Wat een lief poppetje!
En dan nu weer eens echt baby nieuws
Aram van de Rest (34) mag zich de trotse vader noemen van een zoon. Zijn vriendin, Kim Bruinsma is dinsdag bevallen hun eerste kindje, die de naam Reza Ramses Aaron heeft gekregen. Het was niet de makkelijkste bevalling, zo meldt RTL Boulevard. Kim wilde in eerste instantie thuis bevallen, maar na veel pijn te hebben geleden, besloot ze toch maar naar het Amsterdamse Lucas Andreas ziekenhuis te gaan. Daar werd Reza na maar liefst 28 uur geboren.
Aram had zelf gemengde gevoelens bij de geboorte van zijn zoon. Zijn moeder, actrice Josine van Dalsum, overleed namelijk afgelopen februari na een lang ziektebed. “Ik ben heel blij, maar had ook dubbele gevoelens door het overlijden van mijn moeder. Dat is ook moeilijk,” laat de acteur weten.
Binnenkort zal er in huize Damon een vierde spruit rondtrippelen. Luciana, de vrouw van Matt Damon (39), is weer in verwachting. Het echtpaar heeft inmiddels al drie dochters; Alexia (11), Luciana’s dochter uit een vorig huwelijk, Isabella, die 4 wordt in juni en Gina van 20 maanden.
Matt is in de wolken met het baby-nieuws. Hij is dan ook een geweldige vader, vertelt George Clooney in People: “Hij is dol op zijn kinderen. Hij doet het echt goed als papa.” De Bourne-acteur en de Argentijnse barvrouw trouwden in 2005. Na de geboorte van Isabella in 2007, vertelde Matt dat een gezin hebben zijn leven heeft veranderd. “Ik had vroeger geen leven naast films. Ik werkte de hele dag, ging naar de sportschool en daarna naar bed. Maar sinds Isabella er is, wil ik zo snel mogelijk naar huis om mijn dochter te zien voor ze gaat slapen,” aldus Matt Damon. Luciana is aankomende herfst uitgerekend van de zesde gezinslid.
Ik wist niet dat Josine van Dalsum uiteindelijk overleden was - wist wel dat ze erg ziek was.
@Judith75 wrote:
Binnenkort zal er in huize Damon een vierde spruit rondtrippelen. Luciana, de vrouw van Matt Damon (39), is weer in verwachting. Het echtpaar heeft inmiddels al drie dochters; Alexia (11), Luciana’s dochter uit een vorig huwelijk, Isabella, die 4 wordt in juni en Gina van 20 maanden.
Matt is in de wolken met het baby-nieuws. Hij is dan ook een geweldige vader, vertelt George Clooney in People: “Hij is dol op zijn kinderen. Hij doet het echt goed als papa.” De Bourne-acteur en de Argentijnse barvrouw trouwden in 2005. Na de geboorte van Isabella in 2007, vertelde Matt dat een gezin hebben zijn leven heeft veranderd. “Ik had vroeger geen leven naast films. Ik werkte de hele dag, ging naar de sportschool en daarna naar bed. Maar sinds Isabella er is, wil ik zo snel mogelijk naar huis om mijn dochter te zien voor ze gaat slapen,” aldus Matt Damon. Luciana is aankomende herfst uitgerekend van de zesde gezinslid.
Wat is de bron? “De” zesde gezinslid…

Oh wat een mooie foto’s van baby Cato… vind de naam ook leuk…
En Reza… :inlove: stond ook op ons lijstje… :inlove:
@Judith75 wrote:
En dan nu weer eens echt baby nieuws
Aram van de Rest (34) mag zich de trotse vader noemen van een zoon. Zijn vriendin, Kim Bruinsma is dinsdag bevallen hun eerste kindje, die de naam Reza Ramses Aaron heeft gekregen. Het was niet de makkelijkste bevalling, zo meldt RTL Boulevard. Kim wilde in eerste instantie thuis bevallen, maar na veel pijn te hebben geleden, besloot ze toch maar naar het Amsterdamse Lucas Andreas ziekenhuis te gaan. Daar werd Reza na maar liefst 28 uur geboren.
Aram had zelf gemengde gevoelens bij de geboorte van zijn zoon. Zijn moeder, actrice Josine van Dalsum, overleed namelijk afgelopen februari na een lang ziektebed. “Ik ben heel blij, maar had ook dubbele gevoelens door het overlijden van mijn moeder. Dat is ook moeilijk,” laat de acteur weten.
fotootje van Reza erbij :inlove:
Meet Sandra Bullock‘s new baby boy!
Bullock reveals exclusively in the new issue of PEOPLE that she is the proud mother of Louis Bardo Bullock, a 3½-month-old boy, born in New Orleans.
“It’s like he’s always been a part of our lives,� Bullock, 45, says.
She and husband Jesse James began the adoption process four years ago and brought Louis home in January but decided to keep the news to themselves until after the Oscars.
The new mom, who has since filed for divorce, is now adopting as a single parent.
For much more, including an in-depth interview with Bullock and exclusive photos of the star and her baby boy, pick up the new issue of PEOPLE, on newsstands Friday.
Foto + iets meer informatie onder de link.
@D. wrote:
@Judith75 wrote:Binnenkort zal er in huize Damon een vierde spruit rondtrippelen. Luciana, de vrouw van Matt Damon (39), is weer in verwachting. Het echtpaar heeft inmiddels al drie dochters; Alexia (11), Luciana’s dochter uit een vorig huwelijk, Isabella, die 4 wordt in juni en Gina van 20 maanden.
Wat is de bron? “De” zesde gezinslid…![]()
Hahaha, dat had ik nog niet eens gezien :mrgreen:
De bron: DOOR CH, KB / STARLOUNGE
Sandra Bullock heeft trouwens een kindje geadopteerd.
Sandra Bullock heeft een kind geadopteerd. Dat heeft ze in een exclusief interview aan het Amerikaanse entertainmenttijdschrift People verteld. Bullock adopteerde het Afrikaans-Amerikaanse kindje uit New Orleans kort na zijn geboorte. Louis Bardo Bullock woont sinds januari bij de actrice en is inmiddels 3,5 maand oud.
Na een onstuimige periode, met het winnen van haar Oscar voor Beste vrouwelijke hoofdrol voor ‘The Blind Side’ en de scheiding met haar overspelige man Jesse James, is Bullock nu moeder. Vier jaar geleden begonnen zij en James het adoptieproces, maar besloten het geheim te houden. Ze rondt de adoptie nu als single af.
Bullock is trots en gelukkig. “Hij is perfect, ik kan het niet eens omschrijven. Het is alsof hij altijd al deel heeft uitgemaakt van mijn leven”, vertelt de kersverse moeder.
© [CopyRight 2010, Novum]
Haha, ja, dat postte ik ook net. Bij mijn link zit trouwens wel een foto, maar de tekst is in het Engels.
Was er wel van ‘geschokt’ (bij gebrek aan een beter woord) trouwens, had niet verwacht dat zij een kindje zou adopteren, in interviews enzo zei ze altijd dat ze al zo blij was met de drie kinderen van Jesse dat ze niet per se een eigen kindje wou zeg maar.
@tamx wrote:
Haha, ja, dat postte ik ook net.Bij mijn link zit trouwens wel een foto, maar de tekst is in het Engels.
Was er wel van ‘geschokt’ (bij gebrek aan een beter woord) trouwens, had niet verwacht dat zij een kindje zou adopteren, in interviews enzo zei ze altijd dat ze al zo blij was met de drie kinderen van Jesse dat ze niet per se een eigen kindje wou zeg maar.
![]()
JA ik zag het, ik was al op zoek naar die cover kon hem via google niet vinden.
Heb even geknipt en geplakt

Oh jee, wat een enorm leuk kindje! Leuk zeg, babygeluk na alle ellende met die ex :? Gun ik dr :inlove: .
Wat leuk voor haar zeg en wat een lekker kindje.
ooooh wat leuk!!!
ik vind reza echt heel leuk was ik vannacht aan het denken. maar wel voor een meisje.
en dat kind daar op die cover vind ik ook leuk. Ik wil er ook een.
@mamma van sharondenise wrote:
@Judith75 wrote:En dan nu weer eens echt baby nieuws
fotootje van Reza erbij :inlove:
Wat een schatje :inlove:
Ik zag het gister bij sbs. En de naam…tsja Reza…zou niet mijn keuze zijn en al helemaal niet voor een jongen :think: Ken wel een meisje die Reza heet, vind het ook meer een meiden naam moet ik zeggen…maar geen mooie naam…
ik ken dan weer een hond die reza heet :shifty:
Ik vind Reza wel een leuke naam maar idd meer voor een meisje.
Wat een leuk kindje van Sandra Bullock !!!
En die Cato met een heerlijk mupke zeg!! Zo tevreden…
Het zoontje van mijn neef heet Reza en het past gewoon bij hem. Ik vind het een leuke naam.
Wat straalt Sandra Bullock op die foto zeg :inlove: