Is er geen nieuws meer? Ik vind dit altijd zo’n leuk topic aan het begin van een werkdag :mrgreen: Ik ga zelf ook wel eens even speuren… Nu staat het in ieder geval niet meer op pagina 2.
Bij deze het bericht van Susan Smit ( ik had het vanmorgen al in de krant gelezen )
Susan Smit (36) is zwanger. De schrijfster en haar vriend, Peter Veldhoven (31), verwachten in februari hun eerste kindje. Dat liet Susan dinsdag aan RTL Boulevard weten. De aanstaande ouders zijn ongelooflijk blij met de komst van de baby. De blondine en haar vriend maakten de laatste tijd geen geheim van hun kinderwens. “Dat lijkt ons geweldig”, zei ze nog in januari.
Zangeres Sabrina Starke is vorige week bevallen van een gezonde zoon Djeru. Moeder en kind maken het goed.
De Rotterdamse singer-songwriter heeft met haar vriend al een dochtertje: Kenya.
Nieuw album
Als Sabrina weer aan de slag gaat komt meteen haar album uit. Dat is op 15 oktober. Het album, van het fameuze Blue Note Records, heet Bags and Suitcases. “Het album is een stap in een andere richting. De gitaar neemt een belangrijke plaats in op het album, waarbij folk, soul en pop de rode draad zijn geworden", laat Sabrina weten.
Beste Nieuwkomer
Sabrina Starke bracht in 2008 haar debuutalbum Yellow Brick Road uit. Dit album stond 52 weken onafgebroken in de album top 100 en behaalde de Platina jazz status. De zangeres won een Edison Pop Award voor Beste Nieuwkomer van 2008 en de Edison Jazzism Publieksprijs in 2009. Ook stond ze op North Sea Jazz en Parkpop.
Theatertour
In oktober start haar theatertour, waarbij ze meer dan veertig Nederlandse theaters zal aandoen Sabrina: “Dit wordt een muzikale show met een verhaal waarin ik mijn liefde voor muziek en de invloeden weergeef in een reis die start vanaf mijn geboorte in Suriname en eindigt in het hier en nu."
===============================================
ZWANGERSCHAP DOUTZEN VERLOOPT VOORSPOEDIG
Doutzen Kroes doorstaat haar zwangerschap vlekkeloos. Het model heeft geen last van zwangerschapskwaaltjes en voelt zich niet beperkt door haar opbollende babybuikje. De 25-jarige Doutzen wil dolgraag weten welk geslacht het kindje heeft.
Kroes is vijf maanden in verwachting. “Ik kan alles nog. Het gaat heel goed. Ik heb helemaal geen last gehad”, vertelt ze in RTL Boulevard. “Ik ben niet misselijk geweest. Ik ervaar het als iets heel moois en geniet ervan.” Vader van de baby is dj Sunnery James. “Het is echt ons liefdesbaby’tje”, glundert Doutzen.
Kroes wil dolgraag weten of het een jongen of een meisje wordt, maar de laatste echo gaf nog geen duidelijkheid. “We hebben een heel eigenwijs kindje, dus we weten nog niet wat het is. Hij hield de beentjes bij elkaar. We willen het wel heel graag weten, dus we moeten wachten tot de volgende afspraak.”
===============================================
KATJA SCHUURMAN MAAKT BABYFOTO’S VOOR BOULEVARD
De foto’s van dochter Sammie in ‘de bladen’ vielen Katja zodanig tegen dat ze besloot het dan maar zelf te doen. Niet voor in die bladen, overigens, maar voor RTL Boulevard.
Acteurskoppel Thijs Römer en Katja Schuurman maakten liever zelf wat kiekjes van hun vier maanden oude oogappel. “Toen ik foto’s van haar in de bladen zag dacht ik: daar doe ik mijn kind geen recht mee, ik doe het wel zelf.”
RTL Boulevard mocht de foto’s vanavond in de uitzending laten zien.
De foto’s van dochter Sammie in ‘de bladen’ vielen Katja zodanig tegen dat ze besloot het dan maar zelf te doen. Niet voor in die bladen, overigens, maar voor RTL Boulevard.
Acteurskoppel Thijs Römer en Katja Schuurman maakten liever zelf wat kiekjes van hun vier maanden oude oogappel. “Toen ik foto’s van haar in de bladen zag dacht ik: daar doe ik mijn kind geen recht mee, ik doe het wel zelf.”
RTL Boulevard mocht de foto’s vanavond in de uitzending laten zien.
Nou dan ben ik enorm benieuwd naar de foto’s, heb haar kindje nog nooit gezien :oops:
AMSTERDAM - Mike Tyson wordt voor de achtste keer vader. Zijn vrouw Lakiha Spicer is in verwachting.
Slechts een jaar na het overlijden van hun 4–jarige dochter Exodus maakten Mike (44) en zijn vrouw woensdag het goede nieuws bekend. Lakiha, alweer vijf maanden zwanger van Tyson, zal volgens een goede vriend bevallen van een jongetje.
De oud-bokser verklaarde onlangs in de talkshow The View financieel compleet aan de grond te zitten en van maand naar maand te leven.
De ex-wereldkampioen is arm, maar dolgelukkig: “Ik heb een geweldige vrouw, fantastische kinderen en een superleven.”
Lily Allen is in verwachting van een jongetje. Dat onthult een bron aan het Britse tabloid The Sun. De zangeres maakte vorige maand zelf aan die krant bekend zwanger te zijn. De 25-jarige Allen is vier maanden in verwachting van haar eerste kind.
“Lily vertelde me dat ze bij een echo heeft gezien dat het een jongen wordt”, vertelt de bron. “Ze is ontzettend opgetogen en kan niet wachten tot de bevalling. Ze vraagt andere moeders steeds naar hun zwangerschap.” Vader van Lily’s baby is haar vriend Sam Cooper.
Allen zou inmiddels aan zwangerschapgymnastiek en yoga doen. Ze noemde het blijde nieuws eerder ‘onwerkelijk’. Maar ze zei ook in de zevende hemel te zijn. Het kindje wordt in februari verwacht.