Bibabad zonder stop(nu met foto's)

Ik heb dus een losse badzak besteld van de bibabad…

Nu maak ik het pakketje open en zie ik dat er helemaal geen stop in zit.

Hoort er wel een stop in te zitten ? Want ook als zou ik er een stop in willen doen dat lukt helemaal niet, want er is gewoon een opening gemaakt in het bibabad op de bodem maar verder niets mee gedaan.

Weet iemand of dit zo hoort, ik heb net al een mail gestuurd waar ik het heb gekocht maar wil het toch graag snel weten haha.

Vreemd, volgens mij klopt dat niet.

Ik heb ook een bibabad maar daar zit dan gewoon een stop in.

Heb alleen nooit een losse zak besteld, maar lijkt me gek dat er geen stop in hoort. :think:

Ja het lijkt me gek als je een losse zak koopt geen stop krijgt.

Heb gekeken of je die eventueel los moet bestellen, maar dat is ook niet het geval. Zie ook een bibabad op een afbeelding buiten staan op hun site, dan zou je toch moeten zeggen dat er indd wel een stop zou moeten bijzitten.

Ik dacht misschien bedoelen ze dat ik de opening op een stopje zet in de badkamer, maar dat is dus niet de bedoeling en kan het trouwens ook niet.

Ik heb het bibabad overgekocht, dus ja weet niet hoe zo een stop die onderaan de zak er uit ziet?! een draaischroef ofzo?

Ik heb de stop van de gootsteen er in.

Ik zal eens een foto maken…

Het ziet er dus zo uit, en er zat verder helemaal niets bij ofzo.

En al zou ik er zelf een stop ik willen stoppen dan zou het niet eens gaan :evil:

Misschien gaan ze ervanuit dat als je een losse zak erbij koopt… je de dop van de originele zak erin doet? :think:

Heb je die nog?

:-*

Das wel heel vreemd, ik heb even foto gemaakt:

@faizaa wrote:

Misschien gaan ze ervanuit dat als je een losse zak erbij koopt… je de dop van de originele zak erin doet? :think:

Heb je die nog?

:-*

Dat zou kunnen.

Ik denk dus nu jij het zegt, dat die ene verwijderbaar is (hoe? geen idee…) maar dat je dus die oude stop in de nieuwe zak doet.

Ja nou snap ik er niets meer van sweet-love kun je dat putje los halen dus er helemaal uit halen, en eventueel bevestigen op een ander bibabad ?

Dan zou je hem er dus zelf in moeten lijmen ofzo, dat lijkt me wel heel erg vreemd. En vind ook dat ze zoiets zouden moeten vermelden op de site, maar kan daar niets over terug vinden.

Ik gok het zo Sweet… denk dat ze misschien een ‘navulverpakking’ bibabad heeft of zo… en idd de eerste stop gewoon overgaat naar de nieuwe vulling… :think:

Ik heb het frame los gekocht, en de zak ook los gekocht.

Maar ik ga morgenvroeg wel even bellen.

Maar stel dat je stop kapot gaat ofzo, dan zou je dus nergens een nieuwe stop kunnen krijgen. En ben je verplicht om een nieuw bad te kopen.

Het lijkt mij allemaal een beetje vreemd.

Maja morgen ben ik vast een stuk wijzer.

volgens mij zit er idd geen badstop bij omdat ze er vanuit gaan dat je de oude gebruikt…

Een onderdeel van het badstop van ons bibabad is een maand geleden kapot gegaan en na het sturen van een mailtje kreeg ik een nieuwe set (badstop e.d) kosteloos toegestuurd.

Je had al een mailtje gestuurd las ik dus zou dat even afwachten, wie weet kunnen ze je gewoon een stop toesturen…ik kreeg vrij snel een reactie na het versturen van mijn mail :wink:

ow en het hoeft niet gelijmd te worden…zitten schroefjes bij :wink:

@romata wrote:

Ja nou snap ik er niets meer van sweet-love kun je dat putje los halen dus er helemaal uit halen, en eventueel bevestigen op een ander bibabad ?

Ja dat kan. Zo doe ik 'm ook in de wasmachine. Zonder stop en ijzeren ring. Is een kwestie van de schroef in het midden van het stalen deel losschroeven, en ondersom weer vastschroeven.

Hmm dan gaan ze er indd misschien van uit dat ik een stop heb.

Nou hopelijk willen ze me morgen dan gewoon een stop toesturen :eh:

Ik heb gebeld, en het is dus indd als je een losse badzak koopt dat je de oude stop op het nieuwe bibabad moet bevestigen.

Maar vind het vreemd dat je er helemaal geen informatie over vind op de site zelf.

Nu moet ik dus 5 euro gaan betalen voor een stop :evil:

@romata wrote:

Had je dan gedacht dat je die gratis zou krijgen? :think:

@Sis wrote:

@romata wrote:

Had je dan gedacht dat je die gratis zou krijgen? :think:

Ja omdat ik verwacht had dat ie er bij zou zitten