Vergeet de discussie en geniet van het nieuwste Bauer manneke :inlove:
nog meer :inlove:
wat zien ze er gelukkig uit, en wat een mooie wieg ook… :inlove:
Nou wat een rijkdom he :inlove: :inlove: , jeetje wordt er zelfs een beetje emo van.
Ik wil ooooooook :mrgreen:
nog eventjes… heeeel eventjes… :mrgreen: :inlove:
Wat een prachtig ventje zeg :inlove:
Oh en nog meer nieuws:
Wilfred Genee en zijn vrouw Lili zijn in verwachting van hun eerste kindje. Lili is momenteel zo’n twintig weken zwanger. Dat vertelt Wilfred tegen RTL Boulevard.
De televisiepresentator is totaal in de wolken met zijn aankomende vaderschap. “Het is heel onwerkelijk. Je ziet die buik groeien en je denkt ‘wat gebeurt hier?’”
“Het is ook ons eerste kindje dus super spannend en super leuk. En naarmate ik er meer over ga praten, merk ik dat ik steeds enthousiaster ga worden.”
In tegenstelling tot sommige ouders, is Wilfred erg benieuwd of hij een jongetje of een meisje krijgt. “Ik hoor dat veel mensen het geslacht van de baby niet bekend willen maken maar wij zij gewoon ontzettend benieuwd. Het maakt niet uit of het een voetballertje of een balletdanseres wordt. Als het maar goed gaat.”
Zo leuk voor ze! :inlove:
ja ik zag het op boulevard leuk he al dat baby geluk!
:inlove: mooie foto’s :inlove:
Cabaretière en actrice Plien van Bennekom is in verwachting van haar tweede kind
De helft van het cabaretduo Plien en Bianca is al vier maanden zwanger.
Ze is op 2 oktober uitgerekend. Plien van Bennekom trouwde vorig jaar met Jeroen Wassmer. Op 13 december 2006 werd hun eerste kind Mees geboren.
Spion van Oranje
De laatste jaren speelde Van Bennekom in een aantal speelfilms, waaronder Spion van Oranje, De botox methode en 'n Beetje verliefd.
wat leuk!! heb gisteravond nog spion van oranje gekeken
wat een mooi ventje van frans
en leuke naam
was wel benieuwd hoe ze een meisje hadden genoemt maar ja dat zullen we dus niet weten
Zag net ook ergens foto’s van kindje frans bauer en ik vind niet snel een baby mooi maar volgens mij is dit wel een mooi babietje.
AMSTERDAM - Robin van Persie wordt voor de tweede keer vader. Dat onthult zijn vrouw Bouchra in Helden, de nieuwe sportglossy van Frits en Barbara Barend.
“Ik heb leuk nieuws, ik ben weer zwanger”, aldus de vrouw van de Arsenal-ster. De sportglossy wordt vandaag gelanceerd, meldt Shownieuws.
Twee jaar geleden kwam Shaqueel, het eerste kindje van Robin en Bouchra, ter wereld.
Wat een mooie foto’s van gezinnetje Bauer!
Ik vind het ook echt super dat zij gewoon met haar net bevallen buik (dus nog aardig dik) op de foto staat!
Mooi gezinnetje hoor!
@~Marion~ wrote:
@mamma van sharondenise wrote:
Ik wil ooooooook :mrgreen:
Na het zien van deze foto’s…
IK OOK!!!
Jij mag eerst meis :inlove: :-*
er zijn rumors dat angeline jolie van nr. 7 zwangers is …
zal starkes ff de link zoeken …
jeetje die gaat echt voor een heel elftal denk… :mrgreen: