BERUCHT OF BEROEMD EN ZWANGER deeltje 8

wat leuk!!

maar weer niet gelukt he, die meid

@Jennifer77 wrote:

wat leuk!!

maar weer niet gelukt he, die meid

:mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen:

Vind het stiekem wel sneu voor Mariska… Die had zich al vaker laten ontvallen nu best stiekem op een meisje te hopen.

Maar ja…dat mag niet he, als het maar gezond is :angel:

@pientje wrote:

Vind het stiekem wel sneu voor Mariska… Die had zich al vaker laten ontvallen nu best stiekem op een meisje te hopen.

Maar ja…dat mag niet he, als het maar gezond is :angel:
Ze heeft hier op omroep brabant in elke interview gezegd dat ze geen voorkeur heeft. (ik denk zelf dat de meeste mensen verwachten dat je na een aantal kids van het zelfde geslacht zelf hoopt op een kind van het andere geslacht, dat was hier ook al na de bevalling van jongen nr 3 :wink: heb zelfs van iemand een sterkte wens gekregen :silenced: ze hoopte dat ik het een plekje kon geven :naughty: )

Ik heb Mariska een paar weken geleden ontmoet tijdens de opening van de speeltuin hier in de wijk (hubbie is de voorzitter van de speeltuin) en eigenlijk zou frans de opening doen maar omdat hij met zijn knie zat kwam “maris” met kids. We hebben toen even met haar gekletst en ze vond het leuk dat wij ook 3 jongens hadden en zij een jongens gezin zo leuk vond. Onze Lucas is de ambassadeur van speeltuin geworden en zij heeft hem ook een hand gegeven dus stiekem vind ik het wel leuk dat zij nu ook een Lucas hebben :wink:

http://www.bndestem.nl/regio/ettenleur/4807758/Speeltuin-voor-heel-EttenLeur.ece

Prima, ik ben niet op de hoogte van al haar interviews, maar als jij dat wel bent heb ik het vast verkeerd begrepen…

Dit blijft altijd een teer onderwerp voor mensen met enkel kinderen van hetzelfde geslacht… Natuurlijk zijn ze happy en natuurlijk zouden ze nooit willen ruilen… Enfin… die discussie hebben we pas 1000 keer gehad sinds ik voor het eerst op KOK kwam kijken geloof ik…

@Mama_jeanet wrote:

(ik denk zelf dat de meeste mensen verwachten dat je na een aantal kids van het zelfde geslacht zelf hoopt op een kind van het andere geslacht, dat was hier ook al na de bevalling van jongen nr 3 :wink: heb zelfs van iemand een sterkte wens gekregen :silenced: ze hoopte dat ik het een plekje kon geven :naughty: )

Kijk en dit is gewoon absurd natuurlijk, maar goed… die mensen heb je ook…

Tobey Maguire weer vader

Uitgegeven: 9 mei 2009 08:31

Laatst gewijzigd: 9 mei 2009 08:30

LOS ANGELES - Acteur Tobey Maguire (Spider-Man) en zijn vrouw Jennifer Meyer hebben een tweede kind gekregen. Dat meldt het Amerikaanse tijdschrift US Magazine zaterdag.

‘‘De Maguires hebben er een gezinslid bij, een jongen, en de familie is gelukkig en in goede gezondheid’’, aldus de woordvoerder van de acteur.

Er is nog geen naam bekend van de nieuwe telg. Het echtpaar zag twee jaar geleden dochter Ruby Sweetheart ter wereld komen.

Leuk, een 4de zoon!

Met een geweldige naam! :inlove:

Jammer alleen dat er meteen weer geroepen word dat het ‘helaas’ geen meisje is.

En dat het schijnbaar een ‘teer onderwerp’ is voor mensen die meerdere kinderen hebben van hetzelfde geslacht. (en dan vooral uit een mond van iemand die daar gezien de banner geen ervaring mee heeft…)

@Anneke wrote:

(en dan vooral uit een mond van iemand die daar gezien de banner geen ervaring mee heeft…)

Nou idd :hand:

HAP HAP ! Kijk DAT bedoel ik nu… Blijkbaar is het “teer” genoeg om er een opmerking over te maken door “de mensen met 2 van hetzelfde geslacht”

(met bijbehorende “don’t even go there”" smiley) .

I rest my case…

Voor de mensen onder ons die minder thuis zijn in de Engelse taal:

De kern van de originele betekenis van "I rest my case"is overigens:

“Dat u daarmee te kennen geeft dat , wat u betreft, u meer dan genoeg gedaan hebt om uw punt te bewijzen en geen behoefte hebt meer te zeggen
.”

was erook al bekend dat de nieuws lezeres van sbs 6 zwanger was

die marlaine sahupala die een meisje krijgt of breng ik dan al weer oud nieuws :oops:

Dat ze zwanger is wist ik, maar dat ze een meisje krijgt is nieuws :inlove:

@pientje wrote:

HAP HAP ! Kijk DAT bedoel ik nu… Blijkbaar is het “teer” genoeg om er een opmerking over te maken door “de mensen met 2 van hetzelfde geslacht”

I rest my case…

“Dat u daarmee te kennen geeft dat , wat u betreft, u meer dan genoeg gedaan hebt om uw punt te bewijzen en geen behoefte hebt meer te zeggen
.”

Hap Hap…?! :eh:

Jij geeft gewoon een stomme opmerking en ik reageer daarop, maar dat is in jouw ogen happen?

Dus je bedoelt eigenlijk te zeggen dat je een poging deed te provoceren of uit te dagen…?

Nogmaals, jouw opmerking deugt niet.

Ik vind het nogal gedurft van je om te zeggen dat het hebben van meerdere kinderen van hetzelfde geslacht altijd een ‘teer punt’ zal blijven. En dat dat helemaal vreemd overkomt uit de mond van iemand die een jongen en een meisje heeft.

En dit: 'Natuurlijk zijn ze happy en natuurlijk zouden ze nooit willen ruilen… ', slaat al helemaal nergens op.

Waar baseer je dat in vredesnaam op?

Noem het happen, noem het je punt maken en ‘Rest vooral je case’ (en je hoeft daar ook echt geen NL vertaling van te geven :zzz: ), je opmerking slaat als een l*l op een drumstel.

Sorry maar ik vind het echt nergens over gaan en de toon die je aanslaat vind ik al helemaal onder de maat. :thumbdown:

@Anneke wrote:

@pientje wrote:

I rest my case…

.”

Jij geeft gewoon een stomme opmerking en ik reageer daarop, maar dat is in jouw ogen happen?

Dus je bedoelt eigenlijk te zeggen dat je een poging deed te provoceren of uit te dagen…?

Ik vind het nogal gedurft van je om te zeggen dat het hebben van meerdere kinderen van hetzelfde geslacht altijd een ‘teer punt’ zal blijven. En dat dat helemaal vreemd overkomt uit de mond van iemand die een jongen en een meisje heeft.

En dit: 'Natuurlijk zijn ze happy en natuurlijk zouden ze nooit willen ruilen… ', slaat al helemaal nergens op.

Noem het happen, noem het je punt maken en ‘Rest vooral je case’ (en je hoeft daar ook echt geen NL vertaling van te geven :zzz: ), je opmerking slaat als een l*l op een drumstel.

Sorry maar ik vind het echt nergens over gaan en de toon die je aanslaat vind ik al helemaal onder de maat. :thumbdown:

Amen!

mariska en frans :dance: gefeliciteerd!!

en een meisje was leuk geweest maar denk dat maris niet zou weten wat ze daar mee zou moeten doen,staartjes,poppen dat zou wel even omschakkelen zijn.

geloof wel dat ze net zo blij met een jongen is als dat ze zou zijn als het een meisje was geweest.

ik vind het wel beetje jammer stiekem had graag gezien hoe een meisje eruit had gezien een kleine maris :mrgreen:

@Mama_jeanet wrote:

@Anneke wrote:
@pientje wrote:

I rest my case…

.”

Amen!

Moet dit nou? Laten we het een beetje gezellig houden…

Ehhh…ik krijg steeds een mailtje van berucht en beroemd en denk, joepie weer iemand zwanger of bevallen, maar nee… :roll: Discussies graag ergens anders oké. :wink:

Wat super gaaf voor Frans en Mariska een levend en gezond kindje, en dan zal het maar weer een jongen zijn tegenwoordig mag je blij wezen dat je kindje levend en gezond ter wereld komt.

en zo is het!

ach ik zal toegeven dat ikzelf voor haar een meisje leuk zou vinden… ik weet dus niet waar haar voorkeur naar uitging… wil best aannemen dat ze die idd niet had, maar denk ook dat ze dat waarschijnlijk niet openlijk zou toegeven als het wel zo was…

in elk geval heeft ze een gezond kindje, super…

maar ach wat had ik een meisje leuk gevonden… :inlove: