ben ik nu een zeikert?

eigenlijk wel benieuwd hoe eht afgelopen is?

Ben ook benieuwd hoe het is afgelopen…

Als het je nooit eerder gevraagd is, kan dit echt niet…

Als het de afspraak is dat ales getekend moet worden of als het al meerdere keren gevraagd is, kan ik het bgrijpen dat ze het op hun manier doen… als is het dan niet de fatsoenlijkste…

Ik zo me er niet zo boos of druk over maken… maar wel bij het eerstvolgende bezoek even melden dat je niet erg happy ermee bent. (als je knoeiwerk op je tas wilt, dan kan je het beter nog aan je kind overlaten, dat heeft tenminste nog sentimentele waarde :wink: )

Niet flauw bedoeld hoor dames, maar dit topic is al van september 2012 :wink: De TS heeft sindsdien niets meer laten horen, dus denk dat adviezen niet meer aankomen.

oeps :doh: :lol:

@Vicky S wrote:

oeps :doh: :lol:




:mrgreen:

@Kimmie1976 wrote:

Niet flauw bedoeld hoor dames, maar dit topic is al van september 2012 :wink: De TS heeft sindsdien niets meer laten horen, dus denk dat adviezen niet meer aankomen.






maar van de ts is het ook wel netjes om gewoon even te reageren… :wink:



want toevallig was ik ook aan het lezen en aan het kijken hoe het opgelost was…

jammer dat dat dan niet meer gemeld wordt…

Ben ik met je eens Pitje, maar dat kunnen we (helaas) niet afdwingen :wink: Het was ook meer bedoeld om aan te geven dat goed bedoelde adviezen zeer waarschijnlijk niet meer zullen aankomen. Sommige mensen scrollen door en zien neit direct dat een bepaald topic al wat ouder is en vaak ook stilgevallen, vandaar dat ik er even goedbedoeld op wees :wink: :thumbup: