ben ik nu een zeikert?

Mijn dochter kwam onlangs terug van het kdv. BIj thuiskomst zag ik dat op haar tas haar naam was geschreven, met zwarte stift in de kop van nijn…

niet te missen zeg maar… Ik heb geprobeerd het eraf te poetsen maar tevergeefs…

Ik baal hier van… wat moet ik nu mee? Ik ben er van bewust dat ik haar naam er nog niet in had gezet, maar moet dit nu zo?

wat vinden jullie hier nu van?

Dat hadden ze moeten vragen!! “Goh, we zien dat, wil je misschien zo snel mogelijk…” etc etc. Dit is belachelijk!

ik zou er wel iets van zeggen, is niet echt heel netjes van ze … :naughty:

Vindt het zelfs erg brutaal, vindt het niet kunnen.



Toch wat van zeggen. :thumbup:

Als ze het aan de binnenkant ergens doen okee maar wel eerst even melden bij ouders en niet op deze manier…



Ik zal er melding van maken

Inderdaad melding van maken, maar ik denk niet dat je een nieuwe tas ofzo vergoed gaat krijgen. Maar ze moeten wel even weten dat je zo niet met spullen van een ander omgaat.

nou ik zou daar ook pissig om worden.

Het kan toch dat je zoiets vergeet… het is vast niet de eerste keer dat ze een tasje meekrijgen waar nog geen naam op staat.

Als het ze zo dwars zit… dan kunnen ze er toch even een stuk leukoplast of een pleister erop plakken en daar de naam op zetten.



Dit is gewoon vernaggelen van de eigendommen van een ander :thumbdown: .

belachelijk zeg… Zou ook erg kwaad worden en een nieuwe tas eisen. Ze hadden het zeker met je moeten overleggen.

Zo, dat noem ik gewoon vernieling hoor!

Men heeft niet andermans spullen te bekladden. :shock:

Belachelijk zeg…

Vind het ook belachelijk!! Dat horen ze gewoon te overleggen met de ouders! Ik zou het ook zeker wel melden!

@ingemamavan4 wrote:

Als ze het aan de binnenkant ergens doen okee maar wel eerst even melden bij ouders en niet op deze manier…



Ik zal er melding van maken




Precies, of zo’n sticker met naam er op. Zo’n sticker gebruik ik ook voor onze tas. :thumbup:

Eens met de dames. Als ze hem ergens achterop hadden gezet of het even aan hadden gegeven (of sticker), dan kan ik er nog inkomen als ze het al meermalen gevraagd (zouden kunnen) hebben.

Maar zomaar midden op de tas…nee dus…

@mandy_d. wrote:

Eens met de dames. Als ze hem ergens achterop hadden gezet of het even aan hadden gegeven (of sticker), dan kan ik er nog inkomen als ze het al meermalen gevraagd (zouden kunnen) hebben.

Maar zomaar midden op de tas…nee dus…




Dit dus!

Ik zou echt boos zijn. Ze hadden je als het echt zo nodig direct moet op zijn minst even kunnen bellen. Zomaar een naam er op zetten is echt not done

Hoe is het afgelopen?

ben ik ook benieuwd naar

En wat als je de tas toevallig even van iemand geleend had?



Ik zou zeer zeker een vergoeding eisen, zo ga je niet met andermans spullen om :hand:

Dit vind ik inderdaad ook niet kunnen! Zou wat zijn zeg, dat zij mogen bepalen of er met een edding op je tas geschreven wordt!



Neem toch ook aan dat de andere kinderen wel netjes hun naam erop hadden staan, dus voor die dag hadden ze dan ook wel kunnen onthouden, dat de tas zonder naam van jullie kindje was.



Ben erg benieuwd hoe dit afgelopen is.

Als ik je vraag lees (titel topic) krijg ik zin om alleen met ja te antwoorden. Haha, sorry! Maar nee, ik vind je geen zeikerd. Men heeft niet op andermans tas te schrijven. Een plakbandje met papiertje hieronder was hier meer op zijn plaats en dat zou ik als ik jou was zeker zeggen. Voor hetzelfde geld had jij de tas geleend en moest je nu voor iemand een nieuwe kopen!

Ze hebben alle recht om kritiek te geven dat je het nog niet gedaan hebt. Tenslotte is het lastig genoeg voor ze om alles uit elkaar te houden.



Maar ze hadden dit wel subtieler op kunnen lossen dan met een permanent marker. Het had met een simpel stickertje gekunnen of gewoon een stuk papier met naam erop om de draagband geniet/geplakt.

Ik neem aan dat ze ook niet de namen op het voorhoofd van het kind schrijven om het te kunnen onthouden, daar weten ze ook vast betere oplossingen voor.



Mij kan het niet ontgaan dat het erg spreekt van venijn en irritatie dat mensen geen opvolging geven aan het verzoek kleding en andere spullen te labellen.



Ik zou er zeker wat van zeggen.

echt belachelijk. Klacht indienen en vergoeding vragen voor nieuwe tas!