Beroemd & zwanger/bevallen of geadopteerd

En als je denkt dat het niet meer gekker kan, kan het toch nog. Het kindje van Kim en Kanye is North genoemd, en wat krijg je dan? North West. Pffff je zou maar je hele leven met die naam moeten doen.

mooi hé :lol:

Zangeres Kim-Lian van der Meij is afgelopen vrijdag bevallen van haar derde kind. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van zoon Benjamin!

Kim-Lian twitterde deze schattige foto met de tekst: 'Hoera!! Hij is geboren. Benjamin Gibson. Wij zijn zooooo blij (-:’ en ‘Aaaaahhhhh ooooohhhh wat een genot om weer plat op je buik te kunnen slapen (-: Goodnight X’.

Hoera! Actrice Liesbeth Kamerling is voor de derde keer bevallen van een zoon. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Levi Morten Pahlplatz

wachten op de Britse baby :smiley:

Kate & William hebben een zoon gekregen

En hij heet George Alexander Louis

Armin van Buren en zijn vrouw hebben vannacht een zoon gekregen Remy. Ze hebben al een dochter Fenna.

Jan Smit en zijn vrouw Liza zijn de trotse ouders geworden van een zoontje die de naam Senn gaat dragen !

Michael buble is vader geworden van een zoon Noah.

Kevin Jonas, één van de broers uit de groep The Jonas Brothers, bereidt zich voor op de komst van een dochter.

Kevin en zijn vrouw Danielle hebben donderdag het geslacht van hun nog ongeboren kindje bekendgemaakt.

De 25-jarige zanger deed dat op de videostreamingsite Ustream. “We krijgen een meisje! Ik word vader van een kleine meid! Ongelofelijk. Bijzonder opgewonden.”

Kevin en Danielle maakten in juli wereldkundig dat ze ouders worden

Fergie en Josh Duhamel, die donderdag (29-08-2013 ) ouders zijn geworden van een zoon, hebben hun baby vernoemd naar Fergies grootste idool.

Baby Axl Jack dankt zijn naam aan Guns 'N Roses-frontman Axl Rose.

“Fergie is een groot fan van Guns 'N Roses. Eén van de de hoogtepunten uit haar carrière was het optreden dat ze in 2010 met de groep had”, legt een bron uit aan Us Weekly. “Dat ze voor de naam Axl heeft gekozen, is dus heel logisch.”

Axl Jack is gisteren in een ziekenhuis in Los Angeles via een keizersnede geboren

Er wordt gefluisterd dat Heidi Klum zwanger is van haar vijfde kind. De geruchten ontstonden nadat het Duitse model werd gefotografeerd met een buikje.

Zaterdag liep Heidi in Los Angeles in een zwart topje waarin haar buikje zichtbaar was. Dit blijkt uit foto’s van entertainmentwebsite X17. Een dag later droeg de blonde schone een wijd t-shirt waardoor haar vormen verhuld werden. De vermeende aankomende spruit zou haar eerste kind zijn met voormalig bodyguard Martin Kristen.

Het America’s Got Talent-jurylid heeft al vier kinderen uit eerdere relaties. Heidi kreeg al een dochter met de Italiaanse zakenman Flavio Briatore, die niet betrokken is bij het leven van het meisje. Met haar ex-man Seal kreeg het model een dochter en twee zonen.

De afgelopen tijd kwam Heidi vooral in het nieuws vanwege de weinig subtiele foto’s die ze plaatste via haar social media. Zo deelde de Duitse foto’s van haar billen en poseerde ze topless bij een palmboom

Zangeres Edsilia Rombley en haar man Tjeerd Oosterhuis zijn gisteren ouders geworden van een dochter. Ze heet Aisa-Lynn Rosa! Het is hun tweede kindje.

Gers Pardoel en zijn vriendin Selina zijn ouders geworden van hun eerste kindje. Hun zoontje kwam zaterdag ter wereld en maakt het goed. Het stel heeft hun spruit de naam Goud gegeven, zo vertelt de rapper via Instagram.

“Hij en zijn moeder maken het goed”, is te zien op het bericht via het sociale medium. “We zijn dankbaar en gelukkig.” Ook via Twitter kan de 32-jarige artiest zijn blijdschap niet verbergen. “Dit leven is geweldig”, deelt hij aan zijn fans. “Danku.”

In augustus kwam naar buiten dat de vriendin van Gers zwanger was. Toen wilde hij nog niet vertellen wanneer ze uitgerekend was. Wel vertelde hij in een interview met RTL Boulevard dat hij nog niet anders in het leven stond nadat hij hoorde dat hij vader zou worden. “Maar in je achterhoofd heb je wel af en toe wat meer verantwoordelijkheidsgevoel”, reageerde de rapper.

“Ik denk dat we hier op aarde zijn om ons voort te planten, dus dan is dat aan het lukken”, filosofeerde hij verder. Ook vertelde hij dat hij niet verwacht dat het stel gaat trouwen nu ze ouders zijn geworden. “Ik denk niet dat het erin zit.”

Heidi Klum is in verwachting van haar vijfde kind. Dit beweert de privétrainer van het model aan de Duitse boulevardkrant Bild.

Nadat de trainer gevraagd wordt of de Duitse schone zwanger is, antwoordt David Kirsch instemmend. “Maar dat betekent natuurlijk niet dat ze gaat stoppen met haar oefeningen”, licht deze verder toe. Volgens hem is het een goed idee van Heidi dat ze tijdens haar zwangerschap blijft sporten. “Als je vóór de zwangerschap ook veel trainde, kun je daar gewoon mee verdergaan. Alleen iets minder intensief.”

De personal trainer en de 40-jarige blondine kennen elkaar al meer dan twintig jaar. David is niet alleen haar trainer, maar ook een goede vriend van Heidi. Hij bezocht vorige maand ook het befaamde Halloween-feest van het topmodel.

Heidi heeft al vier kinderen, maar dit zou het eerste kind zijn die ze samen met haar nieuwe geliefde en voormalig bodyguard Martin Kristen krijgt. Met de Italiaanse zakenman Flavio Briatore kreeg ze al een dochter en met haar ex-man Seal heeft ze twee zonen en een dochter. Het stel was zeven jaar getrouwd, maar bracht vorig jaar naar buiten te gaan scheiden.

Popstars-winnaar Déon Leon is maandag vader geworden van een meisje.

“Daar is ze, onze dochter!”, schrijft de trotse vader op Facebook. “En ze heet Saja Jada Leon!!! Me meiden maken het goed!”

De zanger heeft sinds september 2010 een relatie met X Factor-finaliste Rachel Kramer. De twee besloten in 2011 samen te gaan wonen.

Deon Leon won in 2008 het programma Popstars en vormde samen met Brandi Russell en Steffi Zoontjes de groep RED!.

Ik vind Déon Leon al een aparte combi, maar vind Saja Jada ook niet echt geslaagd geloof ik… :think:

Het ‘bekt’ niet echt lekker…

Wist trouwens niet dat zij een koppel waren. Zij is toch ook van dat andere groepje…euh…met Sitah destijds?

Iets met Chaotic nog iets, geloof ik.

Mooie baby in ieder geval, wens ze veel geluk.

Nicolette van Dam wordt weer moeder

Nicolette van Dam en haar vriend Bas worden ouders. De presentatrice is in verwachting van hun tweede kind.

Dat vertelt Van Dam aan RTL Boulevard.

“Ik ben nu ongeveer elf weken in verwachting. Volgende week is de twaalf weken echo”, aldus de presentatrice.

Van Dam vertelt dat zowel zij als haar vriend in eerste instantie niet konden geloven dat er een kindje aan komt. “Bas en ik keken elkaar aan en konden niet geloven dat de test positief was. Dus toen hebben we er meteen nog eentje gedaan.”

De presentatrice zegt al last te hebben van ochtendmisselijkheid, maar dat geen probleem te vinden. “Dat hoort er allemaal bij. Ook al hang ik boven de wc, ik probeer te blijven lachen, want het is voor een goed doel.”

Van Dam is al de moeder van dochter Lola-Lily. De presentatrice is al langere tijd verloofd met haar vriend, maar van een huwelijk is het nog niet gekomen.

Ik moet altijd zo lachen dat de sterren meestal zo verbaasd zijn om een positieve test te hebben :lol: Do ook toendertijd. Wat gek?!? Wel stoppen met de pil, kinderwens en dan mega verbaasd zijn hahahaha.