Best saai....

…om met oudejaarsavond thuis te zitten, met zijn 2-tjes en Tijn in bed.



Al onze vrienden zitten nu wel lekker bij elkaar door te zakken, wij hebben afgezegd omdat ik nu toch al eventjes overtijd ben. Maar denk nu wel, dat het leuker was om ook daar te zijn…



Saaie programma’s op TV, allemaal zangprogramma’s. Tis dat ik een oudejaarslot heb en dat dan toch wil zien anders hadden we een filmpje gekeken… :roll: :roll: :roll:



Ga zo maar wat salades maken (ei en zalm) voor straks op een toastje/stokbroodje.

Hee, ik weet wat leuks! Ga eens bevallen :mrgreen:

Wij zitten ook lekker burgerlijk thuis hoor :wink: :-*

ik zit ook thuis, want ik moest zo nodig vandaag terugkomen en denken dat ik dan vast te moe ben om het ergens te vieren. Het is 20.16 en ik vind het nu al saai :mrgreen:



ik zou als ik jou was die staatloterij laten voor wat het is en je eigen winnende lot er zo eens uit gaan drukken!

Nou dan zijn we samen saai…

Heb ook geen oudjaarsavond gevoel of zo… :mrgreen:

Wij zijn dit jaar ook thuis…

hier nog een saai stelletje :wink: . Ach geen kater morgen, lekker je eigen programma’s kijken en geen oudjaarsstress. Vorig jaar zaten wij met vrienden en hebben de kids tot 23.00 lopen krijsen gillen en springen, no way dat ik dat weer doe :naughty: :naughty: .

Moet zeggen dat ik me best eenzaam voel zo alleen met mijn 2 kinderen (beide op bed) en mijn man tot morgenvroeg aan het werk :frowning: . Heb net maar een film in de dvd-speler gedaan want ik kan niets op tv vinden wat ik leuk vind.

@faizaa wrote:

Nou dan zijn we samen saai…

Heb ook geen oudjaarsavond gevoel of zo… :mrgreen:




gan we toch lekker samen roetsjen!



de kerst was ook al niks dit jaar (ik hing de hel;e dag en nacht boven een gat in de grond, mij afvragend waarom je nooit diaree krijgt als je ergens bent waar gewoon een fijne wc is en een douche voor eventuele fouten, maar altijd op plekken waar de plee 20 meter verderop dan je huis staat, een gat in de grond is waar het vreselijk stinkt en waar de deur niet van dichtgaat…). 2007, het jaar zonder kerst en oud en nieuw.

Nou gelukkig zitten er nog mensen op KOK :mrgreen: :mrgreen:



Enne ja ik had ergens wel gedacht dat ik wel in mijn kraambed zou liggen, maarja dus niet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ach de buren zijn wel thuis met wat mensen die wij ook kennen. Als we straks om 0.00 naar buiten gaan zullen we wel eventjes bij heb binnen gaan denk ik. Tijn ook mee natuurlijk :dance:



De buuf had dat al min of meer gevraagd!!

@faizaa wrote:

Nou dan zijn we samen saai…

Heb ook geen oudjaarsavond gevoel of zo… :mrgreen:




Nee ik ook niet :roll:



Er is dan ook geen ruk op de tv en ik loop gigantisch achter met de was door die buikgriep van afgelopen week, dat ben ik nu aan het inhalen :eh: leuke bezigheid op oudjaarsavond he? :wink:



Toch nog FIJNE JAARWISSELING IEDEREEN !!!

En ik heb net salades gemaakt, dus we hebben wat te schransen, alsof ik nog niet genoeg ben aangekomen (24 kilo) :oops: :oops: :oops:

saaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

heb alleen de buurvrouw hier

Oja helemaal vergeten



Fijne jaarwisseling voor iedereen :-*

hier ook met z’n tweetjes op de bank, Yvan koest lekker, tv aan, laptop op schoot, wijntje biertje…



:eh:



























kortom: burgerlijk met de hoofdletter B :mrgreen:

heerlijk vind ik het! :inlove: geen gedoe…lekker samen :inlove:

@hazze wrote:

hier ook met z’n tweetjes op de bank, Yvan koest lekker, tv aan, laptop op schoot, wijntje biertje…



:eh:



























kortom: burgerlijk met de hoofdletter B :mrgreen:

heerlijk vind ik het! :inlove: geen gedoe…lekker samen :inlove:




het hadden mijn woorden kunnen zijn :oops:

8)

amen :mrgreen: :inlove:



alleen hier geen alcohol :shifty: :angel:

@Guusje wrote:

amen :mrgreen: :inlove:



alleen hier geen alcohol :shifty: :angel:


wat saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :lol: :wink: 8)

hier een magnumfles martini asti :drool: :drool: :drool:

Hier ook alcoholvrij, en man ook voor het geval dat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hier niet eens hapjes :shifty:

en hij zit met een zak chips in zn handen :eh:



k heb net 4 chocolade pannekoeken op :roll:



de kant-en-klare oliebollen liggen uit te drogen in hun zak :sick:



en we zitten in pyama 8)


  • winnen we nu :think: :mrgreen:

Tja Guus ik denk van wel, ik heb ook wel pyamabroek aan, maar doe straks wel effe een spijkerbroek aan…