift is moelijk genoeg van het vel te verwijderen
Jana is dan wel pas 6 maanden, maar als ik biba boerderij op zet dan geniet ze zo, ze zit gewoon constant te lachen, en idd het is gewoon een heel leuk programma…
alleen die liedjes blijven maar door mijn hoofd gaan :mrgreen:
Ik vind het hartstikke goed dat er een beest bij zit in een rolstoel, om duidelijk te maken dat in een rolstoelzitten niet zielig is (hoeft te zijn).
Maar aan de andere kant… kinderen (die van mij in elk geval nog niet) zien dat toch nog helemaal niet. Ja wel als er iemand in een rolstoel zit maar dan zit daar de link “zielig” toch nog niet bij :think: . Thomas vindt het mega intressant en zelfs ook wel stoer.
Zijn “tante” heeft ook een rolstoel dus bij ons zou het gevoel “zielig” nooit bij ons opkomen, gelukkig!
Wij hebben wel eens gekeken maar Thomas vindt het nu kinderachtig.
SL kijkt nog niet zo veel tv, haar favoriet is Bumba en Homo ( :think: = Tweenies).
Tijdens het cicacasteren zijn perongeluk zijn zizazenuwen geraakt waardoor hij niet meer kan lilalopen en daarom zit hij in een rirarolstoel..
Verzin ik nu..
Ik vivavind het geen lilaleuk pipaprogramma.. Met al die pipa's, hiha's en fifa's..
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Heb niks te melden eigenlijk, ken het nl niet. Alleen als produkten van de C1000, verder niet. Maar het ge-bi-ba-boe etc lijkt me ook niet zo leuk. Al zal het voor kinderen wel weer helemaal geweldig zijn, net als de Teletubbies :roll: :P
TJa, ze zeggen dat het zo’n sociaal programma is, maar bij de C1000 heb ik van de week nog chocolade koekjes gekocht. Ik dacht dat er gezonde koekjes in de zakjes zaten maar er zitten chocolade koekjes met vanille smaak in :wall: :wall: .
En dat liedje is inderdaad echt hartstikke fout :think: