Beste koninginnedagaankoop?

Wat was jouw beste aankoop op de vrijmarkt vandaag? Ik heb erg leuke leren laarsjes voor M gekocht voor 2,50 euro. En nog een heleboel meer… :wink:

kindermonopoly en kinderscrabble voor samen 1,50 :smiley:

een dufti huisje, helemaal gratis!!! :inlove:

Morgen is het hier nog kindervrijamarkt, daar ga ik even snuffelen.

ik heb samen met d heel veel verkocht en dus de spaarpotten van de kids weer goed gevuld met ruim 120 euro

@wieniex wrote:

Daar ben ik nou jaloers op!!! FOTO!!!

Ja, ik wil ook een dufti-huis :inlove: ! Die willen we zien, ja :smiley: !

Wij hebben vandaag voor zo’n 400€ verkocht met de garageverkoop hier in het dorp, dus niks uit kunnen geven :angel:

wij hebben een nieuw spel ganzenbord gekocht voor 1 euro!! (nieuw dus echt nieuw he! ). Ik heb nog nooit ZO! gelachen met een spel. :mrgreen:

verder vind ik mn leukste verkoop: een luiertas aan een homojongen, die m helemaal prachtig vond :mrgreen: ik zeg…have fun!! hihi

Strijkkralen. :lol:

We liepen rond, maar lopen samen met de kids, betekend eigenlijk weinig echt kunnen snuffelen. Ik zeg tegen Rinse, ik zoek in elk geval strijkkralen. En een paar tellen later zie ik een bak op een tafeltje staan :dance:

Verder ook niet meer gezien en Tejo is vanmiddag al druk bezig geweest met zijn nieuwe voorraadje strijkkralen :lol:

:think: 'K ben bang dat we daar ook weer zo doorheen zijn :mrgreen: (och, goed voor de fijne motoriek toch :wink: )

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Een originele Barbie auto met 2 Barbie’s erbij voor 2 euro, en nog zgan ook :mrgreen:!

Een nieuwe leuke opvouwbare hoge kinderstoel voor op de camping. :mrgreen:

Was in de aanbieding bij kruitvat 35,- en ik heb hem nu voor 7,50 :dance:

En houten ambulance post voor 50 cent. Super grappig ding en past goed bij de houten garage die we al hebben staan.

@AnneK wrote:

Wij hebben vandaag voor zo’n 400€ verkocht met de garageverkoop hier in het dorp, dus niks uit kunnen geven :angel:

:shock: :clap:

Wow, dat is veel, goed gedaan!!

Ik ga dat volgend jaar ook doen denk ik… alhoewel ons speelgoed er niet meer zo goed uitziet :lol:

@#puk# wrote:

@wieniex wrote:

Daar ben ik nou jaloers op!!! FOTO!!!

Ik was al vergeten dat ik dat vroeger zo leuk vond haha!

Zie topic bij de keukentafel… kennen jullie deze nog!

Ik heb het spel Holle Bolle Big gekocht voor 3 euro. Mijn dochter is er helemaal blij mee :slight_smile:

nieuwe pet shop knuffel voor een euro én de bijna nieuwe barbiecamper (die grote van zo’n 40 cm groot) compleet voor 10 euro

een nieuw rond bakblik van 18 cm en een nieuw lang bakblik van 25 cm samen voor €1,-

3 hapjespannen in verschillende groottes voor €1,- per stuk. :shock:

Zo goed als nieuw.

€4,- uitgegeven dus :mrgreen:

3 BK pannen voor 7,50

Wel gebruikt maar nog prima…

Ik heb helemaal niks gekocht :shifty:

Een bumbostoeltje

Een v-techt draaiboom

en een bal

voor 18 euro :dance:

Een goede maat fiets voor Lenn (die we hadden is net ff te groot) voor 4 euro :mrgreen:

En 8 little pony’s voor Nika voor 50 cent!

En nog heel veel meer hahaha.