Beroemd & zwanger/bevallen of geadopteerd

@kantjeboord wrote:

@Mouse! wrote:
Hij dan, mij best :lol: Maar ik vind 50+ gewoon te oud om kinderen te krijgen. Natuurlijk werkt het natuurlijk gezien voor een vent wat anders dan voor een vrouw. Peter R is nu dus volgensmij 56 jaar. Tegen de tijd dat zijn kind dan 14 is, heeft die een vader van 70.



Ik snap best dat mensen van alle leeftijden nog een kinderwens kunnen hebben en ik vind het prima dat ze die naleven, hun probleem, maar ik vind het tegenover de kinderen niet helemaal tof. Zit je midden in de puberteit, loopt je vader al met een rollator :roll:

Maar iedereen moet vooral doen waar die zelf zin in heeft :slight_smile: Zoveel mensen zoveel meningen.




Maar jouw mening is wel erg kort door de bocht. Ik heb een zeer vitale vent in huis die dit jaar 54 wordt, is dol op zijn dochter van vandaag 3 jaar. en zie hem nog lang niet met een rollator door het huis heen crossen! Sterker nog, hij heeft als ze gaat puberen juist meer tijd en rust om haar met huiswerk te helpen, of banden te plakken of weg te brengen naar een uitgaans gelegenheid.



Dus pas op met generaliseren, voor je het weet loop je zelf met een rollator omdat je op jonge leeftijd een herseninfarct of zo hebt gehad.




Natuurlijk is iedere persoon anders en ik geloof best dat een gemiddelde 54 jarige alles nog kan en dat hij een prima vader is, maar het gaat me er meer om hoe dat vergaat wanneer vader en kind ouder wordt. Ik ben meer fan van jonge ouders, zie liever dat mensen tussen hun twintigste en dertigste hun kinderen nemen, dan na hun veertigste. Want op het moment dat je dat kind maakt zit je lichamelijke gezondheid meestal wel goed, maar in de 20 jaar tijd dat je kind bij je woont kan er veel veranderen. En dan kan je best een vent hebben die (ik zeg maar wat) op zn 80e nog de marathon loopt, of op je 30e een herseninfarct krijgen, maar dat weet je niet van tevoren. En hoe ouder je wordt, hoe groter de kans op alle kwaaltjes wordt.

En natuurlijk blijft dit een mening, er zullen vast ook anderen zijn die denken dat je beter zo oud mogelijk kinderen kunt nemen omdat je dan meer levenservaring of wat dan ook hebt, en mij een onverantwoorde moeder vinden omdat ik op mn 20e gepland zwanger werd :slight_smile:

ik las net dat ronald de boer weer vader wordt , zijn vriendin is 3 mnd zwanger

@Mouse! wrote:







Natuurlijk is iedere persoon anders en ik geloof best dat een gemiddelde 54 jarige alles nog kan en dat hij een prima vader is, maar het gaat me er meer om hoe dat vergaat wanneer vader en kind ouder wordt. Ik ben meer fan van jonge ouders, zie liever dat mensen tussen hun twintigste en dertigste hun kinderen nemen, dan na hun veertigste. Want op het moment dat je dat kind maakt zit je lichamelijke gezondheid meestal wel goed, maar in de 20 jaar tijd dat je kind bij je woont kan er veel veranderen. En dan kan je best een vent hebben die (ik zeg maar wat) op zn 80e nog de marathon loopt, of op je 30e een herseninfarct krijgen, maar dat weet je niet van tevoren. En hoe ouder je wordt, hoe groter de kans op alle kwaaltjes wordt.

En natuurlijk blijft dit een mening, er zullen vast ook anderen zijn die denken dat je beter zo oud mogelijk kinderen kunt nemen omdat je dan meer levenservaring of wat dan ook hebt, en mij een onverantwoorde moeder vinden omdat ik op mn 20e gepland zwanger werd :slight_smile:




zo even uitkijken met dit kleine woordje… voor sommige mensen komt die heel hard over…



ik kind neem je niet, die hoop je te krijgen… klein woordje, maar megagroot verschil… :wink:

@Pitje27 wrote:

@Mouse! wrote:






Natuurlijk is iedere persoon anders en ik geloof best dat een gemiddelde 54 jarige alles nog kan en dat hij een prima vader is, maar het gaat me er meer om hoe dat vergaat wanneer vader en kind ouder wordt. Ik ben meer fan van jonge ouders, zie liever dat mensen tussen hun twintigste en dertigste hun kinderen nemen, dan na hun veertigste. Want op het moment dat je dat kind maakt zit je lichamelijke gezondheid meestal wel goed, maar in de 20 jaar tijd dat je kind bij je woont kan er veel veranderen. En dan kan je best een vent hebben die (ik zeg maar wat) op zn 80e nog de marathon loopt, of op je 30e een herseninfarct krijgen, maar dat weet je niet van tevoren. En hoe ouder je wordt, hoe groter de kans op alle kwaaltjes wordt.

En natuurlijk blijft dit een mening, er zullen vast ook anderen zijn die denken dat je beter zo oud mogelijk kinderen kunt nemen omdat je dan meer levenservaring of wat dan ook hebt, en mij een onverantwoorde moeder vinden omdat ik op mn 20e gepland zwanger werd :slight_smile:




zo even uitkijken met dit kleine woordje… voor sommige mensen komt die heel hard over…



ik kind neem je niet, die hoop je te krijgen… klein woordje, maar megagroot verschil… :wink:




Ik dacht idd net, zal ik er iets over zeggen… :wink: Ben er ook wel achter dat je ze niet “neemt” maar het is er ook zo uit en niet kwaad bedoeld denk ik.



Mouse, ben het ook met je eens dat het gewoon een feit is dat de risico’s op jongere leeftijd kinderen krijgen minder groot zijn dan op oudere leeftijd. En waarom zou je onverantwoord zijn als je op je 20e een kind krijgt? weet je, zoveel mensen, zoveel meningen. doe waar je je goed bij voelt.

Operazangeres Tania Kross is zaterdag moeder geworden van David.

ja ik zag de foto ook, lief!!

Ja lieve foto was dat!

Acteur Cas Jansen en zijn vrouw, actrice Annelieke Bouwers, zijn afgelopen weekend de trotse ouders van zoontje Vincent geworden.



Edsilia Rombley en haar man Tjeerd Oosterhuis zijn 12 weken in verwachting van hun 2e kindje. Ze hebben al een dochtertje van 3, Imaani.

Michael Bublé en zijn vrouw Luisana Lopilato worden binnenkort voor het eerst papa en mama.De Canadese zanger onthult aan New York Post dat de twee een jongetje krijgen.



Foto: Wenn

“We vinden het zo spannend”, vertelt een opgewonden Bublé.

“We komen net uit het ziekenhuis en op de echo is duidelijk te zien dat het een jongetje is. We zijn heel blij”, besluit Bublé die ook nog loslaat dat zijn vrouw Lopilato in augustus is uitgerekend.



:dance:

Sabine Uitslag is in verwachting van haar tweede kind. Het voormalig kamerlid van het CDA maakte dit eerder vandaag bekend in de Telegraaf.

Danie Bles is woensdagmiddag om 12:45 bevallen van een super gezonde baby boy.



Zijn naam is Marlon Oscar James en zowel Danie, Joris als grote broer Flo zijn helemaal in de wolken met hun nieuwste gezinsmember!

Halle Berry is zwanger’

Halle Berry is zwanger van haar vriend Olivier Martinez. Dat bevestigen bekenden van het stel aan de Amerikaanse entertainmentsite TMZ.



Foto: ANP

De 46-jarige actrice is waarschijnlijk al meer dan drie maanden in verwachting en krijgt naar verluidt een zoon, zo meldt TMZ.

Berry kreeg in 2008 dochter Nahla met haar ex Gabriel Aubry, met wie ze al maanden in de clinch ligt vanwege de voogdij over hun kind.

Eerder deze week ging de actrice tekeer tegen een aantal paparazzi, die haar op het vliegveld van Los Angeles opwachtten na een vakantie.

Dochter voor GTST-actrice Inge Schrama





GTST-ster Inge Schrama is vorige week bevallen van een dochter. Het meisje genaamd Betty Sue kwam 3 april ter wereld.



Het is het eerste kindje voor de 27-jarige Inge en haar geliefde Daniël Samkalden.



Inge, die in de soap Sjors Langeveld speelt, is in wolken met haar gezinnetje. “VERLIEFD. ZO HEEL,” schrijft ze op Twitter

Roel van Velzen is gister voor de 2e keer vader geworden. Een zoontje met de naam Boaz…

Susan Smit in verwachting

van onze redactie

AMSTERDAM -



Susan Smit is 3,5 maand zwanger van haar tweede kindje.



Dit heeft de 39-jarige schrijfster laten weten aan Kindjeopkomst.nl. Susan is inmiddels 3,5 maand zwanger.



“Het is tot nu toe precies hetzelfde: de eerste drie maanden enorm misselijk”, aldus het voormalig fotomodel over haar tweede zwangerschap.



Susan heeft samen met haar partner Peter Veldhoven al een kindje: Linde (2). De schrijfster is eind oktober uitgerekend. Ook komt dan haar nieuwe historische roman uit: Gisèle.

Thomas Berge is vader geworden. De vriendin van de zanger, Myrthe Mylius, is in de nacht van woensdag op donderdag bevallen van zoon Jack.



Dat bevestigt het management van de zanger tegenover NU.nl.



Moeder en kind maken het goed. Jack zag om 03.09 uur het levenslicht in een ziekenhuis in Enschede.



“Ik kan het nog steeds niet geloven”, reageert de kersverse vader. “Hij is de mooiste en liefste baby van de wereld, we zijn allebei verliefd op hem.”



Mylius was uitgerekend op 24 mei. Berge liet de dag daarvoor in een interview weten helemaal klaar te zijn voor het vaderschap. “Ik heb me intensief voorbereid. Ons kindje is de bekroning op het geluk dat Myrthe en ik hebben gevonden.”



Chiel Ottink, zoals de zanger echt heet, kreeg een jaar geleden een relatie met Mylius. De twee ontmoetten elkaar tijdens de opnames van een clip van de zanger, waarin Mylius figureerde. Na een half jaar maakten de twee bekend ouders te worden.



Mylius was eerder getrouwd met een Amerikaanse zakenman. Zij was te zien in de serie Nederlandse Hollywood Vrouwen.

Kim Kardashian is zaterdagochtend (plaatselijke tijd) bevallen van een dochtertje. Moeder en dochter maken het goed.



Dat meldt entertainmentsite TMZ op basis van ingewijden.



Het kindje kwam ter wereld in het Cedars-Sinai medisch centrum in Los Angeles, waar ook Kardashians’ zus Kourtney eerder beviel van haar twee kinderen.



Kanye West was naar verluidt bij de bevalling aanwezig. De rapper zou donderdagavond optreden voor de release van zijn eigen album hebben afgezegd omdat Kardashian zei zich ‘niet goed te voelen’.



De dochter van de realityster en de rapper lijkt volgens een bron ‘sprekend op haar moeder’. Het meisje zou gezond zijn en iets meer dan twee kilo wegen. De naam van het meisje is nog niet bekend, maar volgens bronnen zou het dochtertje een naam met de letter K krijgen.



Het meisje is vijf weken eerder geboren dan gepland. Het is het eerste kind voor Kardashian en West.



Kim Kardashian en Kanye West maakten in december vorig jaar bekend een kindje te verwachten. De twee hebben sinds april vorig jaar een relatie

leuk!

ben benieuwd naar de naam,zal ongetwijfeld met een k beginnen 8)

Ik hoorde dat Do zwanger is.

Do wordt, als alles voorspoedig verloopt, moeder. Ze is inmiddels bijna 13 weken in verwachting. Dat vertelde de zangeres en presentatrice woensdagavond in RTL Boulevard.





‘Het voelt allemaal goed en de echo zag er ook goed uit’, zegt de 31-jarige Heaven-zangeres, die eigenlijk Dominique Rijpma van Hulst heet.



Ze weet het pas sinds kort. ‘Ik ben onwijs misselijk geweest. Ik kwam er zelf pas achter in de negende week of zo. Ik dacht eerst dat ik onwijs Pfeiffer had. Ik rook en drink drankjes en daardoor bedacht ik me ‘wacht eens even, toch maar eens een testje doen’. En toen bleek het waar te zijn.’ Ze was zwanger van vriend Marc.



Het kindje is erg welkom. ‘We wilden graag kinderen, maar het had ook volgend jaar gekund. Het was in één keer raak.’



Wel is de zwangerschap dus enigszins een verrassing. In februari vertelde de zangeres in het AD nog over de verzoening met voormalig artiestenmanager Marc Verschoor, met wie ze van 2007 tot 2010 was getrouwd. Vorig jaar mei sloeg de vonk opnieuw over op Curaçao, waar de twee bewust de nog aanwezige gevoelens voor elkaar verkenden. Er zou zelfs een kinderwens zijn.



‘Willen we allebei dolgraag,’ glunderde ze in februari. ‘Maar voorlopig nog even niet’. ‘Ik wil nog samen met Marc spontaan in de auto kunnen stappen en naar Parijs rijden. Ons eigen levensgeluk is momenteel het belangrijkste.’



Over niet al te lange tijd kunnen Do en Marc dat geluk met nog iemand delen.