Beroemd & zwanger/bevallen of geadopteerd

Hierbij een nieuw topic-deel, veel plezier!



Link naar het oude topic

Heb ergens gelezen dat Pepijn ( ex van Bridget Maasland) vorige week papa is geworden van een dochtertje met de naam Keet.

meld

Liesbeth Kamerling is zwanger van haar 3e kind. Over 5 maanden moet ze bevallen.

Dit vond ik op de site WIJ :





Zo is actrice/presentatrice Josefine van Asdonk voor de eerste keer zwanger: “Ik vind het nog altijd onwerkelijk dat er een monstertje in mij leeft!” meldt ze aan SBS6 Shownieuws.



Zwangere zangeres Sharon Kips twittert: “Zoooo…de galajurk passen we nog net! Nog maar een week geleden aangehad en nu is het lucht happen geblazen :-p lol.”



Ook musicalactrice Martine de Jager, Alette Barend (vriendin van presentatrice/journaliste Barbara Barend) en Myrthe Mylius (realityster en vriendin van Thomas Berge) verwachten hun eerste kind.



Nog een keer gezinsuitbreiding

Musicalster Kim-Lian van der Meij is voor de derde keer zwanger. Begin januari twitterde ze: “Eindelijk kunnen we het delen!!! Wij zijn in verwachting en onzettend blij! Ronja en William krijgen een broertje of zusje… :-)”



Deze celebmama’s hebben ook nog een ‘bun in the oven’:

  • Styliste Danie Bles
  • Prinses Aimee
  • Producer en ‘zus van’ Jenny Smit
  • Actrice Inge Schrama
  • Actrice Loes Haverkort
  • Mezzosopraan Tania Kross
  • Zwemster Marleen Veldhuis



    Beroemde papa’s

    En dan zijn er natuurlijk beroemde mannen met gezinsuitbreiding op komst in 2013.

    -Acteur Cas Jansen,

    -presentator/journalist Peter R. de Vries,

    -oud-voetballer Andy van der Meijde,

    -cabaretier Remco Veldhuis,
  • zanger Wesley Klein,

    -presentator/journalist Rutger Castricum,

    -zanger Jamie Saunders,

    -acteur Mike Weerts,

    -zanger/muzikant Roel van Velzen,
  • zanger/muzikant Tim Akkerman,
  • zanger Wouter Vink,

    -Kane-gitarist Dennis van Leeuwen,

    -pianist Cor Bakker,

    -singer/songwriter Stef Bos

    -schaatser Mark Tuitert

    -schaatser Stefan Groothuis



    worden (opnieuw) papa

Staan toch best nog wel wat namen bij die ik nog niet wist.

Er staan er inderdaad een paar bij van wie ik het nog niet had vernomen.

Peter R. de vries? Ik dacht huh?



Afijn blijkt zijn minnares te zijn, die een kindje krijgt door donatie van een bevriende homo. dus het is vooral zijn minnares die een kindje krijgt geloof ik.

Ik zat bij die naam ook al te denken. Die gast is toch al vet oud?



Net zo oud als mijn vader. En die is dus echt al opa! Dat hoort toch geen kinderen meer te krijgen… :shifty:

pianist cor bakker is ook niet echt een jonkie meer haha



ik keek nog of er opa bij moest staan ofzo :wink:

Misschien 2e leg ofzo…kan nog makkelijk iig.

manne he die kunnen eeuwig doorgaan. Volgens mij was die vader Julio Iglesias ongeveer bejaard en die bleef maar kinderen krijgen. Krijg je een kind net zoals als je kleinkind ofzo of nog erger.



Even gewikkipediaad: vaders overleed in 2005 op 90 jarige leeftijd, had toen een zoontje van 1 en zijn vrouw was zwanger van de tweede.

Enrique Iglesias was 30 toen hij dus nog een oom en tante kreeg :shifty:

@Mouse! wrote:

Ik zat bij die naam ook al te denken. Die gast is toch al vet oud?



Net zo oud als mijn vader. En die is dus echt al opa! Dat hoort toch geen kinderen meer te krijgen… :shifty:




Normaal zou ik dit negeren maar het staat er toch wat beledigend vind ik.

“Dat” vind ik niet netjes staan, het is een persoon, geen ding.

En daarbij wie zijn wij om daarover te oordelen. Mijn vriend is “maar” 3 jaar jonger dan Peter R. de Vries, had hij dan ook maar geen kinderen meer horen te krijgen? :think:

Een vriendin van mij heeft ook een (ondertussen) man die 20 jaar ouder is dan zij. En toen ze in de 30 was heeft ze kindjes gekregen en hij was toen in de 50. Hij is nu met pensioen. Dat klinkt heel vreemd maar toch is het bij hen niet vreemd maar klopt het wel ofzo.



De jongste kinderen schelen neit zo veel met zijn eerste kleinkinderen maar ja dat maakt die kinderen allemaal niet uit.



Ik moet zeggen dat ik die 90 jaar van Iglesias Sr, wel behoorlijk extreem vind en die kinderen dus nu ook zonder vader door het leven moeten terwijl ze nog zo heel klein zijn.

Hij dan, mij best :lol: Maar ik vind 50+ gewoon te oud om kinderen te krijgen. Natuurlijk werkt het natuurlijk gezien voor een vent wat anders dan voor een vrouw. Peter R is nu dus volgensmij 56 jaar. Tegen de tijd dat zijn kind dan 14 is, heeft die een vader van 70.



Ik snap best dat mensen van alle leeftijden nog een kinderwens kunnen hebben en ik vind het prima dat ze die naleven, hun probleem, maar ik vind het tegenover de kinderen niet helemaal tof. Zit je midden in de puberteit, loopt je vader al met een rollator :roll:

Maar iedereen moet vooral doen waar die zelf zin in heeft :slight_smile: Zoveel mensen zoveel meningen.

Tja, helaas heb je het niet voor het zeggen wanneer je kinderwens uitkomt.

Toen onze oudste geboren werd was mijn vriend 47, toen de jongste kwam was hij 52.

Te oud?

Nee in mijn ogen niet, hij speelt en doet van alles met ze.

Maar het meest belangrijk, oude papa en mama of niet, ze zijn gewenst en geliefd!!!

En dat zie je helaas niet altijd.



En om dat nou hun probleem te noemen? Is het een probleem dan als je uit liefde een kind wilt?

Ik las dat Remco Veldhuis (van Veldhuis en Kemper) afgelopen weekend vader is geworden van een dochter Lexi.

Jan Smit en zijn vrouw Liza verwachten in september een kindje. Dat heeft de zanger bekendgemaakt tijdens de uitzending van RTL Boulevard. ‘Ik heb heel mooi nieuws’, zei Jan. ‘Liza en ik verwachten een kindje in september. Ze is nu 13 weken zwanger.’

“Ik ben heel dankbaar dat het ons weer is gegeven. Ik kom zelf uit een gezin van drie kinderen en dat vond ik heel gezellig”, zo gaat Jan verder. Hij en Liza hebben al een dochter genaamd Emma en Liza heeft al een kindje uit haar eerste huwelijk, zij heet Fem. De twee meisjes zijn heel blij dat ze een broertje of een zusje krijgen. “Ze sprongen een gat in de lucht”, vertelt Jan.



Of het een jongetje of meisje wordt, maakt Jan helemaal niks uit.





Brond; ad.nl



Grappig, We zijn weer in hetzelfde jaar uitgerekend, vorige keer waren ze ook iets later dan ons.

@Mouse! wrote:

Ik zat bij die naam ook al te denken. Die gast is toch al vet oud?



Net zo oud als mijn vader. En die is dus echt al opa! Dat hoort toch geen kinderen meer te krijgen… :shifty:




Nou, met 56 jaar kun je nog best kinderen krijgen hoor. ( als man dan, de dames moeten ervoor naar Italië)



Wat vindt jij dan een uiterste leeftijd voor mannen?

@Mouse! wrote:

Hij dan, mij best :lol: Maar ik vind 50+ gewoon te oud om kinderen te krijgen. Natuurlijk werkt het natuurlijk gezien voor een vent wat anders dan voor een vrouw. Peter R is nu dus volgensmij 56 jaar. Tegen de tijd dat zijn kind dan 14 is, heeft die een vader van 70.



Ik snap best dat mensen van alle leeftijden nog een kinderwens kunnen hebben en ik vind het prima dat ze die naleven, hun probleem, maar ik vind het tegenover de kinderen niet helemaal tof. Zit je midden in de puberteit, loopt je vader al met een rollator :roll:

Maar iedereen moet vooral doen waar die zelf zin in heeft :slight_smile: Zoveel mensen zoveel meningen.




Maar jouw mening is wel erg kort door de bocht. Ik heb een zeer vitale vent in huis die dit jaar 54 wordt, is dol op zijn dochter van vandaag 3 jaar. en zie hem nog lang niet met een rollator door het huis heen crossen! Sterker nog, hij heeft als ze gaat puberen juist meer tijd en rust om haar met huiswerk te helpen, of banden te plakken of weg te brengen naar een uitgaans gelegenheid.



Dus pas op met generaliseren, voor je het weet loop je zelf met een rollator omdat je op jonge leeftijd een herseninfarct of zo hebt gehad.

Josefine van Asdonk (speelde in goudkust) heeft een dochter gekregen