Best saai....

@fiep klophout wrote:

@faizaa wrote:
Nou dan zijn we samen saai…

Heb ook geen oudjaarsavond gevoel of zo… :mrgreen:




gan we toch lekker samen roetsjen!



de kerst was ook al niks dit jaar (ik hing de hel;e dag en nacht boven een gat in de grond, mij afvragend waarom je nooit diaree krijgt als je ergens bent waar gewoon een fijne wc is en een douche voor eventuele fouten, maar altijd op plekken waar de plee 20 meter verderop dan je huis staat, een gat in de grond is waar het vreselijk stinkt en waar de deur niet van dichtgaat…). 2007, het jaar zonder kerst en oud en nieuw.






Niet te hard Fiep… rustig aan met dat roetsjen… want ook hier geen kerst…

Ik heb eens een flinke voedselvergiftiging gehad in marokko… ook geen lolletje… maar pfff… dit is nog wel een paar graadjes erger…

Hier ook geen alcohol… oh wacht es ff… heb nog een fles jip en janneke champagne liggen van een stel gekke kok-mutsen… :think:

@renzosmam wrote:

@hazze wrote:
hier ook met z’n tweetjes op de bank, Yvan koest lekker, tv aan, laptop op schoot, wijntje biertje…



:eh:



























kortom: burgerlijk met de hoofdletter B :mrgreen:

heerlijk vind ik het! :inlove: geen gedoe…lekker samen :inlove:




het hadden mijn woorden kunnen zijn :oops:

8)






Sluit me bij aan…

@faizaa wrote:

Hier ook geen alcohol… oh wacht es ff… heb nog een fles jip en janneke champagne liggen van een stel gekke kok-mutsen… :think:
:inlove:

@renzosmam wrote:

@faizaa wrote:
Hier ook geen alcohol… oh wacht es ff… heb nog een fles jip en janneke champagne liggen van een stel gekke kok-mutsen… :think:
:inlove:






hmmmmm ff kijken… oh ja… champagne glazen… zitten er ook bij…

net panty’s… ok… ik ben weg… de avond word leukkkkk… :mrgreen:

Ik heb gisteren mijn eerst wijntje sinds tijden gehad! Mocht weer, nu ik geen bv meer geef, het was errug lang geleden :mrgreen: .

Maar wij zitten samen achter de pc, allebei naar verlichte schermpjes turen. :roll: 8) :lol:

Hier ook lekker SAAI!!! :mrgreen: :mrgreen:

@Biebels wrote:

Ik heb gisteren mijn eerst wijntje sinds tijden gehad! Mocht weer, nu ik geen bv meer geef, het was errug lang geleden :mrgreen: .

Maar wij zitten samen achter de pc, allebei naar verlichte schermpjes turen. :roll: 8) :lol:


Mag ook als je wel bv geeft hoor als je er maar ff tijd tussen laat dan óf kolft en weg gooit :mrgreen: :wink: :-*

@renzosmam wrote:

@Biebels wrote:
Ik heb gisteren mijn eerst wijntje sinds tijden gehad! Mocht weer, nu ik geen bv meer geef, het was errug lang geleden :mrgreen: .

Maar wij zitten samen achter de pc, allebei naar verlichte schermpjes turen. :roll: 8) :lol:


Mag ook als je wel bv geeft hoor als je er maar ff tijd tussen laat dan óf kolft en weg gooit :mrgreen: :wink: :-*


Weet ik wel, maar het voelde niet goed. Nu kon ik er weer écht van genieten! :mrgreen:

Sjee allemaal lekker burgelijk… Emma slaapt op dit moment nog overal door heen (ook door de 100.000knaller hiernaast in t steegje :doh: ), Purpled achter de pc, ik achter de laptop en lekker luisteren naar de vrienden van Amstel Live…



Dalijk het Oudejaarslot maar eens pakken, ondertussen met een schuin oog kijkend naar alle eurootjes die al de lucht in gaan, denkend aan 2007.



Een 2007 dat, als ik zo terugkijk, toch wel een mooi jaar voor ons was! Ik proost op jullie, ik proost op 2007, en ik proost op 2008. Dat het voor ons, maar zeker ook voor jullie, een prachtjaar mag worden! Zo een jaar waarvan je 31 dec 2008 zegt, zo, 2008? Dat was een prachtjaar…



Een goed uiteinde en een prachtig nieuw begin!

Ook hier saaaai…

Normaal gesproken altijd wel afspraken maar nu moest en zou degene bij wie we het zouden vieren perse bevallen… 2 dagen geleden :inlove:



Vandaag op kraambezoek geweest, zooooo’n schattig ventje!!!

Maakt het een stuk minder erg om met z’n 3-tjes thuis te zijn nu :wink:



Morgen wel een nieuwjaarsfeestje… dat maakt ook alles weer goed :mrgreen:

Nu zin om gewoon voor 12-en mn bedje in te duiken… misschien doen we dat nog wel ook!



FIJNE JAARWISSELING ALLEMAAL!

hier ook niks anders hoor!!, lekker op de bank…lucas ligt nu ook met een dekentje te slapen op de bank (bang voor het vuurwerk)



dus wij zitten gewoon af te wachten tot we na 12 en naar bed kunnen gaan :wink:

Hier nog veeeeeeeeeel saaier :mrgreen: . Wij gaan zo namelijk al slapen, haha.

Manlief is nu de hond aan het uitlaten en daarna klimmen we naar de volgende verdieping. Oogjes dicht…snaveltjes toe…weltrusten!



(we zijn nu ruim 4 jaar getrouwd en nog geen enkele oud en nieuw wakker gebleven, haha. Al ben ik heel benieuwd wat Mischa dit jaar doet, want die heeft 3 weken geleden buisjes gekregen en hoort ineens 3x zo goed :wink: )



Een heel goed nieuwjaar voor jullie allemaal!!!

Ik ga zo Quinten zijn laatste voeding geven en daarna ook proberen te slapen.

nou ja ik heb net neer gelegen bij Guido Weijers, boven slapen 3 kids, en mn man op de bank :shock:

en de katten zijn heel zeneuwachtig rond aan het lopen…



de kaasjes zijn al bijna op en ik zit achter de PC :wall:

ochja



klinkt als een nacht om nooit te vergeten :think: :inlove:

op de achtergrond hoor in Gerard Joling :hand:



ochja nog 1,5 uur, en dan gaat t grote knallen beginnen,

althans als ze nog iets hebben hiero, want vanaf vanmiddag zijn ze hier echt heel veel aan het wegschieten :lol:



tot strakjes dames en heren



en als de lijn weer mocht uitvallen

een prettige jaarwisseling en tot morgen vroeg,

kletsen we dan weer verder :inlove:

Hier ook burgerlijk met zijn tweetjes nou ja eigenlijk drietjes met Daan in ons hart. Het had zo mooi kunnen zijn.

hier 1 erg bang katje de andere vind het wel interessant.



Straks sterretjes aan steken voor ons mannetje. :kaars: :cry:



Ik mis hem nog iedere minuut.

Tja Guido Weijers ook gekeken, was wel grappig :lol: :lol: :lol:



Net op de Singing Bee’s gezet, en we hebben de eerst 13,50 euro iig binnen!



(eindcijfer 4) :wink: :wink:

@Karin1981 wrote:



Straks sterretjes aan steken voor ons mannetje. :kaars: :cry:



Ik mis hem nog iedere minuut.




:hug: :hug:

Hier ook saai thuis maar met een hond vind ik dat we niet echt weg kunnen gaan.Mees loopt al weer op dus die brengt wel wat gezellogheid met zich mee,we kijken ook staatsloterij en hebben al 11,50 euro we hebbne 3 halve loten.

ik zit hier ook in mijn uppie (okee met hond en Maaike ligt op bed) met een mok thee met melk en een oliebol :mrgreen: .

Ik vind het op het moment niet erg eigenlijk.

Alleen hoop ik dat Maaike nu blijft slapen want die is pas een kwartier stil :pray: . En ik heb echt geen zin om daar de hele nacht mee in de weer te zijn…

Ik weet nog niet of ik ga slapen of 12 uur probeer te halen; hangt er vanaf hoe leuk jullie zijn :mrgreen: . En wat Maaike doet…