Hoi.
Ik hoop op een beetje advies of herkenning ik weet het niet.
(Herkenning zou niet leuk zijn voor deze partij trouwens)
Met Riley heb ik er ook erg last van gehad, dus het is enig sinds herkenbaar,
maar weet niet hoe ik ‘Er door heen’, ben gekomen.
Ik ben nu elke keer duizelig, heb het gevoel van flauwvallen, ben misselijk…
voel me echt beroerd, naar buiten gaan is gewoon niet leuk ik voel mezelf gewoon ‘Wegtrekken’, wil naar huis liggen!
Ik heb goed gegeten, en gedronken. Drink ook meer dan normaal.
Weet niet of het het weer is , maar denk het niet.
Iemand herkenbaar, en eventueel advies?
Lesley
Misschien wat meer kleine beetjes eten verdeeld over de dag?
En wat meer zout eten, klinkt me namelijk alsof je een lage bloeddruk hebt. Heb ik zelf ook nl, onderdruk ligt altijd zo rond de 40-55. En dat kan soms knap vervelend zijn
Ik heb precies hetgeen wat jij omschrijft. Ik denk dat het bij door de lage bloeddruk komt. Deze warmte doet er zeker geen goed aan, elke keer als ik opsta wordt het zwart. En buiten wordt ik gewoon misselijk.
Herkenning dus wel hier, maar advies…nee…die heb ik ook niet!
Of wel…ik hou dit topic goed in de gaten!
ik heb het bij beide ook heel erg gehad. En ik viel dus ook regelmatig flauw :? Ik had altijd zoute drop op zak, voor het geval ik me flauw voelde worden. Vaak ging ik dan zo snel mogelijk ergens zitten tot het weer een beetje bij trok.
Het zou goed kunnen dat je een erge lage bloeddruk heb in combinatie met de hitte… en dat gaat niet echt lekker samen.
Ik kreeg het advies om veel zout binnen te krijgen door bijv zoute drop of chips
Bedankt!!
Voel me nog steeds niet goed, maar nu het afkoelt wel beter.
Hoe staat het met je ijzergehalte Sweet? Bij een volgende controle anders even laten prikken, misschien is die ook wat laag en werkt dat met de warmte nog eens extra tegen? Sterkte iig, hoop dat je er snel doorheen bent! :-*
Geen idee, week geleden (en nu nog) komen mijn symtomen over heen met bloedarmoede. (meerdere).
Ga morgen de dokter maar even bellen.
Voel me met opstaan al niet fijn…word weer zo een ‘rot dag’, van bed en binnen
he gefeliciteerd :inlove:
ikzelf had tijdens de zwangerschappen altijd iets bij mij als ik ergnes heen moest…
van die energie-‘snoepjes’ weet even niet hoe ze heten :wall:
en een rolletje drop…
zodat de suikers en zout gehalte op peil blijven… ook als je veel drinkt kunnen die toch zakken…
hier een week geleden flink last gehad van die duizeligheid, in combi met de warmte was dat echt niet tof. Idd dropjes en dextro had ik bij me, ook naast mijn bed liggen, want bij wakker-worden, moest ik eerst door heel wat gedraai voor mijn ogen heen zien te komen, en dan werkt een dropje of dextro wel. En verder bouillion of cup a soup of zo. Ik had er niet veel trek in, maar die keren dat ik me toch gedwongen heb een kopje te nemen, was het eigenlijk wel heel fijn en ook effectief.
Succes, en gefeliciteerd natuurlijk!!
ja fiep dat zijn ze…dextro rolletjes
Ik stond ind e winkel , en dacht ’ wat zeiden ze ook al weer?!’ … :wall:
Kwam dus met een blik soep thuis, want ik had toch soep zien staaan :wall:
Afgelopen dagen wel tuinkruiden boillon gehad, en ik merk, zodra het warmer word het ’ fout ', gaat…
Dus zo naar de winkel, en nog eens kijken :lol:
hoi meid ja hier precies t zelfde dit is de derder bij de eerste nauwelijks last tweede ook hondsberoerd en nu ook al weer duizelig beroerd misselijk geen trek maar wel honger gevoel steeds te moeten spugen, vervelend dizzy gevoel in mn hoofd bahhhhh en dat nu al hoop dat het dit keer niet tot ruim 4maanden aanhoud
Helaas word ik alleen maar zieker en zieker.
Word misselijk van eten, maar duizelig als ik niet eet.
DUs kleine beetjes gaan proberen, werkt beetje.
Ik heb hele dag het gevoel van ‘Moeten spugen’, maar ook het gevoel van ; Tollen op mijn benen.
Lig voornamelijk in bed.
Heel herkenbaar, duurde bij tot 13 weken daar was het over :thumbup: Je moet er echt doorheen meid, bekijk het per dag. Ik hoop voor al ons zwangeren dat de warmte weer wat gaat afnemen, want zodra het buiten plakkerig en benauwd wordt, lig ik ellendig te zijn. Sterkte moppie
Herkenbaar, ik hoop echt dat jij je snel beter voelt.
Moet je ook spugen dan of ben je alleen “maar” misselijk?
Als je erg moet spugen zou je iets tegen misselijkheid kunnen overwegen.
Daarnaast de bovenstaande tips, goed drinken, eierkoeken, soepstengels, eten wat je erg lekker vind, noten.
Sterkte!!
Want het is niet niks! :hug:
Ik wil heel graag spugen, eerlijk gezegd :oops: dan heb ik niet het gevoel dat ik tot me slokdarm ofzo, vol zit. Heb ik ook die aandrang Maar het niet kunnen niet… :wall:
Ik denk dat ik soepstengels haal, vraag me trouwens af, wat mag ik tegen de misselijkheid?
Je zou eens gembercapsules kunnen proberen. Die haal je bij de drogist bijvoorbeeld. Of van vsm korreltjes. Als dat allemaal niet helpt, kun je bij de huisarts emesafene halen. Ik spuugde hierdoor niet, maar bleef wel vreselijk misselijk. Als je niet spuugt, zou ik het dan ook niet nemen denk ik… Wat mij vreselijk goed hielp was meloen nemen op de nuchtere maag. Lekker koude, zo vanuit de koelkast.
Ben normaal geen fan van spugen, maar ik denk dat het op deze manier wel werkt. Ik ben namelijk zo misselijk, en heb wel kokhals neigingen af en toe.
Maar ja… dat is mijn rare theorie.
Ga morgen even kijken voor vsm.
nou lees hier geen gezelligheid wbt misselijkheid etc :o
Hier ook vreselijk misselijk het word pas minder tegen de avond en zo vreselijk moe ik voel gewoon beroerd :oops: heb nu al t keer smiddags op de bank geslapen helaas niet even in bed duiken met 2 kids gelukkig slaapt de jongste nog lekker
Hoi,
Ik ben ook erg misselijk en heb 4 dagen achtereen niks binnengehouden (ook geen water). Nu heb ik op aanraden van de verloskundige contact opgenomen met de huisarts, deze heeft mij Emesafene voorgeschreven. Ik heb het alleen vandaag nog maar gebruikt maar de misselijkheid is een stuk minder en ik heb niet overgegeven.