Bevallen en Zweedse gehaktballen!!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@jental wrote:

Ikea Delft ontruimd na brand

27 juli 2007 13:16

DELFT - De Ikea-vestiging in Delft is vrijdag ontruimd nadat in het meubelbedrijf brand was uitgebroken. Door de brand zijn geen slachtoffers gevallen, meldde de brandweer, die het vuur snel onder controle had.

dat zou toch niet komen door de grote vraag naar balletjes??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol:

@Affie wrote:

@Chrissy wrote:
Ooooh graag!!

Ik ben verder dan alle dames voor me, dus ik wil wel héél graag NU bevallen. Ben ook een aardig proefkonijn, want heb vorige keer de 42 weken moeiteloos gehaald!

Morgen rij ik naar de IKEA (we moeten toch nog eea hebben, maar nu sla ik de winkel maar eens over en loop rechtstreeks naar de ballen :mrgreen: )

Zou ze ze gegeten hebben??? Lees net dat Chrissy namelijk vannacht bevallen is van een prachtige dochter! :thumbup: :mrgreen:

Ik hoor het graag als het zo is!!!

Hahaha…zou wel mooi zijn…

@Wawa wrote:

@jental wrote:
Ikea Delft ontruimd na brand

27 juli 2007 13:16

DELFT - De Ikea-vestiging in Delft is vrijdag ontruimd nadat in het meubelbedrijf brand was uitgebroken. Door de brand zijn geen slachtoffers gevallen, meldde de brandweer, die het vuur snel onder controle had.

dat zou toch niet komen door de grote vraag naar balletjes??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol:

Die kookpannen daar maken overuren!!! :mrgreen:

Lachen dit…

Heb een week geleden een zak Ike@ ballen gehaald en die hebben vriend en ik dezelfde dag nog lekker zitten op te kauwen dus ieder zo`n pondje denk ik haha.

Maareh hier is het nog steeds BIB hoor.

@~Niekje~ wrote:

Lachen dit…

Heb een week geleden een zak Ike@ ballen gehaald en die hebben vriend en ik dezelfde dag nog lekker zitten op te kauwen dus ieder zo`n pondje denk ik haha.

Maareh hier is het nog steeds BIB hoor.

Dat is jammer…maar het niet elk middel werkt bij iedereen…misschien heb je er te weinig gegeten??? HIhi…

:think: :think: volgende keer dus toch maar 1 hele kilo in me eentje meester maken 8)

Word al misselijk bij de gedachten haha, ben niet echt een vlees liefhebster.

Nog geen bevallingen van de ballen???

Nee de ballen bevallen (niet) :cry:

@Esther83 wrote:

Nee de ballen bevallen (niet) :cry:

:hug: :hug:

Nee, ik heb ze wel gegeten… Effe denken, maandag geloof ik. Misschien was de combinatie met bietjes en aardappelpuree niet goed??? :mrgreen:

Voorlopig waggelen we dus nog even door!!!

Groetjes Sandra

Hou zou dat dan met die dames zitten die het wel gelukt is???

Hmm…zouden zij de ballen gegeten hebben i.c.m. veel pepers, een fles bitter lemon bij het eten…als toetje een complete ananas…en als afsluiter sex…of ze hebben toen eerst de hele dag gewandeld in de IKEA voordat ze de ballen aten…dan zijn het alsnog niet de ballen geweest… :think:

Hahahaha! wat een geweldig topic.

ik ga mezelf meteen aanmelden als proefpersoon en heb 3/11 al in mijn agenda genoteerd (dan ben ik eindelijk 37 weken).

Jullie horen het resultaat nog wel hoor!

Heel veel succes allemaal!!!

Mij is het helaas niet gelukt en morgen gaat het infuus er in dus ik heb geen tijd meer om het nog eens uit te proberen!

Toch blijf ik hem geweldig vinden… Bevallen met Zweedse gehaktballen!

Groetjes Sandra

Het zijn hoe dan ook heerlijke ballen :drool: heb ze dit weekend nog gegeten.

Misschien is het wel die bessensaus erbij en niet de ballen.

Hoorde eenzelfde soort verhaal over pannekoeken, maar tot op heden ontbreekt iedere vorm van wetenschappelijk bewijs :wink:

@Kiki wrote:

Het zijn hoe dan ook heerlijke ballen :drool: heb ze dit weekend nog gegeten.

Misschien is het wel die bessensaus erbij en niet de ballen.

Hoorde eenzelfde soort verhaal over pannekoeken, maar tot op heden ontbreekt iedere vorm van wetenschappelijk bewijs :wink:

O…ik heb gisteren pannekoeken op…en voel mn buik wel flink…(lees: mn darmen)…

Dussss…jullie horen nog van me…

mijn vader en moeder kwamen net een zak met zweedse ballen brengen toen ze bij ikea waren geweest…

toen ik zei dat ik gelezen had dat je van die ballen gaat bevallen moest ze lachen hahaha.

Ik ga ze toch maar opeten vanavond maarruhh nog niet echt veel bewijs hier dat het ook echt geholpen heeft he! :think:

We zullen zien haha :mrgreen:

haha…ja met 8 dagen overtijd kan alles…hihi…maar ben benieuwd…