ben jij graag zwanger?

ondanks het feit dat het een wonder blijft een zwangerschap, ben ik niet graag zwanger. Je hebt dames die er graag mee pronken en zich supervoelen maar ik kan daar helaas niet van meepraten. Mijn eerste zws was heel erg slecht, ik kon amper uit bed, mijn tweede was beter maar niet super en mijn derde gaat terug op naar de eerste zws en dat vind ik niet leuk. Dus ben jij graag zwanger?

Ik beval liever als dat ik 9 maanden zwanger ben!

@Esther83 wrote:

Ik beval liever als dat ik 9 maanden zwanger ben!
Zeg Esther, die bovenste ticker klopt die?

ik vind het ondanks het spugen en daardoor opgenomen in het ziekenhuis moeten liggen nog steeds super om zwanger te zijn. kan niet stoppen met lachen

Ja die klopt, was gister uitgerekend.

Maar dat ik liever beval als zwanger ben heeft niets met overtijd gaan te maken (als is het mega frusty!). Maar deze zwangerschap heeft gewoon zoveel tegen gezeten en was mega zwaar.

nou Esther dan wens ik je nog veel moed bij de laatste loodjes, naar het schijnt is een derde zws een ware aanslag op je lichaam, dus dat beloofd bij mij!

Succes hoor meid :-*

Ja toch wel. Ondanks de soms gekmakende onzekerheid en het wachten op het einde blijf ik het een geweldig wonder vinden! :inlove:

ik vind zwanger zijn echt heel leuk. Als je er geen kinderen van zou krijgen zou ik het graag mijn hele leven zijn. Ik vond het zo uh aards of zo. Alles gaat vanzelf, er gebeuren meesterlijke dingen en daar hoef je nisk voor te doen. Ik had erg het gevoel dat dit was waar mijn lichaam voor gemaakt was (dat gevoel had ik bij het baren nou helemaal niet :silenced: ).

ik vind zwanger zijn super!!

ik mis het ook enorm :cry: :cry:

zwanger zijn… pfff ik wilde dat ik dat stuk over mocht slaan…

bij mijn eerste zware bekkeninstabiliteit waar ik ruim 2,5 jaar nog voor in therapie ben geweest, en nu … mega ziek geweest de eerste 5,5 maand ziekenhuis opname en de hele rattaplan :cry:

en daarbij sta ik nu dus ook nog eens onder strikte controle van een ziekenhuis meer als een uur van huis wat dus ook niet meevalt om daar elke keer weer heen te moeten… dus nee … ik vind zwanger zijn echt vreselijk… al probeer ik er toch wel zoveel mogelijk van te genieten want dit is echt de laatste keer!

Zwanger zijn is een noodzakelijk kwaad voor het krijgen van een kind. Net als de bevalling trouwens… (vast een man die dat verzonnen heeft :twisted: )

Beide geen hobby van me dus…

Er zijn punten van een zwangerschap die ik fantastisch vind.

Zoals de schopjes voelen, de buik die groeit en het hele wonder opzich.

Maaar er zijn ook punten in een zwangerschap die ik niet snap.

Zoals alle kwaaltjes die erbij kmen kijken, wat is daar het nut van. Hoe kan een vrouw nou zo belachelijk reageren op een zo natuurlijk hormoon :?

tjah tot nu toe zeg ik dat ik inderdaad graag zwanger ben…

tis mijn eerste zwangerschap en het enige wat ik eigelijk tot nu toe erg vervelend vind is het moe zijn…

verders een toppie zwangerschap tot nu toe :inlove:

Trouwens vraag me rond de 20 weken nog maar eens of ik het leuk vind :wink:

zonder de kwaaltjes zou ik er misschien wel van genieten…

idd de schopjes en het gewoel en gedraai in je buik(je)…

maar men als ik bij de volgende weer ZOVEEL pijn moet verdragen…phfff dan hoop ik toch echt dat ik niet weer over tijd ga…

Eerlijk gezegd doe ik mijn tweede zwangerschap niet graag nog eens over. Al is het resultaat: :inlove: :inlove: , en de bevalling was ook goed te noemen.

Ik heb alleen vreselijk bekkeninstabiliteit gehad in de zwangerschap, liep op het laatst met krukken, maar kwam nog de straat niet uit.

Echt veel pijn gehad. En nog ben ik er niet vanaf en beheerst het nog elke dag de dingen die ik moet/kan doen.

Nee, ik vind zwanger zijn echt heel bijzonder, het leven dat in je buik mag groeien, maar toch heb ik er nu niet zo’n fijne herinnering aan helaas.

Tjaah moeilijk…

Ik was bij soufian op het eind zooo mega opgezwollen dat alles zeer deed, BI, en niet eens normaal meer kon slapen. Dat vond ik VRESELIJK het zwanger zijn!

rond de 20 weken toen er eindelijk een buikje kwam vond ik het geweldig!!.. ik had ook echt iets van … Kijk eens wat ik kan hihi, de schopjes, het hele "circus van verloskundige en echo,s en fantaseren over je kleine…

Beetje dubbel gevoel. Maar nog heb ik 100x lieverd dat kleine beebje al.

jhaa ondanks de pijn van me BI vind ik het superrrrr om zwanger te zijn :stuck_out_tongue:

Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die zwanger zijn eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt.

Begrijp me niet verkeerd ik vindt het resultaat geweldig maar de zwangerschap een noodzakelijk kwaad wat erbij komt kijken.

Het valt me op dat je dat niet openbaar mag zeggen er heerst een soort taboe op ofzo.

Als je zwanger bent hoor je op een roze wolk te zitten nou die van mij is niet roze maar grijs!!

Ik had dat bij Sharon al maar dan ben je nog jong en houdt je je mond erover, nu zijn we 6 jaar verder ben zelf wat ouder en wijzer en nu weet ik het zeker ik vindt zwanger zijn niet leuk!!!

Met uitzonderingen daar gelaten als je je kindje voelt ziet of hoort.

Het is nog niet eens het lichamelijke ongemak wat daarbij speelt die neem ik op de koop toe maar die stomme hormonen die mij een heel ander mens maken.(in iemand die ik eigenlijk niet zo leuk vindt).

Zo ben blij dat is van me afgeschreven te hebben!!

Groetjes Wendy

Ik heb ‘soms’ gestemd.

Ik vind het geweldig als ik in de spiegel mijn dikker worden buik zie. Ik vind het geweldig als andere mensen er zo positief op reageren. Ik vind het super als ik dadelijk weer dat intieme gevoel mag ervaren als ik de kleine voel schoppen en duwen in mijn buik. Ik vind het geweldig als ik over 6 maanden aan de bevalling mag beginnen en een kind op deze wereld mag brengen. Vind de bevalling helemaal niet erg, ondanks de pijn.

Maar ik vind het vreselijk als ik elke ochtend met mijn kop in de wc-pot hang. Ik vind het vreselijk, dat ik niet een keer kan zeggen, ik wacht nog een half uurtje met eten (omdat ik dan weer op de kop in de wc-pot hang). Ik vind het vreselijk dat ik moet leven met de angst, dat de migraine weer elk moment in alle hevigheid toe kan slaan en ik geen medicijnen mag nemen. Ik vind het vreselijk, dat de kans op BI weer heel erg aanwezig is.

Ik vind het vreselijk als mensen mij als een invalide behandelen. Ik maak zelf wel uit of ik de bakken op het werk nog optil. Of als ik met de schop het zand van het terras uiteen wil doen, bepaal ik zelf wel hoe ver ik kan gaan.

Maar ik besef heel goed, dat ik de ongemakken (en verschrikkingen van mijn zwangerschappen) voor lief moet nemen en elke dag moet nemen zoals die komt. En af en toe lekker in bad moet gaan liggen en dan genieten van mijn zwangere lichaam. Want JA, ik ben trots op het feit, dat mijn lichaam zoiets wonderbaarlijks klaar speelt. Maar altijd zwanger: NEE Dank je wel.