Beroerd voelen.

Ik las al eens eerder ook over gember en dan in de vorm van thee…

Dat leek me niet zo lekker :wink: maar ik lus wel koek!

En inderdaad… gemberkoek eten helpt, maar jammer genoeg niet voor hele lange tijd…

Ik heb wel gemerkt dat hoe rustiger ik blijf, en het helpt absoluut als ik overdag even kan slapen, dan ben ik minder misselijk.

Eten waar je op dat moment zin in hebt.

Niks gaat meer ‘even snel’ , dus ik probeer boodschappen te doen op momenten dat ik me relatief goed voel. Neem inderdaad ook snoepjes en drinken mee, het helpt op 2 manieren :wink: Je blijft er ook rustiger door…

Brood wissel ik af met soep en noodles! Voor het zout. Drinkbouillon kan ook goed helpen.

Als je full-time werkt… probeer ineerste instantie tijdelijk, minder te gaan werken, als het gewoon te veel energie kost.

Gewoon moe is iedereen, maar als je ook nog zo beroerd bent…

Helaas werkt het niet echt…

Heb dus al 2 dagen met brood kokhals neigingen, en eet ik soep.

Lig op bed, enz. Maar heb ook nog Riley rond lopen… :cry:

Dat tot aan mijn slokdarmvol zitten gevoel heb ik nu nog met name 's ochtends. Enige wat helpt is spugen en daarna rennie

Hopelijk is het bij jou snel over :hug: :hug:

Hoi!

Ik heb nog een vraagje over duizeligheid: vanaf wanneer kan dat beginnen? Ik ben al een week duizelig, maar nog 7-9 dagen tot de NOD ofzo… :think:

Sterkte voor degenen die zo misselijk zijn! :shifty:

Hee sweet love ik zie dat je alweer 13 weken bent!! Begin je je al wat beter te voelen meis?

Sooki, dank je voor je interesse. :mrgreen:

Het gaat af en aan, ik ben gigantisch moe, maar heb ook dagen dat ik echt misselijk ben, maar die dagen zijn wel steeds minder, en anders minder lang of heftig.

:dance:

Betere tijden komen eraan meid!

Hoop het wel, ben afgelopen dagen pas gestart met proberen normaal te eten.

Ipv soep

Hier ook erg last gehad van duizelingen. Mijn verloskundige zei dat het te maken heeft met een lage bloeddruk van jezelf en daarbij de enorme groei die je placenta momenteel maakt. Je krijgt heel veel extra bloedvaten maar je kan de aanmaak van extra bloed zo snel niet bijhouden… Volgens haar kan dat nog voortduren tot zo ongeveer 20 weken. Tot die tijd dus maar rust nemen als je het voelt aankomen en een beetje dropjes eten. Als je bloeddruk zo laag is kan je dat wel hebben voor een tijdje…

Succes en ik hoop dat je je snel beter voelt.