Best saai....

Hier ook net pas Jayden op bed, hij is ook elke keer wakker geweest en vanmiddag ook slecht geslapen met dat geknal, ik hoop ook dat ie blijft slapen iig tot 12 uur en dan daarna als de grootste herrie weg is weer :pray: :pray:

@Karin1981 wrote:

Hier ook burgerlijk met zijn tweetjes nou ja eigenlijk drietjes met Daan in ons hart. Het had zo mooi kunnen zijn.

hier 1 erg bang katje de andere vind het wel interessant.



Straks sterretjes aan steken voor ons mannetje. :kaars: :cry:



Ik mis hem nog iedere minuut.




:cry: :cry:



Extra dikke knuf voor jullie :hug: :hug: :hug:

ik zit nu even alleen

de heren maken een rondje langs de koeien

ach kan ik even de pc aanzetten hihi

@Karin1981 wrote:

Hier ook burgerlijk met zijn tweetjes nou ja eigenlijk drietjes met Daan in ons hart. Het had zo mooi kunnen zijn.

hier 1 erg bang katje de andere vind het wel interessant.



Straks sterretjes aan steken voor ons mannetje. :kaars: :cry:



Ik mis hem nog iedere minuut.


:frowning:

:hug:

Wij zullen straks ook wat mooie sterretjes speciaal voor je ventje en alle :vlinder: van KoK aansteken! :-*

Kom net van mijn schoonmoeder terug. Noah ligt nu op bed. Si en ik zitten allebei te snotteren en sniezen. Hier geen vuurwerk om middernacht.



Ik weet niet eens of we middernacht wel halen!

Wij zijn ook lekker thuis!

Mijn meissie ligt lekker te slapen (nog wel :shifty: )

We hebben lekkere hapjes op tafel (véél te véél!!! :eh: )

Lekker een glaasje port en we genieten lekker van het geknal om het huis! :lol:

Met de laptop op de bank, Paul de Leeuw op tv en een hele luie kater naast mij…



Ok burgelijk, maar wél lekker burgelijk :dance:

Gelukkig nieuwjaar!! :lol:

ja!!! Gelukkig Nieuwjaar!!!



(Hier nog een uurtje wachten)

Happy Newyear!!!

De beste wensen! (alvast :wink: )

We zien hier helemaal niets door de mist, dus dan maar weer achter de pc :mrgreen:

ik zie hier ook niks inderdaad.

Aan de overkant van de straat hebben ze normaal heel veel vuurwerk maar dat kan ik nu niet zien; wel horen :wink: .

Maar Maaike slaapt gelukkig nog :pray: .

En met keelonsteking heb ik weinig zin om schreeuwend aan de telefoon iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen :wink: .

Ga zo maar slapen :eh: .

Gelukkig nieuw jaar!!!



Ik zit lekker saai op ijn werk :? Ik hoor veel vuurwerk, maar ik kan door de mist de straat niet eens in kijken!



Wel 40 euro gewonnen in de loterij…nouja eigenlijk 13 als je de inleg eraf haalt :lol:

OOK VANAF HIER IEDEREEN EEN MOOI 2008

Hallo burgerlijke types en werkende types!!



Gelukkig nieuwjaar namens deze burgerlijke thuiszitter (met 3 slapende kinderen, waarvan de jongste va 2 jaar het eerst vertikte vanwege de constante knallen van de rotjes)!

wij heben inmiddels drie flessen wijn en anderhalve fles champie achter ons kiezen… en we zijn zeer gelukkig(zie beste wensen forum)…



we hebben heerlijk mee zitten lallen bij de singing bee… (k wist nog best veel teksten) en daarna heb ik heerlijk genknuffeld met mijn grote man…



De aller---- aller beste wensen van mij en mukkemuk, voor heel het forum!!!

ach 50% van de mensen viert oud en nieuw thuis :smiley:

dus je bent best doorsnee als je nu thuis bent :smiley: hahaha…

hier ook weer thuis… bij vrienden geweest. jens zostraks daar uit bed geplukt en die is hier zo verder gaan slapen :smiley:



GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!

(ik ga naar bed)

ach joh ik snij mezelf gewoon door… ik ben doorsnee :stuck_out_tongue:

Hier is de visite net weg :mrgreen:

We hebben het gezellig gehad, Sophie wakker om 12 uur en vuurwerk kijken 8) :angel:



GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!


Truste :zzz: :-*