Je hebt het frame los gekocht… en de zak ook los gekocht…
Biba gaat er vanuit dat je de stop van de zak van het frame nog hebt…
Wat je niet hebt dus, omdat je niet het complete bad hebt gekocht (overgenomen?) maar alleen het frame… ze gaan ervanuit dat je er al 1 hebt dus… en alleen als ie binnen garantie termijn kapot gaat, krijg je op hun kosten een nieuwe… anders moet je hem gewoon kopen…
Op zich logisch denk ik… anders zouden ze alle mensen die via MP een bad kopen, nieuwe zak bestellen, een nieuwe stop moet bezorgen, gratis…
Wij hebben alles nieuw gekocht bij het bedrijf zelf. De stop moesten we er zelf opschroeven. Zit er aan de onderkant van je oude zak niet een schroefje bij de stop? Even losdraaien en je kan hem overzetten :thumbup:
Ja daar zit ook wel wat in Faizaa, maar vind wel dat ze wel wat info op de site moeten zetten. Want dacht toch echt dat er een stop bij zat maja.
weet niet of dit topic nog gelezen word maar vroeg me af gebruik je het bibabad ook vaak of?
zit ook te denken of zo’n bad te halen maar vroeg me dus af wat jullie ervaringen ermee zijn.
Wij gebruiken hem erg vaak 3 keer per week zeker.
Ik ben er helemaal blij mee nog steeds
Wij gebruiken hem zeker 1x per week. De kids vinden het echt geweldig! En wij dus ook :mrgreen: Heel handig als je zelf geen bad hebt.
Het kost effe wat, maar je hebt er echt wel een mooi en stevig bad aan!
Becca, dus dat is wel een aanrader voor twee kindjes? Ik zit er al tijden over te dubben… vind het zo duur maar lijkt me wel heel handig als het duo samen in bad kan. Maar volgens mij is het ook pas echt handig als ze zelfstandig kunnen staan, of valt dat wel mee?
Drella, hier zit grote zus er ook nog wel eens bij zelfs :lol: Maar dat is wel erg krap haha. Ze kunnen er in als ze zelfstandig kunnen zitten. Wij hadden hem zelfs al eerder, maar dan gingen we er naast zitten en hielden ze er een beetje half liggend in. (geen aanrader voor je rug overigens )
Laatst bleef een vriendinnetje van Amy slapen en toen zaten er twee 3-jarigen in bad. :thumbup:
leuk om te horen dat het toch wel de moeite waard is eigenlijk kwa geld.
Dat is ook onze grootste reden hoor dat we hem nog niet hebben vind hem echt duur.
Maar zag dat ze bij babydump tot vandaag nog 20% korting hebben dus komt die grote op 111 euro nog wat.
Me vriend wil straks als Joey wakker is er dus toch 1 gaan halen.
anders zijn ze 149 euro dacht ik.
Misschien een tip voor de gene die het nog lezen.
hopelijk is het biba bad er nog wel maar volgens mij kan je hem ook bestellen op de site met korting?
Maar wil graag eerst kijken hoe die eruit ziet.
Jammer dat jullie niet hier in de buurt wonen (heb wel vriendin bij jou in het dorp mariska helaas zonder bad) Anders hadden jullie hier mogen komen kijken!
@Becca wrote:
Jammer dat jullie niet hier in de buurt wonen (heb wel vriendin bij jou in het dorp mariska helaas zonder bad) Anders hadden jullie hier mogen komen kijken!
nou maak je me nieuwgierig haha nee zal je vriendin niet kennen geen idee waar jullie wonen
maar was wel leuk geweest ja om ff te kijken haha
Kan het niet laten :oops: :mrgreen:
Damian in zijn bibabad :inlove:
Damian 3 maanden
Damian 6 maanden
Damian 14 maanden
Damian bijna 21 maanden
Ik heb alleen altijd onze doek verkeerd om gehad :oops:
Ik zou wel even meten. Want zó universeel is hij niet. Ik liep ook al tijden om te miepen voor een bibabad en via kok had ik er 1 gekocht. Nou mooi dattie veel te grote was voor onze halfronde douchebak… Kon dus zo weer op mp…
Chelleke, hoe groot is die van jullie? Ik vind hem er zo met damian erin kleiner uitzien dan ik had gedacht :think:
Leuke foto’s trouwens, vooral die laatste is lekker enthousiast :inlove:
super leuke foto’s zeg ben helemaal overgehaald ga Joey wakker maken en dan naar de winkel
foto’s volgen snel :mrgreen:
eerst ook meten he Marion haha hebben wij ook gedaan 70 past. maar 90 past net niet dus tja dan maar niet op 90cm.
kan tie ook op tussen maat gezet worden eigenlijk?
Hopen dat tie er nog is
Euh…op de grootste maat staat hij, niet op de hoogste.
Maar dat is dan 90 cm geloof ik :think: En hij kan op 70 en 80 cm
Hun hebben ook een eigen site www bibabath en dan com erachter
Bedank voor de info :thumbup:
zijn bij babydump geweest en hij was helaas niet op voorraad maar hebben hem wel besteld en krijgen hem dus voor 111 euro nog wat.
Dinsdag of woensdag is tie al binnen dus nog even geduld.
Maar jee wat was het druk in die winkel zeg pffffff.
Dus foto’s moeten nog even wachten.
@~Marion~ wrote:
Ik zou wel even meten. Want zó universeel is hij niet. Ik liep ook al tijden om te miepen voor een bibabad en via kok had ik er 1 gekocht. Nou mooi dattie veel te grote was voor onze halfronde douchebak… Kon dus zo weer op mp…
Sja, een vierkant bad in een halfronde douchebak… :lol:
@Becca wrote:
Sja, een vierkant bad in een halfronde douchebak… :lol:
Daarom kan ik hem ook niet kwijt en moeten de kinderen badderen in een paar cm. water in de douchebak
We hebben hem hier gehad van oma als kraamkado voor Jesse ( we wilden graag iets duurzaams ) Ook met als idee dat E en J er later samen n kunnen voor gemak. Elise zit er nu dus al in en hij is geweldig! Dat drijfkussen, hoe heet dat? Zo kan Jesse er nl. ook al in en kan het badje weg, scheelt ruimte!