Beste koninginnedagaankoop?

Mijn beste Koninginnedag aankoop is:

Jawel… een vlieger!

Alleen niet op de markt gekocht, maar gewoon bij de plaatstelijke supermarkt!

Op de optocht door het dorp na heb ik verder weinig meegekregen van de Koninginnedag.

Wel jammer, maar ik kwam er door de drukte niet aantoe.

Gelukkig aan het einde van de dag nog wel een half uurtje tijd vrij kunnen maken om met mijn nichtjes de vlieger uit te proberen.

Ging super met die harde wind!

Een trap- tracktor met aanhanger, Lianne trapt erop alsof dr leven ervan af hangt!! :inlove:



Zelf is ze het meeste blij met dr dora dekbedovertrek

rokje voor elin 1,50

scrembler van bob de bouwer 2 euro

leesboek 0,75

en rode lak schoenen met witte stippen voor in de verkleed kist voor 1,50

@Anita-1982 wrote:

Ben niet naar de markt geweest, maar naar DUINRELL.



Maar… voordat we er naar toe gingen vroeg mijn buurvrouw of ik een fietsje voor Marith wilde overnemen voor €10,-

Anders zou ze het mee nemen naar de vrijmarkt!



Dus als ik kijk naar mijn aankopen van die dag (fietsje, patat, een swirl-ijs ben ik best tevreden :wink:




O leuk, ik kom oorspronkelijk uit Wassenaar :mrgreen:

leuk, wij een jongensfiets 18 of 20 "voor jaja € 5,-!



Hij was erg gammel hoor, zadeltje gescheurd, handremmen deden het niet, maar met een handige vader die op een verfspuiterij werkt :wink:



En een barbiestepje met tasje voor denk minder dan 5 euro voor dochterlief.



Nu hebben ze allebei een step en een fiets voor als ze bij hun vader zijn. (die wilde het eigenlijk niet kopen, maar alle oma’s en ik zaten te pushen, koop het nou… en zoontje is er zooo blij mee, haha…



Scheelt mij weer sjouwen…



Verder heb ik alleen van de 125 euro die ik verdiend heb, 40 eurie uitgegeven s avonds in de feesttent, hihi… ohhh :oops:

hier een mooie nieuwe poppenwandelwagen, een babyborn jongetjespop, een box, een slaapzakm een reiswieg en een luiertasje (allemaam van babyborn merk) voor 8 euro samen :slight_smile:

beetje laat, maar hier een loopkarretje voor jesse voor 8,00 en sinds we hem hebben hobbelt hij alle kanten op achter het karretje!

Het boek van Beth Holloway over de verdwijning van haar dochter Nathalee. Boek in nieuwstaat voor 3,50! En een boekje van Jip en Janneke voor 2,50.