Ben ik nou de enige...

…die af en toe met de handen in het haar voor de shampooschappen van de drogist staat.

Shampoo voor droog haar

Shampoo voor lang haar

Shampoo voor krullend haar

Shampoo voor beschadigd haar

Shampoo voor blond haar

Shampoo voor pluizend haar

Shampoo voor gespleten haarpunten



:roll: :roll: :roll:



En ik zoek gewoon een shampoo voor mijn lange blonde krullen, die wat droog en beschadigd zijn en daardoor soms pluist en hier een daar een gespleten haarpunt bevat…dan zou ik 7 shampoos moeten gebruiken :shock: :wall:



Pfff, wat een zorgen…ik zou d’r grijze haren van krijgen!

Ooooh neeee, shampoo voor grijs haar! :doh:

:lol:

Ik koop al jarennnnn dezelfde…



Shampoo van Guhl

Cremespoeling van Andrelon



Dus hier geen dilemma… gelukkig niet… zou maar moeten kiezen uit al die flesjes… brrr… :mrgreen:

stel je voor dat je nou hoofdluis krijgt, kun je er nog luizenshampoo aan toevoegen :wall:



Maar… kun je niet gewoon alle shampoos bij elkaar gooien en er één nieuwe shampoo van maken? :mrgreen:

Oh fijn om te lezen dat ik niet de enige muts ben die zo voor het shampoo schap staat.

Hahahaha heel herkenbaar.

Vroeger kocht ik ook nog eens voor iedereen een andere shampoo.

Hub scheert zich kaal dus die heeft het niet meer nodig, ik en Sharon gebruiken eigen merk kruidvat ook cremespoeling en voor de kleintjes zwitsal of eigen merk babyshampoo.

Hou je nog steeds 2 soorten over, maar het is dus al minder als vroeger.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik koop de goedkoopste die er bij staat, vaak van eigen merk zonder enige poespas. M’n haar word niet beter van die dure shampoo’s, het zit toch wel verrot! :mrgreen:

Ja en dan gebruik in de zomer nog Zomerblond van Andrelon…maar ja wat moet ik dan in de winter :think:

Zit ik wéér met mijn handen in mijn haar :roll:

:wall: Dom, daar wordt je haar vet van…neeeeeeee, shampoo voor vet haar :doh:



Misschien ga ik idd maar een cocktailtje maken, gat in de markt!

:lol:

@Marietje wrote:



Misschien ga ik idd maar een cocktailtje maken, gat in de markt!




Een shampoo voor ALLE soorten haar! :thumbup: :dance: dat is wat we nodig hebben :smiley:



Er is een sketch uit de oudejaarsconferance 2008 van Joep van 't Hek over de kredietcrisis. En dat er dan over 20 jaar nog mensen waren die ‘de welvaart hadden meegemaakt’… hij noemt als voorbeeld van die welvaart: dat we 100 soorten shampoo hadden. Heel toepasselijk!!



Kijk hier maar: http://www.youtube.com/watch?v=oYwWoEX7ioc

tussen 1.00 min en 1.45 min :slight_smile: hihihi

Is er ook een shampoo voor GEEN haar?



Dan wil ik die!!

ik verf mijn haar dus ben snel klaar met shampoo voor geverft haar.

Volgens mijn kapper ook nog een goede keus.



cremespoeling ook voor geverft haar .

en volgens de kapper is andrelon een zeer goede shampoo dus koop ik ze beide van andrelon. Ruiken nog lekker ook.



Ik zou als ik jou was shampoo voor droog en beschadigd haar pakken.

Als je haar niet meer droog is pluist het ook een stuk minder lijkt mij.

:lol:n Geweldig :lol:



Hier alleen nog shampoo van de kapper, daar stoppen ze alle goede dingen in 1 flesje. Je haar voelt zo anders dan met shampoo van een drogisterij

Al jaren hetzelfde merk en hubbie gebruikt dat ook gewoon :mrgreen:

@Ron wrote:

Is er ook een shampoo voor GEEN haar?



Dan wil ik die!!




Gewoon spons en zeem en dan nawrijven met water met een klein scheutje schoonmaakazijn, spiritus of een halve ui! UI??? Ja UI!! De ui toevoegen aan gloeiend heet (auw) water, voor dat beetje extra glans. :angel:



Om de glans langer vast te houden kan ik je de was van Meguiars aan bevelen. :mrgreen:

:mrgreen: hahaha Ruud!

@ruud wrote:

@Ron wrote:
Is er ook een shampoo voor GEEN haar?



Dan wil ik die!!




Gewoon spons en zeem en dan nawrijven met water met een klein scheutje schoonmaakazijn, spiritus of een halve ui! UI??? Ja UI!! De ui toevoegen aan gloeiend heet (auw) water, voor dat beetje extra glans. :angel:



Om de glans langer vast te houden kan ik je de was van Meguiars aan bevelen. :mrgreen:




:lol: :lol: :lol:

Ron, show je ons dan wel even het resultaat :pray: :mrgreen:

@charity wrote:



Ik zou als ik jou was shampoo voor droog en beschadigd haar pakken.

Als je haar niet meer droog is pluist het ook een stuk minder lijkt mij.




Tja…maar dan zit ik nog met mijn krullen, met mijn blonde kleur, met mijn gespleten haarpunten :think: :roll: :mrgreen: :wink:



Blue fairy, ik ga die link even bekijken, klinkt wel humor! :mrgreen:

@Marietje wrote:

@charity wrote:


Ik zou als ik jou was shampoo voor droog en beschadigd haar pakken.

Als je haar niet meer droog is pluist het ook een stuk minder lijkt mij.




Tja…maar dan zit ik nog met mijn krullen, met mijn blonde kleur, met mijn gespleten haarpunten :think: :roll: :mrgreen: :wink:



Blue fairy, ik ga die link even bekijken, klinkt wel humor! :mrgreen:




tjah maar shampoo voor gespleten haarpunten vind ik altijd vreemd die blijven toch gespleten??? :mrgreen: