nou :oops: dank je wel …dit nummer is heel speciaal voor mij dus het is het grootste compliment dat iemand me kan geven dat hij/zij hier kippenvel van krijgt
mn gitaar is weer gemaakt ( voor wie t heeft mee gelezen mijn zoon vn zeventien had er een heel stom ongelukje mee gehad waardoor hij naar de gitaarbouwer moest) dus ik ben weer lekker aan t pingelen, jongste spruitje vindt het geweldig die zit dan te wiegen , te zingen en in de handjes te klappen
mijn zoon speelt whistle( ierse fluit dus) en samen spelen we dan wel eens een iers liedeke, ik op gitaar en zingen en hij op zn fluit
Ik ben vroeger begonnen met AMV, een jaar of 2 denk ik? Het laatste jaar AMV ook blokfluit erbij gehad. Daarna dwarsfluit een jaar gedaan. Ik vind het wel leuk, maar doordat ik slecht door mijn neus kan ademen, werkte dat fluiten niet voor mij.
Daarna nog 2 jaar pianoles gehad, maar dat oefenen… daar had ik echt nooit zin in. Nu speel ik niets meer. Heb nog wel ooit een gitaar gekocht, maar dat kan ik nog steeds niet. Volgens mij zijn mijn vingers te kort ofzo :think:
Nu kan ik eigenlijk niets meer spelen, ja een kinderliedje op de piano, maar that’s it. Als ik kinderen krijg vind ik het wel leuk als ze een instrument leren te bespelen! Maar alleen als ze dat zelf ook willen.
Op de basisschool blokfluit les gehad. En vanaf een jaar of 10 op dwarsfluit les gegaan. Heb dat geloof ik 3 jaar gedaan.
Toen ik 23 werd kreeg ik van mijn ouders een dwarsfluit cadeau.
Helaas heb ik het nooit echt opgepakt. Mede ook omdat ik het nooit super goed kon. Dus inmiddels ligt hij al weer een hele tijd op zolder.
@Kristalkindje. Wauw…wat een prachtig nummer zeg!
Ik kan een klein beetje blokfluit spelen en een beetje xylofoon en keyboard, vooral het keyboard vind ik wel leuk. Ik heb het mezelf aangeleerd, pas rond mijn 20ste, en met 2 handen spelen lukt niet echt, dus blijf een beetje hangen op de kinderliedjes. Vind het jammer dat ik als kind nooit muziekles heb gehad, maar ja ik vroeg er nooit naar dus mijn ouders wisten niet dat ik intresse had :oops: .
Mijn man kan goed gitaar spelen al doet hij dat bijna nooit meer. Toen ik thuis wat zat te oefenen op mijn keyboard, maar steeds een fout maakte, kwam hij erbij staan en zegt nee kijk dat moet zo, en speelt het in 1x foutloos terwijl hij nog nooit een keyboard had aangeraakt, daar baalde ik best van, was niet motiverend. Als hij een lied hoort op de radio kan hij ook zo mee spelen, en dat heb ik dus helaas absoluut niet.
Steven toont tot nu toe veel intresse in muziek, hij pakt de blokfluit, of gitaar maar het mooiste vind hij het keyboard, maar denk dat veel kinderen van zijn leeftijd dat wel mooi vinden. Maar als hij wil mag hij ooit op muziekles.
Ik ben in mijn jeugd begonnen met blokfluit, alt-, tenor en basfluit. Diploma At/mC gehaald op de muziekschool. Had talent, maar heb ineens de brui eraan gegeven. Een jaar of 4 geleden begonnen met gitaarlessen, hartstikke leuk… maar ik schoot voor geen meter op omdat ik slecht oefende en dus ben ik na 1,5 jaar weer gestopt. Eigenlijk best zonde, want muziekmaken op zich is hartstikke leuk!