Beste koninginnedagaankoop?

euh wij hebben alleen aardbeien en metworsten gekocht hahahaha :mrgreen:

Een motorjack voor Luuk voor maar 2 euro :inlove:

Een gereedschapskist van hout, een kindercomputer, de complete Dan Brown serie voor mij en nog veeeel meer :oops: :mrgreen:

Stoer jack! :thumbup:



Hier een Nijntje boxslinger en een Nijntje maxicosi hanger samen voor 2 euro :inlove:

koste ons 20 euro,

een “nieuwe” fiets voor mijn zoon!

Van Loekie, met licht, handrem…

We gaan hem nog een beetje oppimpen want hij wou een Ferrari fiets,

maar de kleuren, rood met zwart zijn al goed! 8)



En verder nog een speelcomputertje, waterpistool…

En voor dochter een speelgoedstofzuiger, knuffel, telefoontje, K3 fietsmandje en een jurk beetje Oililyachtig maar van de Hema. 8)

@AnneK wrote:

Ja, ik wil ook een dufti-huis :inlove: ! Die willen we zien, ja :smiley: !



Wij hebben vandaag voor zo’n 400€ verkocht met de garageverkoop hier in het dorp, dus niks uit kunnen geven :angel:




wie weet hebben wij jullie wel verlost dan van wat spullen. zijn gisteren namelijk heel jullie dorp doorgecrost :mrgreen:

Broodje kroket… hmm die was erg lekker.

@Elmo wrote:



verder vind ik mn leukste verkoop: een luiertas aan een homojongen, die m helemaal prachtig vond :mrgreen: ik zeg…have fun!! hihi




haha, geweldig ! :mrgreen:

En Kwakje, je brengt me op een idee, de frituurpan staat aan nu :mrgreen: Hmm… :drool:

Dora Rekenoefeningen voor 3,50 euro.

:thumbup:

@Selena wrote:

@Elmo wrote:


verder vind ik mn leukste verkoop: een luiertas aan een homojongen, die m helemaal prachtig vond :mrgreen: ik zeg…have fun!! hihi




haha, geweldig ! :mrgreen:

En Kwakje, je brengt me op een idee, de frituurpan staat aan nu :mrgreen: Hmm… :drool:




lekker he… :drool: Eetsmakelijk, t is toch harstikke lekker met dit weer een snack. :mrgreen:

Hier 2 cars autootjes voor 15 cent per stuk!

Mijn ouders hebben een tractor waar je op kan zitten met een kar erachter gekocht voor maar 2 euro !

M’n schoonmoeder een speelkleed gekocht. Echt super netjes nog voor € 2,50. :slight_smile: Onze Joey is weer helemaal blij met de oma’s :slight_smile:

Elise heeft 2 boekjes gekocht om Blokfluit te spelen voor € 0,40

Ik heb 2 Nieuwe speentjes voor Emma gekregen :thumbup:



Sem een graafmachine en een politiemotor voor € 3,50 samen

en Elise kreeg een Kussen,en een hoop Kinderboeken voor niets :mrgreen: (de mensen wouden naar huis,toen ze een boek uitzocht)

Een inklapbaar barbiekasteel met bed, stoel, tafel en ligbed voor 4 euro :smiley:



Verder nog een fruitschaal, een nieuwe Dora vloerpuzzel, een nieuwe tas voor mijzelf, een roze veloursbroek van Barbie voor de jongste, een barbieauto en een roze tasje. Totale kosten 20 euro, en dat is inclusief twee luxe broodjes, een thee en een fristi bij de lunchroom :slight_smile:

Een bloemoorbel voor mn doodzieke dochter die niet mee kon, ik kreeg er een big smile voor terug die ik al 3 dagen niet heb gezien bij dr. :inlove:

Een stepje…Voor 5 euro.

Kind is al dagen aan het steppen :inlove:

Hier een auto van Cars die je moet schudden, zodat hij kan rijden voor 1,50 en een houten puzzel van de teletubbies voor 1 euro. mannetje is helemaal blij :mrgreen:



Ik was op zoek naar een fietsje, maar de enige die ik zag op de vrijmarkt, daar vroegen ze 70 euro voor :shock:

Een kinderstrijkplank voor Noëlle voor 50 cent, ziet er nog top uit!

Ben niet naar de markt geweest, maar naar DUINRELL.



Maar… voordat we er naar toe gingen vroeg mijn buurvrouw of ik een fietsje voor Marith wilde overnemen voor €10,-

Anders zou ze het mee nemen naar de vrijmarkt!



Dus als ik kijk naar mijn aankopen van die dag (fietsje, patat, een swirl-ijs ben ik best tevreden :wink:

@Rooike wrote:

Een bloemoorbel voor mn doodzieke dochter die niet mee kon, ik kreeg er een big smile voor terug die ik al 3 dagen niet heb gezien bij dr. :inlove:




Sharon heeft er ook eentje gekregen, zij was ook al zo blij.

Van gtst nietwaar? Mij was die hele rage voorbij gegaan, en eigenlijk mag ze nog niet van die grote ringen in, maar het is er maar 1 en al die meiden lopen ermee, ik laat d’r maar voor een keertje.



Beterschap voor je meisje :hug:

@mamma van sharondenise wrote:

@Rooike wrote:
Een bloemoorbel voor mn doodzieke dochter die niet mee kon, ik kreeg er een big smile voor terug die ik al 3 dagen niet heb gezien bij dr. :inlove:




Sharon heeft er ook eentje gekregen, zij was ook al zo blij.

Van gtst nietwaar? Mij was die hele rage voorbij gegaan, en eigenlijk mag ze nog niet van die grote ringen in, maar het is er maar 1 en al die meiden lopen ermee, ik laat d’r maar voor een keertje.



Beterschap voor je meisje :hug:






Ja van GTST idd…

En de mijne heeft ook niet zo’n supergrote ring hoor, bij die kraam verkochten ze meerdere groottes dus daar was ik wel blij om.



Dankjewel, ze is al een ietsiepietsie opgeknapt, maar nog wel erg pips.