Bevallen en Zweedse gehaktballen!!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik lig in een deuk!

vind tot nu toe trouwens het eten van de ikea in amersfoord lekkerder als die van in amsterdam

Manlief geeft nu een leuke opmerking, dat de weeën ook kunnen komen door het vele lopen door de IKEA!

Ik denk een combinatie… :mrgreen: :mrgreen:

het gaat toch wel om deze ballen??? :lol: :lol:

Ja het lopen en uiteraard ff ieder bed, bank en stoel testen hé!

Dat zijn de bekende balletjes ja :smiley: Vrijdag lijkt me wel eenmooie dag. Vandaag en morgen veelte druk hahaha

Je vliezen laten klappen? Ga bij Ikea balletjes happen! :dance:

mmm die zweedse balletjes zijn heerlijk!! :smiley:

ik zal als alles goed blijft gaan het binnen 33 weken ook eens testen.

Super, dit topic!!!

Als je er eventjes doorheen zit, moet je hier even dit topic lezen en je kunt er zo weer tegen aan, :lol: :lol: :lol: !!!

Wie weet ga ik binnenkort toch even testen wat bij mij het resultaat is van deze ballen!

yep, ik ga ‘rennend’ naar de ikea en ga er een hele hoop van eten.

Want kan echt niet meer wachten…

Gr Ellen

@Ellen1982 wrote:

Gr Ellen

Dat is pas stoer! Ik bel ff SBS6 want dit mag wel op tv komen :mrgreen:

@Esther83 wrote:

@Ellen1982 wrote:

Gr Ellen

Dat is pas stoer! Ik bel ff SBS6 want dit mag wel op tv komen :mrgreen:

Al is dit geen goede vergelijking…ALS ze binnen 24 uur bevalt…zijn dat dan de gehaktballen of het feit dat ze gerend heeft???

Nou persoonlijk denk ik dat ze einde van de straat niet eens haalt :wink: :roll:

Ik was vandaag bij de IKEA en tot mijn grote verbazing zag ik extreem veel zwangere buiken. Manlief viel het zelfs op. :mrgreen:

Half Kok heeft er vandaag rond gelopen :mrgreen: Viel het jullie ook niet op dat de balletjes uitverkocht waren :mrgreen:

@Wawa wrote:

Ik was vandaag bij de IKEA en tot mijn grote verbazing zag ik extreem veel zwangere buiken. Manlief viel het zelfs op. :mrgreen:

Hahahaha…massale KOK-meetingen in het restaurant van de Ikea…ipv na de bevalling allemaal vlak voor de bevalling! Hahahahaha…

Zolang ze allemaal maar wel ff doorgeven wanneer ze bevallen zijn…hihi…anders zitten we hier voor niets…

@mandy_d. wrote:

@Wawa wrote:

Hahahaha…massale KOK-meetingen in het restaurant van de Ikea…ipv na de bevalling allemaal vlak voor de bevalling! Hahahahaha…

Zolang ze allemaal maar wel ff doorgeven wanneer ze bevallen zijn…hihi…anders zitten we hier voor niets…

:lol: Hi hi inderdaad.

:mrgreen: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

:mrgreen:

Deze topic is geinig…

Ik vind die gummieballen ook niet slecht, dusss vanaf 9 november zullen we het 'ns gaan proberen (37 weken precies dan)

:think: Ik heb er trouwens ook nog in de diepvries (ja dat kan ook!!!, bij dat winkeltje na de kassa’s).

ladies, allemaal succes met de ballen :smiley: :smiley:

Fijn! Iig genoeg proefpersonen. Maar nog geen tastbaar bewijs…nog ff afwachten dus…ik mag ook nog niet…

ik mag wel maar ook weer niet

patrick zijn baas belde gister of hij een extra nachtdienst wilde draaien

pat oke wil ik wel maar me vrouw staat wel op alle dag he

ja zegt zijn baas, daarom heb ik je de eerste week van de nieuwe periode alvast maar vrij gegeven

dus kortom een kleine hint van zijn baas… moet het nog even 2 weken zien op te houden :roll:

@Chrissy wrote:

Ooooh graag!!

Ik ben verder dan alle dames voor me, dus ik wil wel héél graag NU bevallen. Ben ook een aardig proefkonijn, want heb vorige keer de 42 weken moeiteloos gehaald!

Morgen rij ik naar de IKEA (we moeten toch nog eea hebben, maar nu sla ik de winkel maar eens over en loop rechtstreeks naar de ballen :mrgreen: )

Zou ze ze gegeten hebben??? Lees net dat Chrissy namelijk vannacht bevallen is van een prachtige dochter! :thumbup: :mrgreen:

Ikea Delft ontruimd na brand

27 juli 2007 13:16

DELFT - De Ikea-vestiging in Delft is vrijdag ontruimd nadat in het meubelbedrijf brand was uitgebroken. Door de brand zijn geen slachtoffers gevallen, meldde de brandweer, die het vuur snel onder controle had.

dat zou toch niet komen door de grote vraag naar balletjes??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol: