Ben ik nou zo'n watje?????? Gister was haar 1e keer psz!!

Bren netjes dat de leidster erover terug heeft gebeld.

Hoe is het vandaag gegaan?

Ietsjepietsjes beter,

Helemaal over de zeik bij het weg brengen… tot voor de deur de grootste lol, maar zodra we het lokaal binnen liepen… foute boel…

N half uur gebeld, ze huilde niet meer, maar was nog steeds errug boos.

Ze hadden buiten gespeeld, dat vond ze leuk. MAar toen ze naar binnen moesten ws het weer loos… tot ik haar op kwam halen.



Maar goed, in plaats van 2,5 uur huilen, heeft ze nu maar 1,5 uur gehuild…

Allereerst wil ik even zeggen dat ik super trots op je ben dat je het volhoud. ongelovelijk knap.



Ik ben gewoon helemaal overstuur. (ben ook zwanger :oops: )

Wij hebben Jay afgelopen Donderdag voor het eerst naar de psz gebracht.

Ik zei mama gaat weg, hij gaf me een kus en zei dag dag.

Ik buiten huilen natuurlijk (heeft hij niet gezien)

dus dacht dat het wel ging.

Ik ging hem om 11 uur weer halen, vertelde de juf dat het niet zo was gegaan. Hij was me in een keer kwijt geweest en heeft me gezocht.

Daarna heeft hij stil in een hoekje gestaan en wou niets van de andere kindjes weten, niets gegeten en gedronken. en heeft hij gehuild.

Ik heb niet gevraagt hoe lang, ik schok zo dat hij gehuild had.

Terug naar huis heeft hij nog staan na snikken.

En het hele weekend is hij niet bij me weg te slaan, het is alleen maar mama toe. Hij is helemaal van slag.

Zelfs vannochtend moest ik werken en was hij overstuur dat ik er niet was. (hij was gewoon thuis en oma kwam oppassen net als altijd.)

Hij zegt ook steeds Jay niet school.

Morgen moet hij weer, ik zie er zo tegen op. Ik word er gewoon misselijk van (en dat is niet van mijn zwangerscap :wink: )



Hij moet van mij niet, ik dacht dat hij het zelf erg leuk zou vinden.

Ik weet dat ik hem morgen moet brengen en nog niet op moet geven.

Maar vind het zo moeilijk.



Sorry voor mijn verhaal.



Kuss Miranda

Hey Miranda,



Heeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar…



En mens, ik heb het er zo moeilijk mee…



Maar goed, ik kan je melden dat het gister weeeeeeer een stukje beter is gegaan!!!

Wel huilen bij wegbrengen en aan me vastklampen… maar ik belde een half uur later en toen was ze samen met een juf aant lezen. en ja, dat is Sari’s ding natuurlijk!

Ze is erg dol op die ene juf.

En toen ik haar ophaalde,., zat ze heel trots op een stoeltje!

Daar heeft ze het ook de hele middag verder over gehad… dat ze een blauw stoeltje had gekozen en geen rode…

En dat ze school wel heel leuk vond… :shock:

Ik mee juichen natuurlijk!



Ik ben ineens een stukje positiever! Maar je merkte ook aan Saar dat zij zelf trots was op zichzelf. Heel ander kind. Leek wel alsof ze zichzelf had overwonnen en dat wist.



En ikke??? BEN ZO TROTS!!! :inlove: :inlove: :inlove:

wat goed bren dat het bij jullie nu beter gaat!!!





Hier is het nog een ramp… het lijkt alleen maar erger te worden… eerst was er niks aan de hand… toen was hij aan het huilen, tot de peuterschool in zicht kwam en toen was het ineens goed… maar nu…



stukje over dinsdag:



wat was het weer een ramp vandaag… Milan naar de peuterschool brengen… ik moest eerst Matteo binnen zetten en toen kon ik Milan ophalen, zo stribbelde hij tegen om mee te gaan…(ik krijg em al met moeite van de fiets, zo houdt hij zich vast, krijg vervolgens zn jas amper uit… en dan moet hij nog de klas in )… . Hij was keihard aan het huilen en wilde niks…



het deed zo pijn aan mn moederhart om mn kereltje daar zooo te zien… Hij mocht deze keer van mij zn knuffel mee… ik dacht misschien helpt het hem om die stap te zetten… maar nee… Ik ben bijna huilend weggegaan…



En toen 10 minuten nadat ik weg was, belde juf(ben erg blij dat ze belde!!)… ik dacht o o ik moet em zeker weer ophalen… maar nee ze wilde even zeggen dat heel snel nadat ik weg was het goed ging met Milan … hij zat lekker bij de tafel… helemaal opgaand in zn spel… ze zei al ik vind het jammer dat ik het niet kan laten zien hoe het met hem gaat… ik zei al ik vind het ook jammer dat ik het niet kan zien…



maar goed… toen ik naar huis fietste heb ik overwogen hem nooit weer te brengen… ik kan het niet meer aan om hem elke keer zooo achter te laten… maar toen juf belde … dacht ik van … hmm blijkbaar vindt hij het toch wel leuk…



misschien eens door een ander laten brengen? misschien dat hij het dan minder moeilijk vindt?



Gisteravond zei milan tegen mij dat ik stout was… ik vroeg hem waarom… NOu omdat ik hem altijd naar de peuterschool breng…



hij wil niet heen, want hij vindt het spelen niet leuk… en kindjes pakken van hem af…



Over een uurtje moet hij weer heen… hij ligt nu te slapen… maar voor eht slapen was het al, mama ik ga niet naar de peuterschool hoor… hij ligt liever de hele middag op bed dan dat hij daar heen moet…

Jemig, Klavertje, ook moeilijk…



Maar goed, hier ook dat ze op het schoolplein al begon te huilen en zich aan mijn been vastklampte…

Ik loop dan ook nog steeds iedere keer jankend over dat scchoolplein terug, als zij eenmaal binnen is…



En ik merk nu dus idd, dat volhouden wel werkt… maar goed, ze is pas 6 keer gewees in totaal… dus wie ben ik???



Sterkte meis…

pfff moeilijk hoor.



Ik heb jay dinsdag weer gebracht en ben zelf vreselijk de fout in gegaan.



Ik ben een uur bij hem gebleven en heb zelf zitten huilen. :naughty:



Woensdag moest oma oppasssen (doet ze altijd) maar hij was zo overstuur dat ik gewoon naar huis moest komen. :shock:



Dus heb overwogen om hem nooit meer te brengen maar naar een gesprek met een vriendin, hem toch maar donderdag gebracht.

Kuss gegeven en weg gelopen Hij heeft even gehuild maar is voor de rest stil geweest, niet gespeeld maar ook niet gehuild. :slight_smile:



Ik ga volhouden. (zeg ik nu :mrgreen: )



Maar begrijp jullie helemaal.



Voel me echt alleen als ik dan zo thuis zit te wachten tot ik hem mag halen.



Kuss Miranda

het is en blijft moeilijk kinderen die duidelijk laten weten het er niet mee eens te zijn,maar als er nu niet doorgezet wordt zit je als ze 4 worden met het zelfde probleem.

aangezien ze als je nu niet doorzet,ze doorhebben als ik maar flink protesteer krijg ik mijn zin.

dus dames hoe moeilijk het ook is doorzetten,straks draait het om en willen ze niet meer mee naar huis.



succes :vlinder:

Ja mijn hoofd weet ook dat het zo is maar hij geeft het niet goed genoeg door aan mijn hart. :slight_smile:



Morgen gaan we weer. Donderdag ging het redelijk dus hoop dat het zo blijft.



Kuss Miranda

Ik geloof dat wij er helemaal door heen zijn!!!



Vorige week donderdag (de maandag mocht ze spijbelen, we gingen een dagje weg… :mrgreen: ) kreeg ik bij de deur een '‘verdwaald’ kusje en mevrouw ging meteen tege de juffen vertellen dat ze naar het circus en kermis was geweest en dat ze met de trein mee was geweest… :shock: Ik nog zwaaien… nee hoor, ik was uit beeld!!!

Er was een ander meisje heeeeeeel erg over de rooie, dus ik hoopte dat Saar dat niet op zou pikken… later vertelde de juf me dat Saar dat meisje juist uitkoos om mee te spelen, alsof ze haar wilde helpen!!!

Men, wat was ik trots…



Afgelopen maandag hetzelfde, kreeg buiten al een kusje, DAG mam!

Ikzei: nee Saar, mama gaat eerst nog even mee naar binnen hoor… weer een snelle kus en toen ging ze de juffen vertellen dat mama van een paard af was gevallen … (jajajaj, 2 keer in 2 weken… :oops: :oops: ).

Toen ik haar kwam halen, en zei: heb je de juffen gedag gezegd… rende ze terug en kregen de juffen allebei een knuffel… :shock: :shock:



Wauw, wat voelt dat anders zeg!!!



Hoop zo dat dit gevoel bij jullie ook snel komt!!!



:-*

Super ik ben zo blij voor je. en het geeft mij hoop. :mrgreen:



Gister ging het ook goed hij moest nog wel huilen naar hij ging gelijk spelen toen ik weg was morgen mag hij tot half 12 blijven. :dance:

Dus hier kleine hoop… :angel:



Kuss Miranda

Bren, Anne had dat de eerste keren ook. De juf zei tegen mij dat deze kinderen het straks als ze eenmaal gewend zijn het helemaal geweldig zullen vinden. En idd Anne wil elke dag wel naar de psz. Elke dag aan tafel vertelt ze wie er bij haar in de klas zitten :inlove: .

Ben blij dat Saar het nu ook leuk vind. En goed dat je hebt vol gehouden meid. :-*

:dance: Vandaag heeft hij niet gehuild wel gepiept. en hij gaf me zelf een kus (moest er wel om vragen.) :dance:



Kuss Miranda

Fijn dat het bij jou ook ietsjepietsje beter gaat Miranda!!!



Hier zijn we er helemaal doorheen!!! :dance:

Ze gaat nu zelfs de huilende kindjes ‘helpen’…



We hebben nu het voor het eerst zo gedaan dat op maandag om ahaar brengt en haalt en ik op donderdag.

Toen oma haar afgelopen donderdag ging halen, moest ze wel huilen, omdat ik er niet was, maar vanmorgen heeft oma het helemaal gedaan en ging goed, ook al zei ze vanmorgen nog met een trilstemmetje, dat ik haar moest halen…



Zo opgelucht!!!

Wat fijn zeg.



Hier ging het vandaag echt goed.



Hij wou naar school, op school moest ik wel even blijven.



Maar toen ik zei knuf en kus, zei hij met een trillend stemmetje dagdag en klom op de stoel om te gaan spelen.



Ben zo blij… :dance: :dance: :dance:



Kuss Miranda

Zie je nou wel!!!



Komt allemaal goed met onze kiddies!

We moeten meer vertrouwen krijgen, denk ik…



Maar goed, neemt niet weg dat het zo verschrikkelijk moeilijk is om ze los te laten…

hoest nu, gaat het nog goed?

en jij en je loslatingsproces?