bevallen van een groot kind... UPDATE p3

nou precies meid…nu wordt er in elkgeval iets aan gedaan…hopen dat het allemaal wat sneller gaat dan ze verwachten!!!



meid alvast veel succes en kom hier maar niet eerder tegug met een BUB hahahaah

Succes!

Fijn dat er nu toch wat gedaan gaat worden. :thumbup:

Succes Carina! Bij mij heeft die gelveter de hele dag lichte weeën opgeleverd en na 24u net genoeg ontsluiting om in te leiden… Maar het was genoeg en nog eens 3.5u later was Kaylee er :wink:

Hier ben ik bij me eerste ook ingeleid.

Had dan wel gebroken vliezen maar was nog niet rijp genoeg.



Heb ook gel en tablet gekregen geloof ik. S morgens hebben ze dat gedaan en langzaam in loop van de dag begon ik al weeen te krijgen en die nacht vroeg in de ochtend (hoe je het ook maar wilt zien) ben ik bevallen.



Het hoeft niet altijd lang te duren en misschien heeft je baarmoeder net een kleine zetje nodig en gaat de rest makkelijker?



Anyway… Heel veel sterkte en hopelijk mag je je beeb snel in je armen sluiten!

Wat fijn dat deze gyn erkend dat er iets aan je suiker gedaan had moeten worden zeg!!

De gyn die besloten heeft dat daar niets aan hoefde te gebeuren mag ook best te horen krijgen dat hij/zij slecht werk geleverd heeft.



IK hoop ontzettend met je mee dat het inleiden aan gaat slaan :pray: :hug:

Hier draaien de duimen voor je hoor. :-*

Veel succes vandaag! :pray: :-*

succes meid… :thumbup:

ik hoop dat je nu aan het bevallen bent :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

was even nieuwsgierig

duim ondertussen nog steeds

JA beebje geboren!!!



Een Zoon!! gelezen op haar webpagina in het dagboek!!!

oooo dat is goed nieuws!!!



ik zeg GEFELICITEERD !!

en hoop dat mams en zoon het goed maken en lekker aan het genieten zijn

Oh wat fijn! Hoop voor haar dat alles goed is gegaan. Hoe dan ook: GEFELICITEERD!!! :dance:

van harte zeg en ga ook even kijken

En hoe ishet nu?

Hier gaat het goed hoor! :mrgreen:

De inleiding duurde wat lang, ik heb vrijdags en zaterdags een gelveter gekregen en dat leverde niets op, beetje buikpijn zaterdagavond, maar meer niet.

Zondagochtend kwam dr Pal controleren en toen was de boel eigenlijk NOG niet rijp. Maar hij besloot om toch maar mijn vliezen te breken (en kreeg direct een nat pak LOL)

Daarna een infuus gekregen en dat begon tegen 14 uur pijn te doen. Toen ging ik met 2 a 3 cm naar de voorbereidingskamers. Om 5 uur gruwqelijke pijn en nog maar 4 cm. Ik kreeg om half zes persdrang en ging in een uur van 4 naar 10 cm! Om iets over half zeven is VINCE geboren, onder leiding van dr Pal (hele aardige gyn trouwens, echt mijn baken geweest dat hele weekend)



Vince ik zijn maandags al naar huis gegaan, onze suikers zijn nu weer goed :mrgreen: en ik ben helemala verliefd :inlove:



Voor de volgende keer maar rekening houden met mogelijkheid van suiker! En ik vraag bij de nacontrole aan dr Pal wel of ik evt volgende keer vanaf het begin bij hem kan komen.

bedankt voor jullie medeleven!

gefeliciteerd!!!



(mag ik vragen hoe zwaar hij uiteindelijk was???)

Jannigje, op hun site staat dat Vince 4290gr woog. Moet eerlijk zeggen dat ik dat nog wel mee vind vallen, gezien de situatie met de suiker.

Ik vind het eerlijk gezegd ook reuze mee vallen …



Jelle woog zelfs meer (4510 gram) !

@Sisil wrote:

Jannigje, op hun site staat dat Vince 4290gr woog. Moet eerlijk zeggen dat ik dat nog wel mee vind vallen, gezien de situatie met de suiker.
owww vind ik ook redeijk meevallen.