Doutzen Kroes in verwachting van een jongen.
ROTTERDAM - Doutzen Kroes is in verwachting van een jongetje. Het 25-jarige model heeft eindelijk duidelijkheid gekregen over het geslacht van het kindje.
Doutzen maakte het nieuws vrijdagavond via Twitter bekend. “We verwachten een jongetje! Wij zijn erg trots en opgewonden”, zo twittert zij.
Half juli liet Doutzen weten dat zij en haar vriend Sunnery James in januari volgend jaar hun eerste kindje verwachten. Tot dusverre was het geslacht hiervan echter nog niet bekend.
Begin deze maand vertelde de blondine nog dat de meest recente echo geen duidelijkheid had gegeven. “We hebben een heel eigenwijs kindje. Hij hield de beentjes bij elkaar”, vertelde zij toen.
© NU.nl/Danny van Smaalen
Jamie Cullum wordt vader
AMSTERDAM - Jamie Cullum en zijn vrouw Sophie Dahl verwachten hun eerste kindje. Dat heeft het Britse koppel zaterdag bekendgemaakt. De jazzanger en het model trouwden in december in het geheim. Een maand later vierden ze een groot huwelijksfeest voor familie en vrienden.
“Als antwoord op vele vragen zijn Jamie Cullum en Sophie Dahl zeer verheugd te kunnen bevestigen dat Sophie vier maanden zwanger is.”
Dat liet de woordvoerder van het stel weten aan de Britse Daily Mail. Het kindje wordt in februari verwacht.
De 31-jarige Cullum scoorde in 2004 een hit met Everlasting Love. Dahl is de kleindochter van schrijver Roald Dahl en maakte furore als model.
Daarna startte de 32-jarige een carrière als schrijfster. Cullum en Dahl leerden elkaar kennen op een liefdadigheidsevenment in 2007.
Lily Allen beleefde zwangerschap in angst
Lily Allen was doodsbang voor een miskraam tijdens de eerste drie maanden van een zwangerschap. De vorige zwangerschap van Allen liep uit op een miskraam.
Copyright 2010, Novum
Lily beleefde zwangerschap in angst
(Novum) - Lily Allen was doodsbang voor een miskraam tijdens de eerste drie maanden van haar tweede zwangerschap. De zangers is nu vier maanden in verwachting van haar eerste kindje. De vorige zwangerschap van Allen liep uit op een miskraam. Ook haar tweede zwangerschap leverde problemen op.
“Ik stopte met de pil en, raar genoeg, een week later was het raak”, vertelt Allen openhartig over haar tweede zwangerschap aan de Britse Sunday Times. “Maar daarna was het heel zwaar. Ik had complicaties. Ik had anderhalve week last van hele zware bloedingen en heb heel veel echo’s gehad.”
Inmiddels gaat het goed met de 25-jarige zangeres, die naar verluidt een jongetje verwacht. Allen gaf al eerder aan haar zangcarrière niet voort te willen zetten als moeder. “Ik vond het leuk om te doen en misschien pak ik het ooit weer op, maar ik weet dat er meer is.”
Weet niet of dit al geplaatst is :
Alanis Morissette is zwanger
Uitgegeven: 11 augustus 2010 15:13
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2010 15:20
AMSTERDAM - Alanis Morissette is zwanger van haar eerste kindje. Dat maakte de 36-jarige zangeres woensdag bekend in het Amerikaanse tijdschrift US Weekly.
© Wenn.comHet blad vraagt artiesten wekelijks naar 25 dingen die het publiek nog niet over ze weet. Morissette vulde ‘ik ben zwanger’ in als 25e punt.
De zangeres trouwde in juni met de zes jaar jongere rapper Mario Treadway, beter bekend als Souleye.
@tijgertje1982 wrote:
Weet niet of dit al geplaatst is :
Alanis Morissette is zwanger
Uitgegeven: 11 augustus 2010 15:13
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2010 15:20
AMSTERDAM - Alanis Morissette is zwanger van haar eerste kindje. Dat maakte de 36-jarige zangeres woensdag bekend in het Amerikaanse tijdschrift US Weekly.
© Wenn.comHet blad vraagt artiesten wekelijks naar 25 dingen die het publiek nog niet over ze weet. Morissette vulde ‘ik ben zwanger’ in als 25e punt.
De zangeres trouwde in juni met de zes jaar jongere rapper Mario Treadway, beter bekend als Souleye.
Nee, nog niet geplaatst geloof ik…maar dit wist ik al even…volgens mij is ze ook al een aardig eindje op weg…
Vind het heel leuk voor haar! (zei ze alsof ik haar persoonlijk ken, niet natuurlijk…heb gewoon veel met haar muziek…).
En ook Penélope Cruz is zwanger!
Woordvoerders van Penélope Cruz en haar man Javier Bardem (41) hebben korte metten gemaakt met de aanhoudende zwangerschapsgeruchten door tegenover het Amerikaanse People Magazine te bevestigen dat de Spaanse actrice viereneenhalve maand zwanger is. 'Penélope is 4,5 maand zwanger." De 36-jarige actrice werd enkele dagen geleden op de set van Pirates of the Caribbean: The Stranger Tides in Costa Rica gefotografeerd met een buikje.
Penélope en Javier leerden elkaar kennen op de set van de film Jamon, Jamon uit 1992, één van de eerste films waarin de Spaanse actrice speelde. In 2007 werden zij echter pas verliefd tijdens de opnames van Vicky Cristina Barcelona. Vervolgens probeerden zij hun relatie zoveel mogelijk uit de media te houden. Vorig jaar gingen er al geruchten de ronde dat het stel zich zou hebben verloofd, maar de actrice liet hier geen woord over los. Penélope zei destijds slechts: “Hij is een hele goede vriend en de beste acteur van de wereld.”
In juli van dit jaar maakte een vriend van het stel bekend dat ze tijdens een intieme ceremonie op de Bahama’s waren getrouwd.
Dat van Penelope was net ook bij Shownieuws…
Martin van der Starre wordt vader AMSTERDAM -
Geluk bij een ongeluk voor Martin van der Starre. De ruig klinkende zanger die een hoofdrol in We Will Rock You zou vertolken, maar geblesseerd raakte, krijgt zijn eerste kindje.
Vriendin Roos is 5 maanden zwanger. Martin scheurde vlak voor de première van de succesvolle Queen-musical zijn achillespees af. Hij werd geopereerd en moet nog twee maanden revalideren voor hij het podium op mag: „De zwangerschap was voor ons wel het beste nieuws in tijden. Roos is 25 en wilde dolgraag kinderen. Ik ben er al tijden klaar voor. We hebben de 20 wekenecho gehad en alles is prima. We kunnen ons geluk niet op.�
Martin is om de dag enkele uren bij de fysio van voetbalclub AZ. „Mijn been zit in een brace, we maken echt vorderingen. Een voetballer is zeven maanden bezig met zo’n blessure maar in een musical staan is gelukkig minder belastend dus ik kan sneller weer aan de slag.�
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlboulevard/miMedia/2010/week36/wo_babyface.avi_plain.xml
:mrgreen:
Dit staat op Twitter bij Jamie Oliver:
it’s a baby boy guys !!! im shock, were all very happy, mum was amazing and both are well and happy x4 kids!! what http://twitpic.com/2oquak
:inlove:
haha ja dat is absoluut wel een ventje ja :inlove: Ben benieuwd naar zijn naam!
@Sooki wrote:
Haha ik dacht eerst heeft ze dat gelijk aan het gezichtje gezien maar nee dat was het niet :mrgreen:
Leuk voor hen zeg.
@Sooki wrote:
Op t bandje om zn voet staat Oliver, Roy … Maar dat zal wel staan voor
Rainbow, Orangejuice, Yard ofzo :lol:
@Affie wrote:
@Sooki wrote:haha ja dat is absoluut wel een ventje ja :inlove: Ben benieuwd naar zijn naam!
Op t bandje om zn voet staat Oliver, Roy … Maar dat zal wel staan voor
Rainbow, Orangejuice, Yard ofzo :lol:
Is dat niet Oliver, boy??
Het zoontje van Jamie heet Buddy.
AMSTERDAM - Jamie Oliver is woensdag vader geworden van een zoontje. De televisiekok had al drie dochters. Het jongetje kreeg de naam Buddy. Jamie en zijn vrouw Jools waren al ouders van Poppy Honey Rosie, Daisy Boo Pamela en Petal Blossom Rainbow.
Best saai 1 naam
Wauw een jongen, en dat na 3 meiden!
Wat een verrassing haha. :inlove:
jeetje die namen allemaal he :shock:
Leuk voor Jamie en Jools dat ze nu een jongen hebben na 3 meiden.
Vind alleen de namen van alle 4 niet zo :roll:
Dan is Buddy nog het fatsoenlijks van allemaal… :oops: