ik vond zwanger zijn heerlijk!
ik kan ook goed zwanger zijn, ik kan alleen niet zo goed bevallen
Eerlijk, zwanger zijn vind ik heerlijk maar dan toch vooral na ongeveer 4 maanden als de misselijkheid wat voorbij is, je je kleintje kan voelen zodat je wat geruster bent en voor een maand of pak 7,5 als alles je in de weg gaat zitten, je zo traag wordt als een slak en je je zwangerschapskledij al lang beu bent. Daās nog niet eens de helft van de zwangerschap :shock: en toch kriebelt het hier serieus voor een derde
@Missygirl1983 wrote:
tjah tot nu toe zeg ik dat ik inderdaad graag zwanger benā¦
tis mijn eerste zwangerschap en het enige wat ik eigelijk tot nu toe erg vervelend vind is het moe zijnā¦
verders een toppie zwangerschap tot nu toe :inlove:
ā¦ pffā¦ :kaars:
Kon ik mijn hele leven maar zwanger zijnā¦ Vond het heerlijk!! :inlove: Kan haast niet wachten op de volgende zwangerschap
Ik heb dan ook 3 super goede zwangerschappen gehad en eigenlijk nooit ergens last van gehad (op zwangerschapssuiker en iet wat last van mijn bekken bij de 3e na dan). Maar kan me voorstellen als je veel last hebt van de gebruikelijke ongemakken dat je er dan anders tegen aan kijktā¦
Idd Affie slikā¦
:kaars:
breek ff in
meiden, voor alle poll liefhebsters :lol:
ik wil graag jullie hulp vragen bij de volgende poll :oops:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=92861
sorry voor het storen :oops: :oops: :oops:
iig bedankt voor een momentje van jullie tijd :-*
breekt weer uit
het is onze eerste en dan hoop je dat je mee mag op de roze wolkā¦ nou tis meer een donderwolkā¦
ik heb zo veel klachten en kwalen het is niet leuk meerā¦ was het maar april zwanger zijn vind ik echt niet leuk ik vind het heeeel erg zwaarā¦
de eerste 2 maanden zwangerschaps jeuk, alleen maar misselijk, niet kunnen eten, honger hebben omdat je niet kan eten, overgeven als bepaald eten niet goed valt, moodswings, pijnlijke gewrichten, rugpijn, BI, moe.
de onzeker heid of het wel goed gaat met het kindje in je buikā¦ voel ik het wel beweegt het wel of zijn het mijn darmen.
nee zwanger zijn is niet aan mij besteedā¦ was het maar april dan kon ik mijn kindje in mijn armen vast houden en hopen dat mijn eetlust terug komt
Ik ben weleens waar voor de 5de keer zwanger (heb 1 miskraam gehad met 15 weken dus heb 3 kids nu) maar ik vind het helemaal niet leuk.
Uiteraard is het heel bijzonder om leven in je te dragen en ik vind het ook mooi om contact te hebben met mān kleintje en haar bewegingen te voelen, maar de restā¦ppfff misselijk, moe, bekkeninstabiliteit, niet lekker slapen, niks meer passen, me dik voelen, me onaantrekkelijk voelen (voel me een roley poley), alles kost moeiteā¦nou zo weet ik er nog wel een paar LOL
Ik tel nu al af naar de bevalling en kan niet wachten tot ik haar eindelijk in mijn armen heb en het hele zwanger zijn voorbij is.
JAAAAAAAAAAAA ik vindt het heerlijk om zwanger te zijn :inlove:
De kwalen en ongemakken die neem ik er meer dan voorlief bij :mrgreen: dat hoort er nu eenmaal bijā¦
Bij de eerste zat ik echt direct op een mega blauwe wolk ondanks dat ik 16 wkn een innige realtie met de wc pot had :sick:
Nu bij nummer twee kwam die wolk wat minder snel opgang door wat complicaties maar ook nu zit ik er weer helemaal boven op hoor :inlove:
Geweldig vindt ik het en koester mijn buikje ook echt.
Zowel zwanger zijn als bevallen wil ik nog wel 10 keer doen hoor :mrgreen:
Pff nouā¦ ik zou het graag overslaan. Dat wist ik vantevoren al, maar nu het zover is.
Ik ben pas net zwanger en voel me zo verrot. Ben echt bang dat het alleen maar erger wordt, net als de zwangerschap van onze jongste.
En het stomme is, bij de eerste was ik de jongste op de yogaclub en ik had echt iets van wat zitten die ouwe vrouwen te zaniken zeg :oops: Klagen klagen klagenā¦ ik snapte er niets van, maar had ook op wat misselijkheid het eerste trimester nergens last van.
Nu weet ik wel beterā¦ :shifty:
Toch vraag ik me wel af of het met leeftijd te maken heeft (maar ja, bij de jongste was ik nog pas 23ā¦wel 3e zwangerschap in 3jr)
Gedeeltelijk. De eerste twee trimesters vind ik op zich goed te doen en geniet ik ook wel van. In het derde trimester word ik het echt zat vanwege die grote buik, maagzuur, extra gewicht om mee te zeulen, tig keer per nacht eruit voor de wc, enz, enz. Maar dat heeft me er allemaal niet van weerhouden om voor nr 3 te gaan . Ik heb het er graag voor over hoor, maar negen maanden is echt meer dan lang zat
@dragon wrote:
Geweldig vindt ik het en koester mijn buikje ook echt.
Zowel zwanger zijn als bevallen wil ik nog wel 10 keer doen hoor :mrgreen:
:thumbup: :thumbup: mee eens :inlove: