Ik heb even een vraagje voor de meiden die een keizersnede hebben gehad onder algehele narcose en hoe dat is bevallen.
Je krijgt er natuurlijk helemaal niks van mee, je ziet je kindje pas als de rest het al gezien heeft. Hoe hebben jullie dat ervaren?
Er is voor mij niet echt een andere mogelijkheid maar ik vind het toch wel een beetje moeilijk dat mijn familie mijn kindje eerder ziet dan ikzelf. :oops:
Sorry, ik heb er geen ervaring mee, maar je kan toch afspreken dat er niemand bij je kindje mag totdat jij uit de narcose bent?
Ik neem aan dat je dat met je man afspreekt. OF vind je het ook vervelend als hij jullie kindje voor jou ziet…
Eerst jullie en dan de rest!!!
Fam kan wel ff wachten tot dat jij uit je narcose bent en weer fatsoenlijk op je kamer ligt!!
Dan nog ff samen genieten en dan pas de familie!!
Echt!!
Doen!!
Ik heb geen ervaring in jouw situatie, maar heb wel een situatie waar de moeder net gehecht was en nog lag na te trillen en dat de fam al aan dr perbed stond :naughty:
Dus eerst zelf genieten!! :-*
Mijn eerste bevalling eindigde in een keizersnede, omdat ik een spina bifida occulta (1e graads open rug) heb kan er bij mij geen ruggenprik gezet worden. Dus ik ben onder narcose gegaan.
Het ergste vond ik dat mijn man ook niet op de OK mocht zijn, dit omdat je er niet al te florisant bij ligt met een tube in je keel enz.
Mijn eigen vk heeft daarom gevraagd of zij er wel bij mocht zijn, zodat als wij vragen zouden hebben zij ze zou kunnen beantwoorden. En Zij heeft een prachtige foto reportage gemaakt.
Zelf heb ik er dus niets van mee gekregen maar mijn man vertelde me achteraf dat hij ontzettend in de stress had gezeten, want hij moest in een kamertje blijven wachten in een hoekje (zodat hij als ze met de baby zouden komen niet in de weg zou zitten) en hij hoorde alle piepjes ed. die vanuit de ok kwamen. Hij kon mij ook zien liggen met mijn hoofd achterover met mijn lange haren van het bed af. Hij vond het echt verscrhikkelijk.